Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Джип за лов

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    От: Джип за лов

    Първоначално публикуван от gazko Преглед на мнение
    Колеги, мерси за информацията.
    Колега с Черокито, ти ме отчая. Разхода е умопомрачителен. 38 литра газ?!!! Има ли някой друг опит с черокита.
    За моето Чероки от подписа ми мога да ти кажа колко гори на газ (обикновено газово BRC) само по асвалта.Среден разход 15-16 когато не сам го въртял много в града,а извън града скорост не повече от 120 км/ч. Както писах ходих веднъж в гората ама не си поставих за цел да го засичам но мисля,че няма да е нещо фрапиращо .

    Коментар


    • #47
      От: Джип за лов

      Първоначално публикуван от gazko Преглед на мнение
      Колеги, мерси за информацията.
      Колега с Черокито, ти ме отчая. Разхода е умопомрачителен. 38 литра газ?!!! Има ли някой друг опит с черокита.
      Класацията ми за момента е:
      1. Дискавъри
      2. Нива (заради прежалеността и)
      3. Чероки (колебая се заради разхода)

      Допълнително - Патрул. Колебая се, че цените са по-височки и не е фуллтайм.
      Колкото до Витарата. Един колега имаше и след един сезон се потроши отдолу тотално. Просто е по-ниска и не става за при нас. Нямам опит с Фероза, но и тя като Витарата е парт тайм и 2-ното трябва да слизаш за да го включваш, което не ми харесва.
      Привет колега,малко неподготвен се изказваш относно витарата.Първо витарата си става прилично висока с малко труд,второ двойното се включва от вън само при положение че си с ръчни хъбове,в другите два случая си става от вътре.Каде е туй при вас да го видим
      не ме е яд когато ме лъжат а когато си мислят че им вярвам

      Коментар


      • #48
        От: Джип за лов

        Първоначално публикуван от gazko Преглед на мнение
        Колеги, мерси за информацията.
        Колега с Черокито, ти ме отчая. Разхода е умопомрачителен. 38 литра газ?!!! Има ли някой друг опит с черокита.
        Класацията ми за момента е:
        1. Дискавъри
        2. Нива (заради прежалеността и)
        3. Чероки (колебая се заради разхода)

        Допълнително - Патрул. Колебая се, че цените са по-височки и не е фуллтайм.
        Колкото до Витарата. Един колега имаше и след един сезон се потроши отдолу тотално. Просто е по-ниска и не става за при нас. Нямам опит с Фероза, но и тя като Витарата е парт тайм и 2-ното трябва да слизаш за да го включваш, което не ми харесва.
        То има и чирокита 2.5 бензин дето си харчат мах 15 л. на газ. А дизеловите още по-икономични. И не трябва да слизаш за да включваш предния мост. Въпреки че карам фронтера и съм доволен мисля, че едно читаво дискавъри ще ти върши чудесна работа. Не е нужно да даваш 3000 лв. за нива и да я прежалиш. По добре 5000 за дискавъри или чироки със серво на волана и евентуално климатик, и тях прежали.
        Последно редактирано от sony bono; 06-10-10, 23:18.

        Коментар


        • #49
          От: Джип за лов

          Първоначално публикуван от gazko Преглед на мнение
          Колега с Черокито, ти ме отчая. Разхода е умопомрачителен. 38 литра газ?!!! Има ли някой друг опит с черокита.
          Не се отчайвай колега, 38 л е пиков момент, не постоянен. Също така е през зимата, когато навън е -4-5 сутринта а от нас до работа са 4 км. На прибиране са пак 4, при температура около 0. Обаче за тия 4 км имам 7-8 светофара дето чакам по 1 - 1,5 мин. Ти прецени дали двигателя влиза в режим и защо разхода е толкова висок при тези обстоятелства А и постоянно са ми зацепени 4-те колела, което от към разход е кофти, но пък от към стабилност на пътя си е много добре. При това това е с по-големите гуми (както е описан в подписа ми). С 235/75/15 разхода беше по-малък. А ако е с газов инжекцион, едва ли ще надхвърлиш 24-25 градско газ. А много е важно казват и каква газ ти сипват и колко точно те лъжат на бензиностанцията. Така че не се отчайвай. Тествай.
          Не е луд, който яде баницата.... Кучето си лае, кервана си върви... ДОКОГА?
          Форд Фокус 1,4 1999 г., Крайслер Гранд Вояджър, Corvette C5
          ИСКАМ БЪЛГАРИЯ ЧИСТА

          Коментар


          • #50
            От: Джип за лов

            Виждам че тук има питащ които чака да чуе препоръка за перфектния джип дето не се чупи не изисква поддръжка и вобще срещу 7000 лв. си готов вовеки веков.Моите уважения ама такава кола няма всяко возило си иска своята поддръжка едни по малко други повече.
            Относно постоянното споменаване на Нива,ами вобще не отговаря на товите изисвания колко и да я фалят част от собствениците и,малко по нагоре някои беше казал частите и изработката и се степенуват така,кофти,много кофти,ужасни,единстенно учуден бях от това че пружини от Нива издържаха на Ладога трофи на за това си имам лично обяснение и то не е дължи на факта че са невероятно качество,извинявам се на всички обременени разпнете ме на кръст нямам нищо против.
            Сега стигаме до изискванията които си пуснал.Незнам точно защо ти е фул тайм доколкото виждам не искаш да боравиш в студа с хъбове,ами казвам ти заключваш хъбовете сутринта преди да тръгнеш на лов и докато не си тръгнеш от лова не ги отключваш и проблеми нямаш.Аз лично зимата пренебрегвам 1 литър по висок разход на джипчто ми и го карам с постоянно зацепени хъбове защото ми се е случвало да ми замръзне хъб и да няма включване.
            Относно Патрол мнението ми е от към възли и агрегати много солидна машина,здрави мостове за дълга база 2,8 идва малко слаб според мен,вече от към качества и запазеност на ДВГ немога да дам мнение не съм добре запознат с дизлите за мен тази джипка има един проблем колкото и Патроли да съм виждал около мен всичките имаха проблем с ръждата включително по рамата което не е особенно приятно не е неотстранимо но е гадно отстранимо.Останалото за него е ясно голям дори във варинат къса база място за товари има комфорта му е на светлинни години по-напред от Уаза вобще в него ще се чустваш като в по-луксозно камионче спрямо Уаза.
            За Дискавърито Таргата е пуснал линк с цени на части само че това е в Англия тук по мои наблюдения цените са едни други не че неможеш да си поръчаш от Англия разбира се,в малкото пробег които съм имал в тази машина незнайно защо в мен остана чуството че се клати много може и дадения автомобил да е бил с нещо не в ред в окачването.За мен лично тази кола е с доста висок център на тежестта заради особенноста на купето си от зад,но пък това беше една от малкото машини в които от зад не седя наведен под сложен ъгъл.Друго честно казано немога да споделя не съм много добре запознат с марката Ленд Роувър да не кажа хич има много малко км.зад воланите на Дефендър и Дикавъри за това немога да ти кажа някакво точно мнение според мен Диското би ставало също за теб спрямо Патрола ми с струва по нежно въпрос на експлоатация е може би какво ще се чупи.
            Тук идва моя фаворит според твоите изисквания Митсубиши Паджеро 2 за мен това е най-универсалния автомбил които съм карал,като под универсален не разбираи в тунингован вид тук говорим за серийна машина без почти никакви дорботки евентулано само с едни по-добри гуми.Управялвал съм и съм се возил на почти всички варианти на Паджеро 2 без 2,5 дизел. Впечатленията са ми следните.При яко каране по скоро излишно непредпазливо от страна на собственика щети търпят биелетките и амортесорите поне пред мен това сме чупили на стадартна кола, ремонта според собственика е средно скъп което според това какво си имал и карл е много относително понятие на мен като каращ Самурай ми идва скъп. От към проходимост аз лично съм много доволен при все че не съм фен на джипки с независимо окачвне. Твоите познати горски да ме прощават, ама явно или колите не са им обути добре или не могат да ги карат,в общи линий сред служителите на горски стопанства и МО витае една легенда за нестрошимия и вседепроходим руски джип които троши и кърти упадачните капиталистически машини. По мои наблюдения истинта е съвсем друга просто Уаз се ползва предимно за бракониерстване от същите поради факта че в техните среди това е най-ползваната машина това е нормално явление( да не се обижда всеки които не я ползва за тези цели). С Паджеро 2 и след като стъпиш на асфалта пак ще се чустваш комфортно вътрешното му пространство е най-бизко за мен до комфорта на лека кола,няма да излизаш за ползване на хъбове това се отнася само за версиите супер селект но реално версията с нормалната парт тайм трансмисия вобще не я разглеждаме тук. Незнам каква е аврийноста при супер селект защото на Паджеортата около мен никога там щети не е имало. Не е за пренебрегване че на Патрол и повечето Паджеро 2 супер селект има 100% заден блокаж за мен това по скоро е твоята кола при положение че няма да се вкарваш в някакви много сериозни приключения,ако се ориентирш към нея огледаи добре освен състоянието на двигател трансмися окачване как е от към ламарини имат навик да загниват особенно екземпляри внесени от Швеицария и Австрия това последното е по лични наблюденя може да е изключение.
            Забравих че също и по старите модели на Г-класата стават за твоите цели единственно от към комфорт не са осбенно невероятни,за поддръжка,цени на части и двигатели нека някои по запознат се включи аз лично на Г само съм се возил.В общи линии това е което аз мога да те посъветвам останалото е въпрос на личен избор успех.
            Последно редактирано от Чавдар (V93); 08-10-10, 09:55.
            ДИМИТЪР ДОРОСИЕВ(Дявол Коледа)Хард Suzuki Samurai 1.6(каквото е останало от него),и паркетен Samurai 1.3.
            тел.088четири 9едно9 4нула4
            -------------------------------------------------------

            Коментар


            • #51
              От: Джип за лов

              Първоначално публикуван от gazko Преглед на мнение
              ... Допълнително - Патрул. Колебая се, че цените са по-височки и не е фуллтайм.
              Колкото до Витарата. Един колега имаше и след един сезон се потроши отдолу тотално. Просто е по-ниска и не става за при нас. Нямам опит с Фероза, но и тя като Витарата е парт тайм и 2-ното трябва да слизаш за да го включваш, което не ми харесва.
              Какво сте се хванали с този фултайм не мога да разбера.
              И то на кола за лов. Хубаво, ще имаш зимата да минеш 100-200 км по заснежен асфалт. И какво от това? Ако не се правиш на ралиджия, нямаш никакъв проблем да си включиш 4х4 и с парттайм. Все едно зимата леки коли, дето не са 4х4, не се карат.

              А, като влезеш в киреча, дори и на тези джипове, които имат фултайм, най-вероятно ще ръгнеш бавните и от там нататък все едно си с парттайм трансмисия.

              Какъв ти е проблемът и на парттайм да си превключваш на 4х4 без да слизаш?!? Ако е с автоматични хъбове така или иначе няма причина да го правиш, а ако е с ръчни - щракаш ги на 4х4 като падне снегът и не ги пипаш до пролетта. След това си превключваш само от лоста на раздатката, включително и в движение.
              Ние не сме неутрални!

              Коментар


              • #52
                От: Джип за лов

                Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
                Какво сте се хванали с този фултайм не мога да разбера.
                И то на кола за лов. Хубаво, ще имаш зимата да минеш 100-200 км по заснежен асфалт. И какво от това? Ако не се правиш на ралиджия, нямаш никакъв проблем да си включиш 4х4 и с парттайм. Все едно зимата леки коли, дето не са 4х4, не се карат.

                А, като влезеш в киреча, дори и на тези джипове, които имат фултайм, най-вероятно ще ръгнеш бавните и от там нататък все едно си с парттайм трансмисия.

                Какъв ти е проблемът и на парттайм да си превключваш на 4х4 без да слизаш?!? Ако е с автоматични хъбове така или иначе няма причина да го правиш, а ако е с ръчни - щракаш ги на 4х4 като падне снегът и не ги пипаш до пролетта. След това си превключваш само от лоста на раздатката, включително и в движение.
                Съвсем точно казано !
                Караш ли "с главата" и с Москвича ще се оправиш на зимен път...

                Коментар


                • #53
                  От: Джип за лов

                  Ровъра включва бавни и пак си е фул тайм. За заключване на междинния си има друга позиция на лоста.
                  За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

                  Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

                  Коментар


                  • #54
                    От: Джип за лов

                    Колеги, не се обиждайте, ама не съм пуснал темата всеки да си хвали стоката и да се сърди. Искам споделен опит от хора реално експлоатирали такава джипка. Аз решавам какво да си купя. Не съм очаквал и универсална кола с поддръжка без пари. Колкото за легендите за руските коли. Ми легендарни са 12 човека, 4 кучета и 2 прасета. Нека някой качи в черокито или паджерото толкова народ и животни Въпроса е, че си има цена и аз не искам да я плащам вече. Искам просто като колегата с черокито и патрола да си кажете мнението и разходите за поддръжка. Нашият проблем обикновенно е, че седнем ли да говорим и се изражда в кавга и поуки от рода на "ти мен уважаваш ли ме", "ти не разбираш" , "чакай аз сега да ти кажа" . Извинявайте, ама нека говорим конкретно!!!
                    За Витарата и Ферозата си казах мнението и не искам да спорим. Не искам да се занимавам с тунинговане и т.н.
                    За черокито - при такива условия май че наистина гори поносимо. То леката ми кола в такъв студ гори 1,5 пъти повече от нормално.
                    За паджерото не знам. Наистина колегите от горското се произнесоха така. Паджеротата им бяха добре обути, а и никой не може да твърди , че горски не може да кара в гората. Още повече, че джипа е държавен и хич не го жалят. Някъде по горските стопанства имат и други коли и за тях се изказват добре. Ще питам един колега който имаше, ама го продаде за да си вземе дискавъри. Иначе и на мен ми харесва паджерото.

                    Коментар


                    • #55
                      От: Джип за лов

                      2 мотора V8 и трети под капака, скоростна кутия и 2 раздатки+3 чувала дреболий. 100км/ч на магистралата-19 газ. В града 22л. Стандартно окачване. Военен Дифендър произведен през далечната 1990 година. Успех с избирането.Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC00068.jpg
Прегледи:1
Размер:159.3 КБ
ID:5217436
                      За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

                      Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

                      Коментар


                      • #56
                        От: Джип за лов

                        Първоначално публикуван от targa Преглед на мнение
                        Ровъра включва бавни и пак си е фул тайм. За заключване на междинния си има друга позиция на лоста.
                        Единственият истински RANGE ROVER, дето става за гората и нищо не му се чупи , сам си включва междуосевия блокаж.За ужас на разбирачите.
                        Има и ментета с ръчно блокираща се раздатка.
                        Garage 31 Ltd - Classic Land Cruisers restoration

                        Коментар


                        • #57
                          От: Джип за лов

                          И единствената раздатка със скъпи части.
                          За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

                          Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

                          Коментар


                          • #58
                            От: Джип за лов

                            Първоначално публикуван от gazko Преглед на мнение
                            За паджерото не знам. Наистина колегите от горското се произнесоха така. Паджеротата им бяха добре обути, а и никой не може да твърди , че горски не може да кара в гората. Още повече, че джипа е държавен и хич не го жалят. Някъде по горските стопанства имат и други коли и за тях се изказват добре.
                            Без да звучи като заяждане аз го твърдя и го заявявам поне що се отнася до доста такива служители на подобни стопанства които съм виждал как карат служебните си коли и за които нищо освен Нива и Уаз не става за в гората.За мен тези хора в голямата си част са обременени в мисленето си за 4х4 автомобили и представите си за каране в гората.Пак казвам лично мнение не искам никои да убиждам не казвам че всички са така,както и не твърдя че аз съм ултра профи карач напротив.Но нека не разводняваме темата казал съм моето мнение за избора ти както и много от съфорумците въпрос на личен избор е да синтезираш написаното от нас и да си избереш нужния автомобил.Успех!
                            ДИМИТЪР ДОРОСИЕВ(Дявол Коледа)Хард Suzuki Samurai 1.6(каквото е останало от него),и паркетен Samurai 1.3.
                            тел.088четири 9едно9 4нула4
                            -------------------------------------------------------

                            Коментар


                            • #59
                              От: Джип за лов

                              Пропускате нещо много съществено...Ловната джипка трябва да може да се мие с маркуч от вътре...Иначе настава СМРАД!Сещам се единствено за УАЗ и Дифендър.Незнам как стои въпроса с Патрула.Може би също.
                              Виден столичен ихтиолог

                              Коментар


                              • #60
                                От: Джип за лов

                                Имам доста познати ловци и повечето си мечтаят за Патрол!Някои от тях /трима/се обзаведаха с такива тази година,единия беше сменил и Тойота и Паджеро а сега взема Y260 2.8TD къса база,като единствен проблем според него е разхода на гориво!Другия е с K160 SD33TD за тоз звяр е писано много!И двата са внесени от Италия нямат никакво тунинговане и според състоянието им им и цената е добра 3000-3500лв.Има и един с Y60 2.8TD Къса база.....Никой вече не иска да се качва на друг джип
                                driving Offroad .. IPSC shooting and hunting

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X