Обява

Свий
Няма добавени обяви.

УАЗ 452 - Разкази в картинки :)

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Пичове,а с какви мостове е УАЗа...някой разпознава ли ги?

    Коментар


    • Кольо
      Кольо коментира
      Редактиране на коментар
      С обикновените-"граждански" по руски.
      Казват се тип "Тимкен". Те са ги измислили преди над 100 години, руснаците ги копират покрай Студебейкърите, и от тогава не са мръднали.
      Ако не издевателстваш-сравнително здрави са, и не създават някакви особени ядове.

      П.П. Ако някой ти даде "акъл" да махнеш опорния лагер на пиньона(малкия, дето е върте при короната)-кажи му, че вече си го направил, а всъщност му се смей на ум.
      Това е дивашка практика на хора които нямат представа как се регулира главното предаване, и като сглобят моста както им пшадне-лагерчето се чупи(по-скоро леглото му), и наистина прави големи поразии в моста.
      Обаче при правилно регулиран мост този лагер само помага, не създава ядове.
      Аз имам над 20 състезания с мостове от УАЗ, и нямам нито един случай този лагер да ме е подвел. Обаче мостовете се регулират според както пише в книгата.

      П.П. Гледам на едната снимка, че на дупката за източване на маслото си навил някаква неоригинална тапа. Няма лошо, но това стърчи надолу, и някой камък може да ти направи поразия.
      Размени им местата с горната-тя си е с въртешен квадрат(или шестограм, ако е от по-новите), така долната ще си е скрита в моста, а за горната няма значение дали стърчи.
      Само гледай да не опира щангата между колелата в нея... Абе най-добре си намери оригинална тапа, или някакъв не толкова стърчащ заместител. Резбата е 3/4", обикновена водопроводна тапа става супер, и квадрата и е нисък-не стърчи.
      Последно редактирано от Кольо; 17-10-20, 19:11.

    • anvil
      anvil коментира
      Редактиране на коментар
      Кольо,много ти благодаря за съвета - ще го запомня ! Е такива (тънки) акъли и хватки са ми изключително ценни и любими...дето се вика от извора ! За тапите - сменил съм ги всички с нови,но с тази явно пак са имали проблем и е разпробивана и правена нова резба по-голяма и не става оригиналната.Ще си взема бележка,че това верно ако закачи на някой камък ще счупи кожуха сигурно.Ще се ходи пак на стругар...

  • #17
    Евала за положения труд. Мостовете са обикновенни Тимкен по народному "Колхозни"
    only 4 x 4,sim AWD

    Коментар


    • #18
      Благодаря ви колеги на всички...старая се.Искам като мина през едно звено и да го забравя,но това за УАЗа май не се отнася ....както ме плаши и брат ми и други хора "Абе това вечно се чупи каквото и да правиш,постоянно си в ремонти,масло..." дъра бъра.Това може и върви сЕкак.Как си вървеше със счупен феродов диск не знам,ама на.Аз мисля,че направи ли се всичко както трябва ще илЯди(не ми изглежда много капризен),та затова така съм се заиграл,не че много ми се занимава или имам и време,НО нямам време и нерви да се занимавам по 100 пъти с едно и също нещо.Затова и спрях с мазането на битума от долу да не оакам положението,че после няма оправяне.Дайте съвет с какво да мажа от долу - не искам да жуля стария битум,понеже ще падне(нажуля) Свинцовый сурик - това е покритието върху метала.Мога ли да го разтворя с нещо без физическа намеса тоя стар,баят битум ? Ако може пък да мажа върху него най-доре,че има такива фуги и места ,на които няма бъркане и как ще го свалям на всякъде не знам.Или пък да си мажа с битума и като се напука пак...не знам и аз?И някой знае ли колко време изкарва битума,докато започне да се напуква?Много са ми важни тези въпроси,а пък да не говорим за отговорите...

      Коментар


      • #19
        Излишно се втеляваш...

        Ааа, и брат ти и другите са прави да знаеш...
        Ама човек докато не се убеди сам-не вярва.
        Ама ще се убедиш де. Вече видя качеството на помпата, и с другите части е така.
        Има ли желание-има и начин!

        Коментар


        • anvil
          anvil коментира
          Редактиране на коментар
          Знам,ама съм си такъв-лееко педантичен.Това си ми е проблем от край време,така че няма как - или го правя или въобще не се занимавам.Не понасям посредствените неща.Затова искам да я препипам цялата,пък после ще видим колко се чупи.

        • Кольо
          Кольо коментира
          Редактиране на коментар
          Колкото и да препипаш-все е същото. Е, ако има нещо сглобено с гъз вместо ръце ще държи повече след препипването, ама не залагай на много дълъг живот без ремонти.
          Просто това си е руската техника-евтини части, сравнително евтин ремонт, но постоянно нещо някъде се чупи иули разрегулира, иска постоянно ухажване.

          Обаче както сам знаеш-случайни хора УАЗ не карат, така че дерзай, щом ти харесва-значи това е твоята машина.

      • #20
        Браво колега! УАЗика е велика машина и не се отказвай! Питай тук ние ще ти помагаме.
        ГАЗ 69 УАЗ 452-2 броя УАЗ 31512 Kia Sportage 2.0 16v
        Калта за УАЗа е като водата за водолаза 0886445318

        Коментар


        • #21
          След ремонта налягането на маслото показваше почти нула и ме изплаши(викам си айде прееба се пак),та затова си купих и манометър да го проверя,пък ако ще карам УАЗ ще си ми трябва явно.Закачих го и показа,че всичко е ток - датчика беше заминал.Сега с това масло 15/40 държи на 3 - 4 ! Нов километраж и жило и вече мога да знам и колко вдига...и харчи
          Прикачени файлове

          Коментар


          • #22
            Тук искам да отбележа нещо много важно за термичните спрейове.Минах на новите гърнета с резонатор и по-голямо фи и естествено,като каза и Кольо с моето втелясване реших веднага да махна оригиналната гадна боя,която се махаше само с нокът и беше ожулена на доста места и да си ги пръсна,както трябва (да се прави уж всичко по веднъж) .Добре,ама нямаше от спрея(от предните снимки),който съм го проверил и работи(предната тръба е боядисана с него,колектори и т.н.,а на зад всичко е с този от снимките) и взех този.Е,резултата е коренно различен - другия спрей не е мръднал на всички елементи,които съм пръскал,а този изчезна,гърнето ръждяса и постоянно мирише на боя,като загрее.Сега,като ги сваля и пак жулене на всичко ще ги пръсна с другия да видя от спрея ли е,но това е резултата.Според мен този спрей не работи...като го пръсна с другия и видя резултата ще съм 100% сигурен,но мисля,че другия е много по-добър...всичко,което съм пръскал с другия (и черния и сивия и червения) не са мръднали,а този се разкапа.
            Прикачени файлове

            Коментар


            • #23
              Ето го и резултата след година...предната тръба не е мръднала и ръждясала,дори където е грята с оксижен след боядисването,а на зад всичко изчезна.Правете си изводите...
              Прикачени файлове

              Коментар


              • anvil
                anvil коментира
                Редактиране на коментар
                Тук се виждат точки по предната тръба,но това е кал.

            • #24

              Привет колеги.Отдавна не съм влизал,че много работа и няма време,НО уазика не съм го оставил,даже лека полека се обзвеждам с разни интересни "неща",като изпаднат от тук там...ще се похваля скоро дано да стане,ама да не говоря педварително.Тези месеци от нета си накупих доста изгодни неща,но най-ценното ми пристигна днес и нямам търпение да разбера дали работи(уверяваше ме човека,че работи) и как да подходя,че много обичам да развалям разни неща,докато ги "оправям".Става въпрос за един стар крачен Български такаламит...молбата ми е,ако има колеги работили или виждали подобно живитно или някой знае какъв модел е и с колко бара набива да пусне някой жокер,ча аз за първи път виждам такъв,ама много ми хареса на прима виста и ми се струва,че е яко добиче...само да работи.Измих го отвътре от старата грес и се замислих да го поразглобя(счупя) за да го изчиста от греста,ама си казх,че тоя път първо ще питам да не взема да го прецакам нещо.Може също да е армейско знам ли...качвам снимки пък,който знае да подсказва.
              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20210618_183712.jpg
Прегледи:441
Размер:462.2 КБ
ID:6749713Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20210618_182328.jpg
Прегледи:423
Размер:404.6 КБ
ID:6749705Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20210618_190636.jpg
Прегледи:424
Размер:540.0 КБ
ID:6749706Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20210618_182239.jpg
Прегледи:424
Размер:822.0 КБ
ID:6749707Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20210618_183726.jpg
Прегледи:427
Размер:393.2 КБ
ID:6749710Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20210618_190704.jpg
Прегледи:428
Размер:579.5 КБ
ID:6749712Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20210618_183717.jpg
Прегледи:422
Размер:327.7 КБ
ID:6749709поизмих го с бензин и мислех да разглобя помпичката да я махна тая стара грес с боклуци.но ако го разглобя възможно ли е да го прецакам...ако въобще работи де Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20210618_234247.jpg
Прегледи:427
Размер:465.5 КБ
ID:6749714Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20210618_234301.jpg
Прегледи:422
Размер:420.9 КБ
ID:6749715Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20210618_234431.jpg
Прегледи:425
Размер:385.9 КБ
ID:6749716Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20210618_234533.jpg
Прегледи:417
Размер:364.7 КБ
ID:6749719Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20210618_234654.jpg
Прегледи:425
Размер:495.9 КБ
ID:6749720Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20210618_234647.jpg
Прегледи:424
Размер:475.5 КБ
ID:6749721Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20210618_234707.jpg
Прегледи:422
Размер:416.8 КБ
ID:6749722Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20210618_234943.jpg
Прегледи:417
Размер:319.7 КБ
ID:6749723Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20210618_235017.jpg
Прегледи:422
Размер:324.6 КБ
ID:6749724Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20210618_235049.jpg
Прегледи:419
Размер:374.5 КБ
ID:6749725Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20210618_235303.jpg
Прегледи:422
Размер:321.9 КБ
ID:6749726Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20210618_235404.jpg
Прегледи:421
Размер:329.6 КБ
ID:6749727 това последното е като втулка и е 12мм. Намерих го вътре в греста и не знам от него ли е или просто е паднало от някъде през годините.Помагайте да го сглобявам и какъв маркуч с накрайник да му поръчвам и от къде...резбата долу за маркуча е 10 Х 1 и човека каза да е до 60 бара,ама не са ли малко...не знам
              Прикачени файлове

              Коментар


              • #25
                Ето този "калъф" как се монтира без да дупча купето...може ли да му капна такива катарами с врътка на определени места или...не ми се дупчи здравото купе да гние заради тоя кожух.Как става захващането на тая гад... елегантно?

                Натиснете снимката за да я уголемите  Име:20210618_044434.jpg Прегледи:0 Размер:421.7 КБ ID:6749739Натиснете снимката за да я уголемите  Име:20210618_044446.jpg Прегледи:0 Размер:418.8 КБ ID:6749740Натиснете снимката за да я уголемите  Име:20210618_044532.jpg Прегледи:0 Размер:478.3 КБ ID:6749741Натиснете снимката за да я уголемите  Име:20210618_044644.jpg Прегледи:0 Размер:393.3 КБ ID:6749742Натиснете снимката за да я уголемите  Име:20210618_044616.jpg Прегледи:0 Размер:457.7 КБ ID:6749743Натиснете снимката за да я уголемите  Име:20210618_044506.jpg Прегледи:0 Размер:419.4 КБ ID:6749744Натиснете снимката за да я уголемите  Име:20210618_044554.jpg Прегледи:0 Размер:439.5 КБ ID:6749745 кожата е уникална...ще е като крокодил
                Последно редактирано от anvil; 19-06-21, 11:42.

                Коментар


                • anvil
                  anvil коментира
                  Редактиране на коментар
                  Да,но не с цинк,а със Свинцовый сурик с топене в гореща вана на цялото купе,но това е само за армията...затова още ги има.

                • Kirilpm
                  Kirilpm коментира
                  Редактиране на коментар
                  Свинцовия сурик е оловен миниум, някак не ми се вписва гореща вана в тая работа.

                  А че имат драстични разлики в качеството на ламарините и обработката през годините си е съвсем вярно.

                • anvil
                  anvil коментира
                  Редактиране на коментар
                  Тук има изписано доста,ако ти се чете.Нещо подобно,но с държавна поръчка от военните...заводи,химици,галванисти и т.н.Неможах да намеря къде го четох,ама ще излезе. https://www.drive2.ru/c/477087167336677611/ Виж по-специално коментара на gomel3226 този дългия,където пише,че го е свалял от нета.

              • #26
                Продължаваме напред с моите...да не казвам глупости,но да го наречем хоби Изпадна ми една "ракета" Vebasto...не че много ми трябва,ама си харесвам старата техника,а и ми напомни за баркаса на дъртия на времето и не издържах.Свалена си е от военен уаз,но гърми като ракета и вие като карпатски вълк.Ако не я поразглобя да я смажа (и лагерче чувам че вие май и перката се допира по корпуса) ще ми трябват шлемофони Някой сблъсквал ли се е с такова чудо...така ли си вие? Бученето е в началото,докато запали и после спира,ама виенето си остава. Ако някой има идея от какво да му търся резервоар с отвор за излишния бензин ще съм благодарен да сподели.

                https://www.youtube.com/watch?v=fceeWUAe8MU
                https://www.youtube.com/watch?v=xivb6akIfJw


                Натиснете снимката за да я уголемите  Име:20200809_145732.jpg Прегледи:0 Размер:646.6 КБ ID:6749931
                Последно редактирано от anvil; 19-06-21, 23:16.

                Коментар


                • #27
                  Колеги и по специално Horsа,...дойде момента за тунинга с волгова глава.Най-накрая се случи това, за което казах че ще се похваля,но ми се струваше измама до последно.Днес ходих на едно невероятно за мен пътешествие с уаза до Ихтиман....по магистралата.Беше си цяло приключение,но кратката версия е покупката на двигател волга 2410 оборудван-ОТ - ДО..със скоростите и още подаръци за скромните 260лв. !!! Момчето щеше да ми го даде за 200,но чак ми стана неудобно и си му казах,че е подарък и за тези пари.Той пък подари радиатора,филтъра,гърнето чак...викам му абе човек аз съм с уаз върни си ги на скрап ако искаш-не взимай ги.Аз го питам тоя двигател ще превърти ли,а той вика имам някъде акумулатори дай да го запалиме...страшен пич.Даже си го прибрах от Ихтиман и умре от кеф.Мераклия момче,ама волгата му я дали с нередовни документи,изгнила и я хвърлил.Три години го пази тоя двигател. Ами е ми кеф,направо подпиквам

                  https://www.olx.bg/d/ad/dvigatel-vol...0-ID8zoCZ.html

                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20210620_154818.jpg
Прегледи:244
Размер:475.1 КБ
ID:6750163Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20210620_154043.jpg
Прегледи:237
Размер:863.4 КБ
ID:6750164Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20210620_211033.jpg
Прегледи:248
Размер:426.2 КБ
ID:6750165Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20210620_211006.jpg
Прегледи:235
Размер:457.0 КБ
ID:6750166Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20210620_154827.jpg
Прегледи:244
Размер:361.5 КБ
ID:6750167Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20210620_154823.jpg
Прегледи:241
Размер:532.4 КБ
ID:6750168Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20210620_211111.jpg
Прегледи:236
Размер:372.1 КБ
ID:6750169Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20210620_154842.jpg
Прегледи:238
Размер:519.9 КБ
ID:6750170Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20210620_154053.jpg
Прегледи:236
Размер:1.22 МБ
ID:6750171Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20210620_211134.jpg
Прегледи:245
Размер:449.9 КБ
ID:6750172Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20210620_154048.jpg
Прегледи:234
Размер:1.20 МБ
ID:6750173

                  Коментар


                  • #28
                    Какво очакваш от този двигател ?
                    На нас клиренс ни трябва , не скорост

                    Коментар


                    • anvil
                      anvil коментира
                      Редактиране на коментар
                      Да му взема главата с колекторите,а всичко друго в онлайн битака...нищо неочаквано,нормални 90-100 коня и това е.Повече нищо не ми трябва това си е уаз.

                  • #29
                    Аз карах навремето с такъв двигател в УАЗ и да ти кажа ...не става . Идва бързооборотен за скоротната кутия на уаза.
                    На нас клиренс ни трябва , не скорост

                    Коментар


                    • anvil
                      anvil коментира
                      Редактиране на коментар
                      Да ти кажа тоя двигател не го познавам и сега ще го видя буталата 92мм ли са,хода, диаметъра и т.н.А аз искам само главата да сложа...без блока,маховик(ако ставаше въобще или се дупчеше не помня), така че няма да променям нищо само ще и вдигна коните,че сега е 70 и от тия някои са умрели със сигурност.

                    • Ясен
                      Ясен коментира
                      Редактиране на коментар
                      Моя УАЗ е с волгов двигател. Карал съм от другите - тромави ми се усещат.

                      Зависи и от диференциалите де - моите са 8/41 които май са най-бавните стандартни за УАЗ. С по-бързи диференциали може и да е неудобно.

                  • #30
                    Ако работи слагай го както си е, няма смисъл да го разглобяваш.Ако го караш на газ смислено е да се сгъсти малко, но може да се кара и така.

                    Коментар


                    • anvil
                      anvil коментира
                      Редактиране на коментар
                      Еее не ще го отворя 100% да го видя как е...поне само главата.То не ми е толкова проблем самия ремонт,а качване,сваляне на двигатели не мога да рискувам ,а и не знам още как е с документите.Момчето каза,че има талон и знае,че не било редовно купето,ама за двигателя може и да си отговаря не е гледал..Аз го взех най-вече заради главата, пък както доди...ако става целия ок.

                  Активност за темата

                  Свий

                  В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                  Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                  Зареждам...
                  X