Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Буханка/УМЗ 417 проблем

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    Пукането е от липса на горива или много въздух. Дръпни леко смукача и пробвай. Ако се подобри прочети първото изречение.

    Коментар


    • #32
      Каква ти е бобината. С вариатор или без.. Ако е махнат вариатора има проблем при чукчето и наковалнята - побеляват от по големия ток и хваща зрънце.

      Коментар


      • chumata
        chumata коментира
        Редактиране на коментар
        Запалването е безконтактно, имам вариатор, бобината по спомен беше Б116, при опънат смукач направо тръгва да гасне(т.е дави прекалено голямо количество смес за мен), според мен пак има проблеми с една или повече свещ, въпроса е от богато смес, високо ниво или д.р може да прецаква свещите. Мисля да купя НГК с топлинно число 6 , да видим, забравих да спомена че главата е бутната с 2мм, и не знам кое топлинно число ще е по-добро за нея.

    • #33
      Сваляш, гледаш, които са мокри не работят. Те може и да прескача искра през изолатора към централния електрод. Първо си поиграй със свещите.Най вероятно работи на 3 цилиндъра и затова не върви. Ако не те удря ток както работи дърпаш кабелите на всяка свещ една по една. Ако изгасва двигателя - то тази свещ работи. Която свещ не работи като и откачиш кабела почти не се променя работата на двигателя. Успех

      Коментар


      • #34
        Колега, това е интересно, че на място работи на 4 цилиндъра, обаче в момента в който смачкаш газта почва да се чуди и да губи мощност. Проблема е 100% електрически за мен, изключвам клапани вече, компресия и двигател, мотора е на 39 хиляди отварял съм го няма никакво видимо износване,държи налягане на масло без да свети, компресията е задоволителна, още повече,че не може първо палене за деня да работи и опъва добре, после топъл да не ще. Свещите на цвят са черни и сухи, не са мазни, т.е не говорим за масло а за богата смес, от там и може би заминават свещите, но не на цяло, колкото да пали и да работи на тихи обороти, така си то обяснявам, и като смачкам газта почва едно хвърляне на искри м/у електродите и керамиката както и дойде на акъла. Ще взема едни НГК да видим.

        Забравих да спомена,че старото делко също е безконтактно, но палеца на дистрибутора е обикновен, а новото делко пак е безконтактно, но палеца има съпротивление вградено, прилича на стария тип бушони продълговато и червеникаво кафяво, стои на самия палец, не знам също това има ли значение някакво, но реално и със старото и новото делко работата е същата, старото работи без проблем , само вакуум коректора е спукан и издиша клапана вътре.
        Последно редактирано от chumata; 01-08-24, 08:02.

        Коментар


        • #35
          Ако бавно даваш газ и се форсира проблема ще е в карбуратора. В тоя случай ускорителната помпа почти не работи и от чофките не трябва да пръска т.е няма да дави. Нивото според мен е добро щом работи на малки обороти. От клавиатурата толкова. Не можах да разбера защо слагаш карбуратор от Виетнамка - V образен двигател с друга кубатура. Все пак прочети това - https://offroad-bulgaria.com/forum/%...81%D0%B8%D1%8F

          Коментар


          • #36
            Прочел съм го отдавна, и в уазбука, и други руски сайтове, и точно това беше причината да взема такъв карбуратор, понеже моя беше за смяна и така или иначе трябваше да се купува нов, та взех направо такъв, както е сгъстен с напаснати клапани, номи гумички, гарнитури, шнорхел с голям обем, се надявах на добър вървеж, но то се оказа, че нещо нямам късмет.

            П.П Днес намерих тема в руски сайт , колега със същия двигател и същия проблем през какво ли не минал накрая сменил бобината и всичко приключило. Та като се замисля като беше студена още първо палене назад напред сила имаше и работеше сепер, 30 мин по-късно като загря хубаво всичко приключи…

            Коментар


            • #37
              Колеги да споделя обратна информация за уаза. След смяна на бобина НГК от ауди 80, и 4бр нови свещи НГК, и 1 час работа на място и каране, проблеми никакви, уаза върви без проблеми, нито глъхне , нито стреля, също смених и иглата на поплавъка и направих по прецизна настройка на нивото, тъй като старана не затваряше мното добре май. 😉

              Коментар


              • #38

                Коментар


                • #39
                  Колеги не се мина много време и пак проблеми.
                  Да не отварям нова тема пиша направо тук.
                  Слагам нови свещи карам 1 час и се почват проблемите, избива една свещ и остава на 3 цилиндъра, свещите ги вадя сухи и черни, което е признак на богата смес и маслото в двигателя от щеката мирише леко на бензин. Та карбуратора ми е к135, с паралелно отваряне на клапите и жигльори горивни са 2х330, което е доста повече от заводския к126г, който е с 240 на 1ва камера и 280 на 2ра камера.

                  Дали ще стане ако прехвърля само горивните от стария карб на новия, и на какво разстояние карате м/у полюсите на свещите, по книга е 0.8/0.9.

                  Коментар


                  • #40
                    Главната дозираща не е само главния горивен жигльор. Важен е и главния въздушен и диаметъра и на дифузора... Не е толкова просто. Сигурен ли си, че нивото на горивото в поплавъковата камера е точно и остава точно (не изпуска игления клапан и прелива)?

                    Коментар


                    • chumata
                      chumata коментира
                      Редактиране на коментар
                      Съгласен съм колега, но иглата е нова на клапана работила е 2/3 часа, проверена е и не изпуска, нивото съм го оставил на горните две чертички на прозорчето качвам примерна снимка до къде е , когато смачкам рязко първо се зачудва и тогава се изрязва двигателя, ето и снимка по-долу.

                    • stefsab
                      stefsab коментира
                      Редактиране на коментар
                      Всеки заводски настроен карбуратор е с правилната комбинация жигльори дифузор. Т.е. би трябвало сегашният нов карбуратор да е в норма.

                      Клапаните на 3-ти цилиндър как са? Имат ли нужната хлабина?

                  • #41

                    Коментар


                    • #42
                      Клапаните на всички цилиндри са на 0.40 хлабина, понеже уаза е предвиден да се газифицира, по книга гледах дават 0.35/0.40 и за това взех горната граница , като газифицирам да карат повечко време, а и газта е с по голяма температура на изгаряне.

                      Коментар


                      • #43
                        Колеги, извода за мен е следния, кара се на къси разстояния, сместа е богата и не го ръчкам постоянно в червеното, кара се за разходки в гората, от там температурата на свещите е ниска а сместа богата не могат да се самопочистят и почват да цапат или да избиват, именно заради това искам да обедня малко сместа на новия карбуратор. На времето имах чист крос мотор и ми гореше свещи постоянно като го карах кротко, там бутнах иглата на карба да обеднее с едно деление и спря да прави проблеми, та въпроса е тука как най-лесно да обедня смесите на тая 135ца…

                        Коментар


                        • #44
                          Сложи му газ. Ще пее, бензина само за аварийно придвижване и си сложи един карбуратор от уаз и не си усложнявай живота. Има много хора който ще ти намерят читав.

                          Коментар


                          • #45
                            Първоначално публикуван от viperr Преглед на мнение
                            Сложи му газ. Ще пее, бензина само за аварийно придвижване и си сложи един карбуратор от уаз и не си усложнявай живота. Има много хора който ще ти намерят читав.
                            Така е колега, но преди да подкарам на газ искам да го наглася на бензин, защото ако ми свърши газта и трябва да се придвижа най-близката газ станция ми е на 20км планински път.

                            Коментар

                            Активност за темата

                            Свий

                            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                            Зареждам...
                            X