Здравейте,
от известно време се интересувам от по-повдигнати "колички" и вече си изясних, че ми трябва джип по ред причини.
Досега съм карал само леки автомобили, предимно японски или по-точно 3 японски и един европейски. Като евроварела (без извинение) ми излезе златен, макар да беше купен запазен и на по-ниска цена в сравнение с японските. Абе пристрастен съм към японското!
Проблемът възниква от преориентацията ми към джипките. Като за начало ме посъветвайте за избор на джип, предвид това, че ще го кара човек 2 метра и 120 и кг. Основно ще се ползва за асфат, черен път и за планина. Приоритетно ще се кара в зимни условия. За пролет-есен ще си ползвам колата за шосейни преходи и ежедневно каране, пък кой знае може би така се казва и така се почва!
Имам известна представа от ДВГ, но окачване, ходова част (което е най-силно застъпено при джиповете) и проходимост съм гьон.
Интересувам се от напътствия и съвети на джипаджии с опит и достатъчно патили, така да се каже да изпаразитирам за тяхна сметка, стига да нямат нищо против
.
Интересува ме джип с прилично поведение в зимни условия (гумите са си за моя сметка), разход в рамките на разумното за джип и като опция, ако не е дизел, а бензиновия агрегат на някой модел да понася "газиране" при разход на бензин над 18-20 л/100 км.
Другото е "евангелието" с окачване и ходова част - там кое с мостове, кое с ресори, къде има блокажи, къде ще ме блокирате мене с инфо за това, та дано вдяна и ме насочите във вярната посока.
За момента се "оглеждам" в; Исузу Трупър - къса база 2.8тд
Нисан Терано - къса и дълга 2.7тд
Гранд Чероки - с 5 врати 2.5д
Дайхацу Роки - къс (то май няма дълга база) 2.8 (доколкото разбрах си е тойота).
Паджеро - за двигател, този, който е най-сполучлив и как е с ръждата!
Незнам да включа ли Патрол, че като чета как сте го издигнали в култ да не ме обявите за еретик!
За тойота от това, което четох в този форум стигам до извода, че е с по-скъпа подръжка. Другото, което за момента ми се струва с повече негативи е Фронтера. За опел (дълга база) основно ме интересува "хроничното" гниене, което е характерно за тази марка при леките коли .
И за да съм достатъчно нахален , ако може да ми поналеете акъл и за подръжка, кое е най-удачно като наличие на части на пазара и на разумни цени (нямам предвид евтини турски и/или тайвански, че от тях също много боли).
Благодаря предварително!
от известно време се интересувам от по-повдигнати "колички" и вече си изясних, че ми трябва джип по ред причини.
Досега съм карал само леки автомобили, предимно японски или по-точно 3 японски и един европейски. Като евроварела (без извинение) ми излезе златен, макар да беше купен запазен и на по-ниска цена в сравнение с японските. Абе пристрастен съм към японското!
Проблемът възниква от преориентацията ми към джипките. Като за начало ме посъветвайте за избор на джип, предвид това, че ще го кара човек 2 метра и 120 и кг. Основно ще се ползва за асфат, черен път и за планина. Приоритетно ще се кара в зимни условия. За пролет-есен ще си ползвам колата за шосейни преходи и ежедневно каране, пък кой знае може би така се казва и така се почва!

Имам известна представа от ДВГ, но окачване, ходова част (което е най-силно застъпено при джиповете) и проходимост съм гьон.
Интересувам се от напътствия и съвети на джипаджии с опит и достатъчно патили, така да се каже да изпаразитирам за тяхна сметка, стига да нямат нищо против

Интересува ме джип с прилично поведение в зимни условия (гумите са си за моя сметка), разход в рамките на разумното за джип и като опция, ако не е дизел, а бензиновия агрегат на някой модел да понася "газиране" при разход на бензин над 18-20 л/100 км.
Другото е "евангелието" с окачване и ходова част - там кое с мостове, кое с ресори, къде има блокажи, къде ще ме блокирате мене с инфо за това, та дано вдяна и ме насочите във вярната посока.
За момента се "оглеждам" в; Исузу Трупър - къса база 2.8тд
Нисан Терано - къса и дълга 2.7тд
Гранд Чероки - с 5 врати 2.5д
Дайхацу Роки - къс (то май няма дълга база) 2.8 (доколкото разбрах си е тойота).
Паджеро - за двигател, този, който е най-сполучлив и как е с ръждата!
Незнам да включа ли Патрол, че като чета как сте го издигнали в култ да не ме обявите за еретик!

За тойота от това, което четох в този форум стигам до извода, че е с по-скъпа подръжка. Другото, което за момента ми се струва с повече негативи е Фронтера. За опел (дълга база) основно ме интересува "хроничното" гниене, което е характерно за тази марка при леките коли .
И за да съм достатъчно нахален , ако може да ми поналеете акъл и за подръжка, кое е най-удачно като наличие на части на пазара и на разумни цени (нямам предвид евтини турски и/или тайвански, че от тях също много боли).
Благодаря предварително!
Коментар