Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Мечтата вече е по-близо. Новата Буханка.

Свий
Темата е затворена.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Мечтата вече е по-близо. Новата Буханка.



    УАЗ 2970. Дизелът ЗМЗ-514 с генератор ГТ-90.
    Всичката информация до тук е от слухове. Изглежда не е Белаз, по-скоро тролейбус. Но е без хибридните глупости на Тойота. В двата моста има по един електродвигател.
    Лошото е че никой не вярва да стигне до конвейера.
    Фаровете - телевизори и налудничавите пластмасови маски са разкарани по искане на военните. Под претекст че освен да се мисли за разхождащи се по шосето пешеходци това трябва да е и джип.

  • #2
    e няма такава грозотия егати 40 години след първата буханка из...ха същото лай..о !
    no signature no problems

    Коментар


    • #3
      Re: Мечтата вече е по-близо. Новата Буханка.

      Първоначално публикуван от Стефан
      Но е без хибридните глупости на Тойота. В двата моста има по един електродвигател.
      Стефчо, когато уазаджиите сделат такава "хибридна глупост", която да влезе в серийно производство ще коментираме на кой е по-голям.
      И освен това, по един електромотор на мост е много по-тъпа идея, отколкото за всяко колело да има по 1 такъв. А това е тенденцията в момента. Щото ако на уазика му изгасне 1-ния електромотор (а това неминуемо ще стане) става булевардна бричка с 1 задвижващ мост, докато новите разработки на Тойота ти дават 4 пъти по-голям шанс.

      Коментар


      • #4
        значи всеки път като стане дума за тези хибридни неща ми едва едно на ум.. локомотивите ползват тази технология от 70 години насам..

        авто инжинерита обаче имат проблеми с нея. интересно. може би някои неща просто не работят добре в малки мащаби?

        това на снимката предполагам е правено да бъде фунционално а не красиво. не мисля че нещо руско някога създадено може да бъде наречено красиво в буквалният смисъл

        Коментар


        • #5
          Тойотовския хибрид е глух клон от еволюцията. За домашно намерете отговора защо.
          За Ицо - пак за домашно, втора задача. Каква е разликата между тролейбусната и Белазовата схема, коя кога се използва и защо.

          А кое е красиво? Лотуса? Мазерати? Това е нормална полукапотна схема типична за всеки днешен микроавтобус. Не виждам никаква причина да се сравнява дизайна на технологичен демонстратор с курортния развлекателен транспорт.

          За Врум. Да, огромни проблеми от мащаба. Подводниците и сума надводни кораби са така от сто и повече години, а с колите - трудна работа. Преди 70 Порше и компания така и не са се оправили с управлението на тока, немският тежък танк е останал класически, а на електрическата база за цялата война са успели да направят няколко десетки самоходни Елефанта. Белазите работят нормално и устойчиво, обаче мотор-колелата са тежки и нискооборотни. Това е добре дошло за кариерен самосвал, обаче на шосето не е много добре. Собствения ми опит е само с едни колички за голф, верно много засади.

          Коментар


          • #6
            Ами прилича на натакован (с извинение) бултериер...

            Нали пилотите казват, че ако един самолет е красив, значи и лети добре.

            Все пак е можело поне да викнат някой художник от поделението (ако дизайнер е мръсна дума за военните) и малко от малко да го докара на вид, че то срамота наистина...

            Не, че разбирам, но за военно приложение можеше да е с по-ръбати форми, а с гражданско - по-аеродинамичен. А сега?
            Nissan NP 300 '10, Honda Transalp '94, а сега и TLC 90 '97

            Коментар


            • #7
              А сега е технологичен демонстратор.
              Пак за домашно - намерете значението на термина. Направете разлика между Т. Д. и прототип.

              Коментар


              • #8
                На мене ми е симпатична
                0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
                Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
                Суперскан България www.decbg.com
                Машинно почистване на DPF/FAP филтър

                Коментар


                • #9
                  Нема такъв грозник. Урод.
                  http://ftp.domainbg.com/ymk/1/11.jpg

                  Коментар


                  • #10
                    Да ви имам мечтите

                    Коментар


                    • #11
                      Прилича на един щатски ван - FORD AEROSTAR ма отпреди 20 години
                      IF YOU DON'T KNOW,DON'T GO

                      Коментар


                      • #12
                        Ъхъ... Като гледам, отличава се само по фаровете телевизори и по налудничавата пластмасова маска...
                        Nissan NP 300 '10, Honda Transalp '94, а сега и TLC 90 '97

                        Коментар


                        • #13
                          те фаровете и мигачите са същите като на уаза (от тези дето като ги пекне слънчо и са се распаднали) 30-40 години копат на едно и също място... Тва на тойотата може да и лъска емблемата само...
                          лек ден
                          Никога не спорете с глупака. Хората може да не разберат разликата.

                          Коментар


                          • #14
                            Особено добре хармонират пласмасовите що годе съвренменни огледала на предвоенния "дизайн". И пластмасовите панели ололо ветровото стъкло... За плъзгащата се задна врата не ми се мисли - колко ли човешки ресурс и псувни ще са нужни за да се затвори ....
                            Изглежда като еспейс с недовършен пернишки тунинг.. или игра на пиян парнаджия с телоподаващо...
                            Това изглежда наистина кошмарно. А един близък поглед би показал уплътнения, които нищо не уплътняват и салон в който водата при дъжд е добре дошла. И покрития на водна основа, които падат при първата локва.
                            Сравнението с Toyota наистина е смехотворно...
                            "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                            Коментар


                            • #15
                              Разбрали

                              Това което ви показа Стефан е демо версия .
                              Ето това влиза в продажба в цивилния живот :





                              Всъщност това ще замести буханката
                              Колкото и коне да има под капака, важното е магарето зад волана
                              NULLA TENACI INVIA EST VIA

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X