Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Pajero2 2.8D vs LC къс автомат3.0D vs LC4.2D дълъг

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Pajero2 2.8D vs LC къс автомат3.0D vs LC4.2D дълъг

    Здравейте,имам отскоро Паджеро 2.8 дизел,къса база,ръчни скорости.Струва ми се малко слабичко за по хард разходки в гората и се замислям за Тойота-гледах две:едната 3.0 дизел,къса база,автоматик,другата 4.2 дизел,ръчни скорости,дълга база.И двата ЛК си имат недостатъци-едната е дълга,другата автоматик.И трите коли са 97година.Въпроса ми е кой от трите джипа ще бъде най-подходящ за off road?

  • #2
    От: Pajero2 2.8D vs LC къс автомат3.0D vs LC4.2D дълъг

    Първоначално публикуван от A40 Преглед на мнение
    Здравейте,имам отскоро Паджеро 2.8 дизел,къса база,ръчни скорости.Струва ми се малко слабичко за по хард разходки в гората и се замислям за Тойота-гледах две:едната 3.0 дизел,къса база,автоматик,другата 4.2 дизел,ръчни скорости,дълга база.И двата ЛК си имат недостатъци-едната е дълга,другата автоматик.И трите коли са 97година.Въпроса ми е кой от трите джипа ще бъде най-подходящ за off road?
    В какво се изразява недостатъка на дългата?
    ТЛК 80 4,2ТД-95г

    Коментар


    • #3
      От: Pajero2 2.8D vs LC къс автомат3.0D vs LC4.2D дълъг

      Колега, че с колко по яка ще е тая Тойота 3.0 от Паджерото 2.8 ? А за дългата база си прав, че не става за хард разходки.

      Коментар


      • #4
        От: Pajero2 2.8D vs LC къс автомат3.0D vs LC4.2D дълъг

        Първоначално публикуван от mir777 Преглед на мнение
        Колега, че с колко по яка ще е тая Тойота 3.0 от Паджерото 2.8 ? А за дългата база си прав, че не става за хард разходки.
        И защо така не става?

        Коментар


        • #5
          От: Pajero2 2.8D vs LC къс автомат3.0D vs LC4.2D дълъг

          Най-добра ще е тази, която е най-добре подготвена за такива работи. От това, което си писал, изглежда, че нито една не е. Следват въпросите:
          - Как ще я подготвяш? – ако ще правиш само ТНТМ-та е едно, ако искаш истинска машина е съвсем друго.
          - Колко пари си готов да вложиш за подготовка?
          - Какви точно модификации са Тойотите? – (предполагам 3.0 автоматик къса ще да е 90-ка, а 4.2 дъллга – 80-ка) понеже от това зависи много отговорът на предишния въпрос

          Ако сложиш в сметките и закупната цена на автомобила съм почти сигурен, че на базата на Паджерото ще получиш най-ниска обща стойност на подготвения автомобил, но е вероятно той да е с най-високи експлоатационни разходи за текуща поддръжка.

          Изобщо, трябва да си изясниш много неща, преди да взимаш решение. А и присъдата „малко слабичко” за Паджерото е добре да се прецизира – мотор ли имаш предвид, трансмисия, ходова част...
          Както и за какъв „хард” иде реч.

          Като заключение – от трите аз бих избрал 80-ката, но мойте нужди са други, както и разбиранията ми за „хард”.
          Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...

          Коментар


          • #6
            От: Pajero2 2.8D vs LC къс автомат3.0D vs LC4.2D дълъг

            за дългата база съм чувал че е по-лесно да я "окантариш",аз лично нямам голям опит-затова слушам мнения,и питам най-вече.Паджерото ми е слабо откъм мощност.На Паджерото имам гуми,лебедка,мислех да го повдигам и шнорхел на първо време.За какъвто и да взема идеята е същата-лебедка,повдигане,гуми,шнорхел,нататък с понатрупам опит ще преценя какво още ще ми е необходимо.Няма да ходя по състезания,но да газя смело кал,скали истръмно.За модификациите 80-ка и 90-ка съм лаик и не мога да кажа

            Коментар


            • #7
              От: Pajero2 2.8D vs LC къс автомат3.0D vs LC4.2D дълъг

              Първоначално публикуван от Yaro Преглед на мнение
              И защо така не става?
              Защото все си мисля, че дългата база хем е по тежка и по трудно ще се вземат препядствия, като малки деренца, маневриране в тесни горички, малки участъци за обръщане на посоката и тн. Нали това мое мнение важи за екстремните разходки, нищо против марката.

              Коментар


              • #8
                От: Pajero2 2.8D vs LC къс автомат3.0D vs LC4.2D дълъг

                Ако Паджерото ти е слабо откъм мощност, отнесено към теглото на автомобила, посочените Тойоти също няма да те впечатлят.
                Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...

                Коментар


                • #9
                  От: Pajero2 2.8D vs LC къс автомат3.0D vs LC4.2D дълъг

                  Първоначално публикуван от A40 Преглед на мнение
                  за дългата база съм чувал че е по-лесно да я "окантариш"...
                  Точно обратното е.

                  Коментар


                  • #10
                    От: Pajero2 2.8D vs LC къс автомат3.0D vs LC4.2D дълъг

                    По темата може да се напише книга.

                    Ако те движат разходите-Паджеро, най-ниска цена на наджипжане, най-ефтин тунинг, най-ефтина подръжка, най-много части втора употреба, но с най-малък ресурс и най-нискокачествено, има си обаче супер селект (някой). За софт офф. става

                    Ако те движи комфорта-ТЛК90, независимо окачване, малко по-скъп тунинг от Паджерото, слаби места в гората са кормилната рейка, долните втулки на носачите и независимото отпед. За мен е ни рак ни риба, само за софт офф.

                    Ако те движи манията-ТЛК80, два твърди моста, достатъчно здрава механика, много голям ресурс 40% по голям от на 90ката. Някой си имат блокажи, сравнително добри ходове. След инвестиция в нея на стойноста на две Паджерота или една 90ка, няма да се окантарва. Тъпото е, като покараш такава после нищо не ти харесва. Строши ли се нещо обаче, по-ефтино ще е да ремонтираш телескопа Хъбъл.

                    В предвид на сумата на придобиване и тунинг на трите са несравними.
                    "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

                    Коментар


                    • #11
                      От: Pajero2 2.8D vs LC къс автомат3.0D vs LC4.2D дълъг

                      Първоначално публикуван от A40 Преглед на мнение
                      Струва ми се малко слабичко за по хард разходки в гората
                      Както разбрахме - откъм мотор/мощност. Явно имаме много различни представи за "хард", "гора" и начина и необходимостите за каране там.

                      Първоначално публикуван от Джамбазов Преглед на мнение
                      По темата може да се напише книга.

                      Ако те движат разходите-Паджеро, най-ниска цена на наджипжане, най-ефтин тунинг, най-ефтина подръжка, най-много части втора употреба, но с най-малък ресурс и най-нискокачествено, има си обаче супер селект (някой). За софт офф. става

                      Ако те движи комфорта-ТЛК90, независимо окачване, малко по-скъп тунинг от Паджерото, слаби места в гората са кормилната рейка, долните втулки на носачите и независимото отпед. За мен е ни рак ни риба, само за софт офф.

                      Ако те движи манията-ТЛК80, два твърди моста, достатъчно здрава механика, много голям ресурс 40% по голям от на 90ката. Някой си имат блокажи, сравнително добри ходове. След инвестиция в нея на стойноста на две Паджерота или една 90ка, няма да се окантарва. Тъпото е, като покараш такава после нищо не ти харесва. Строши ли се нещо обаче, по-ефтино ще е да ремонтираш телескопа Хъбъл.

                      В предвид на сумата на придобиване и тунинг на трите са несравними.
                      Леко е преувеличено, според мен, написаното за 80-ката. А що се отнася до сравнението Паджеро/90-ка - моето мнение е малко по-различно: основната разлика между двете е в комфорта. Ако Паджерото се поддържа както трябва и с оригинални части не е по-слабонадеждно от 90-ка, но не е и по-евтино за поддръжка, а за надджипването - торсионите му струват колкото три чифта предни пружини за 90-ка.
                      Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...

                      Коментар


                      • #12
                        От: Pajero2 2.8D vs LC къс автомат3.0D vs LC4.2D дълъг

                        от изчетените мнения до момента май ще си карам Паджерото чудя се ра Вранглер...

                        Коментар


                        • #13
                          От: Pajero2 2.8D vs LC къс автомат3.0D vs LC4.2D дълъг

                          Първоначално публикуван от Джамбазов Преглед на мнение
                          ...Ако те движи манията-ТЛК80, два твърди моста, достатъчно здрава механика, много голям ресурс 40% по голям от на 90ката. Някой си имат блокажи, сравнително добри ходове. След инвестиция в нея на стойноста на две Паджерота или една 90ка, няма да се окантарва. Тъпото е, като покараш такава после нищо не ти харесва. Строши ли се нещо обаче, по-ефтино ще е да ремонтираш телескопа Хъбъл.
                          Eeе, не плаши народа толкова де. Не разбрах защо инвестицията трябва да е на стойността на 2 Паджерота и 1 90-тка за да не се окантарва?... Частите не са като за Уаз и Дифендър, но се ядват... Съединител в Тойота - 900+лв, навън 400... За това в червено си изключително прав...

                          Коментар


                          • #14
                            От: Pajero2 2.8D vs LC къс автомат3.0D vs LC4.2D дълъг

                            Първоначално публикуван от Yaro Преглед на мнение
                            Eeе, не плаши народа толкова де. Не разбрах защо инвестицията трябва да е на стойността на 2 Паджерота и 1 90-тка за да не се окантарва?... Частите не са като за Уаз и Дифендър, но се ядват... Съединител в Тойота - 900+лв, навън 400... За това в червено си изключително прав...
                            Прав е Яро, даже ако покараш някоя с ново управление на автомата и не ти се слиза
                            ТЛК 80 4,2ТД-95г

                            Коментар

                            Активност за темата

                            Свий

                            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                            Зареждам...
                            X