Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Фабрично Дефектни или...??? (Соболи и Газели)

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Първоначално публикуван от quadra
    Сашо, абсолютно си прав. На мен ми е приятно да постигам нещо повече от заложените в конструкцията данни, но да поравям аз онова което трябва да са направили в завода? Не съм фен... Защо не може да си вземеш автомобил на който всичко да му е наред и от там да го тунинговаш, вместо да вземеш такъв, който да го тунинговаш от самото начало с идеята в един момент да го докараш в състояние всичко да му е наред? И аз съм имал Нива, взех я чиста нова от магазина, уж служебна, но я карахме само аз и шефа ми а той е много спокоен шофьор...караше се само по асфалт (офф роада е бил около 1% по обекти когато се наложи). И за 3 години смени 2 раздатки, 2 задни диференциала, 2 задни кардана, 2 комплекта полоски с карето и прочие и неизчислимо множество предни спирачни супорти... А веднъж лагер на предна главина блокира на спускане от Студена към Перник, ей така без предупреждение, без да чука, хрупа, грее или тегли настарана - просто изсвири и след секунда блокира предно ляво колело... с 90км/ч...
    Не ме питай как съм я овладял... Ами регулатора на спирачните усилия на задния мост? Блокира и спира да пуска течност нататък, така че задните колелета наистина не блокират...съвсем...щот не спират..."Руская АБС - самая антиблокирующая система в мире!"...
    Не, такива автомобили не са просто некачествени, те са опасни!
    Да Хънтърът ти е сериозен всъдеход...обаче нали се сещаш че си иска специфични навици, защото и хидравликата му не осигурява нужната обратна връзка и спирачките при екстремално спиране остават да се желае по-добро...Затова когато видя такова нещо на пътя му правя място, щот шофьора може и да не е толкова добър като теб...
    Quadra, Пак ще ти разкажа един виц:
    Собственик на фирма търси хора за работа, на бюрото му 100-200 CV-та, влиза той в кабинета със замах грабва горните 100 и ги хвъря (със същият замах) в кофата казвайки "На мен каръци не ми трябват"
    Та явно не сте случили с Нивата и с частите
    Не искам да кажа че Руските машини са качествени, просто не е точно така, виждал съм много нескопосна работа и откровенни глупости главно при монтажа.
    Това което казвам е че има добри инженерни решения които удовлетворяват някакъв кръг хора със специфични интереси (включително мен)
    Знаеш ли какъв е ефекта когато Хънтъра "Изреже" всички на сфетофара - Потрес - Никой не очаква "смехотворно изглеждащото изкопаемо камионче" да "дръпне" напред? (може би и затова ми е висок разхода) или когато бавно и спокоино минаваш през места в който доста хора не биха и помислили да влезнат?
    Общо взето ефекта Уаууууу (винаги съм си мечтал за кола която никой да не и подозира възможностите е имам я)

    Vokel, При това какво готино радио и бях сложил, питай новите собственици и те се подвизават из форума, Хънтърът е Значително по-тих, а Патриота е доста по-тих и от Хънтъра

    Коментар


    • #17
      Да бе ... С тъкмо тоя списък ремонти очевидно е трябвало просто някой да погледне геометрията от СК назад а не да се чуди кво става ... Да разглоби и сглоби внимателно обратно магьосника и толкова.

      Коментар


      • #18
        Стефане, що си мислиш че не е правено? Да, първата раздатка се счупи, защото някой в завода беше сложил два конусни ролкови лагера в една и съща посока (!!!) в задния мост това, така че като дадеш газ, цялата опашка излиза напред и през кардана бие в раздатката... Без коментар, ама после? То не беше балансиране на раздатка, то не беше чудо...и к`во? След 8000 километра пак засада.... Някой опитвал ли се е да направи "еленовия тест" с Нива? Аз веднъж опитах, просто видях шахта без капак на един столичен булевард....та, както се казва не се опитквайте да повторите това в къщи... За Хънтъра в този момент даже неща и да си помислям... Та казвам, бих карал с удоволствие Хънтър, но с нормална хидравлика и с нормални спирачки, и да не се чупи от нищо, а Нива не бих карал въобще, каквото и да я правят...да не съм карал да ме убеждавате, но така....
        Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

        Коментар


        • #19
          Първоначално публикуван от quadra
          .... Някой опитвал ли се е да направи "еленовия тест" с Нива? Аз веднъж опитах, просто видях шахта без капак на един столичен булевард....та, както се казва не се опитквайте да повторите това в къщи... За Хънтъра в този момент даже неща и да си помислям... Та казвам, бих карал с удоволствие Хънтър, но с нормална хидравлика и с нормални спирачки, ....
          Now we are talking Интересното е че и аз мислих като теб, НО "Знание - Сила" е казал д-р. Ленин. Та ще споделя Знанието си. Пътувахме си с Електрика от Бургас за София (връщахме се от Ком-Емине) през ноща, карахме бавно с 90км/ч в 3 часа сутринта, когато най-неочаквано на пътя видях нещо като Язовец - голямо колкото куче с голяма опашка, джиткаше си на магистралата най-спокино, та ми се наложи да направя Лосовият тест и О изненада Хънтъра не само не се обърна а най-невъзмутимо си продължи Точно по курса по който го водих без Никакви проблеми (и гадинката отцеля) Не съм повтарял това упражнение (не ми се е налагало), Но останах Много приятно впечатлен.
          Просто наблюдение.

          Коментар


          • #20
            Виж, Хънтър не съм карал, но имах служебен Симбир, нали е със същиата хидравлика и мостове? Е имах чуството че има гумен кормилен вал, въртиш волана и след известно време завиваш...
            Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

            Коментар


            • #21
              Тихо почуквам на дърво,казвам "Да не чуе дяволът!" и хвърлям щипка сол зад лявото рамо, докато пиша това.

              Взех я Нивушка средата на юни. До днес е на 11 хиляди и кусур километра.
              Експлоатацията й е нечовешка. Добре, че не е жив Йовков, че със сигурност щеше да я включи в "Ако можеха да говорят".
              Най-голям кеф ми е да минавам през замръзнали дълбоки локви и да се правя на ледоразбивач.
              Обичам да я карам с ауспух под водата, за да бълбука.
              В калта се чувства като у дома си, като едно образцово прасе.
              Подвизите й са безкрайни - кал, баири, сняг...
              Все й обещавам, че ще й купя по-гъзарски гуми за извън пътя и все не й купувам, щото винаги издрапва с нейните си...

              Досега само един маркуч на охладителната система се пукна през лятото.
              Отново чукам на дърво, казвам заклинанието и хвърлям щипка сол...
              Nissan NP 300 '10, Honda Transalp '94, а сега и TLC 90 '97

              Коментар


              • #22
                Я да посъживим темата
                Уморих се от "високото" качество и надеждност на Руските автомобили, ще се пробвам (дано не се разочаровам) с Японски (досегашният ми опит (3 Тойоти, тази е 4-та) показва високо качество, висока надеждност, скъпа потдръжка, но рядко налагаща се.
                Та за Руските - Да караш УАЗ означава да потдържаш УАЗ - т.е. постоянно дозавиване, подтягане, подменяне, преправяне - ако си "майстор" по душа това не е лошо (имайки в предвид цените на частите) правиш си всичко сам, знаеш кое как е, но ако си като мен (с чисти ръчички) тази кола те превръща в тежест на останалите който да ти дозавиват, подтягат...
                От новият УАЗ винаги нещо тече и винаги търсиш от къде и какво (дори ми изтече течността за чистачките). отваряики капака на 11 годишната тойота бях удивен че нищо не тече, навъртях над 2000км - все още не тече, не се разпада, стискайте палци да се закрепи така че Тойота съвсем не пи се прави

                Коментар


                • #23
                  колега, той и хюндая не тече, пък вече му направих 12000км

                  някои автомобили течат докато има какво да тече, а други само ако ги пробиеш
                  помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

                  Коментар


                  • #24
                    Както казват руснаците- от УАЗа масло не тече, той само маркира териториата си.
                    ГАЗ 69 УАЗ 452-2 броя УАЗ 31512 Kia Sportage 2.0 16v
                    Калта за УАЗа е като водата за водолаза 0886445318

                    Коментар


                    • #25
                      "Соболь Баргузин" vs Mitsubish Delica Space vs УАЗ



                      Интересна статия като сте на темата.

                      Коментар


                      • #26
                        Първоначално публикуван от dragomir_68
                        Както казват руснаците- от УАЗа масло не тече, той само маркира териториата си.
                        Ааа, тук може да претендираме за авторски права..

                        Тази реплика касае Ленд Ровър...

                        Коментар

                        Активност за темата

                        Свий

                        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                        Зареждам...
                        X