Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Фабрично Дефектни или...??? (Соболи и Газели)

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Фабрично Дефектни или...??? (Соболи и Газели)

    Послушах съвета ти и говорих с един прятел ж махалата ,няква фуражка е и се движат точно с такива Соболи и Газели.Работата е зле- на 35 000 км. и двата разпределителни вала,на 50 000 МАХОВИК!
    А полуоските били едва ли не ежедневие... А и разход 18/100 бензин......

  • #2
    Re: до Стефан

    Първоначално публикуван от perosokolovski
    Послушах съвета ти и говорих с един прятел ж махалата ,няква фуражка е и се движат точно с такива Соболи и Газели.Работата е зле- на 35 000 км. и двата разпределителни вала,на 50 000 МАХОВИК!
    А полуоските били едва ли не ежедневие... А и разход 18/100 бензин......
    Да не са от пласмаса тия части, бе .Стефане я се намеси компетентно ,че работата върви на зле .Виж каква антиреклама правят шапкарите/няква фуражка/
    B+

    Коментар


    • #3
      Абе за жалост е вярно... И в руските форуми се четат такива неща... Но там не е проблем - при тях струва жълти стотинки и ремонта са го усвоили всички...Тук идват на цени близки (а понякога по-високи от западните), пък и всеки ги прави както си знае...
      И аз съм им фен, ама напоследък много са изпуснали ОТК-то, пък и е пълно с ментета. Тук казват за частите "оригинална, руска"...ама там е правена от някой чеченец във Владикавказ в някое мазе...мани...тъжно... :x
      Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

      Коментар


      • #4
        Е кога се е чуло и видяло униформените да ги поддържат? А като хората?
        Първата Газела на Царевски се свърши. Продаде я за 10 000 долара. Винаги е карана само натоварена, с надстройка с железа, товара е почти два тона. Карана е като евакуатор и ремонтна работилница на Нивите. На техните състезания.
        Всеки идиот може да чупи полуоски. И покрива може да мачка, по два пъти на ден. Особено ако не може или не иска да кара. Същите тия някой ден ще заразправят кви буклуци са и Вълците. Военните Гелендвагени.

        Коментар


        • #5
          Да, вярно е, ама къде се видяло да вдигам чисто нов амортисьор, още в хартия увит, и от него да се лее масло...
          Къде е ОТК-то?
          Кажете ми дали има нова руска кола която като я вземеш от магазина да не и се отвият и изопадат разни неща още като тръгнеш? Баси как ме е яд.... И аз искам Патриот, ама докато не си оправят качеството ще си карам Гранда...
          Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

          Коментар


          • #6
            Първоначално публикуван от quadra
            И аз искам Патриот, ама докато не си оправят качеството ще си карам Гранда...
            Хм, разумно момче си ти,има хляб в тебе
            B+

            Коментар


            • #7
              А къде се е чуло и видяло маслени аморсисьори да се държат легнали? А вискомуфи, пак легнали?
              И мерцедесите ако се продаваха за толкова пари в магазина, и от тях щеше да тече и да падат гайки. Е, и? За толкова пари ще си ги дозатегнеш и пак ще караш.

              Коментар


              • #8
                Не искам да дозатягам нещо което се купувам от магазина... Ако си го купувам на старо бива...
                За 4 години зверска (не ме е страх от тази дума) експлоатация на Вранглера единствените неща които смених бяха карета на кардана (бяха се прецакали гресьорките ирезултатът не закъсня) и два амортисьора, защото смачках единия (на магиспрала Хемус от пътуваща пред мен бордова Ифа се откачи задния борд през който аз минах и едно желязо то него се намота на моста). А Вранглера преди мен беше живял дълго и трудно...без никаква поддръжка почти... Ако ми изпадне на добра цена някой Газ 69 ще го взема и ще го стягам за извън пътя...но ако си го купя от магазина в този вид, значи нещо не съм наред...има си пазар, и само неговите изисквания ще накарат алкохолиците там да се стегнат и да почнот да произвеждат качествени неща...
                Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                Коментар


                • #9
                  Рибата се вмирисва откъм главата а не от към измръзналата ватенка ...
                  Колко искаш да ти затягат гайките гладуващите работници?
                  Затова например УАЗ като Алекс Марковия в Москва може да е и малко по-скъп от магазина. В смисъл нов, но с вече затегнати гайки.Айде стига бе! А термина Афтермаркет от къде идва, а? Само че там от завода излиза даже не недозатегнат, ами направо с буклуци вместо нужните агрегати ... Дай да не се правим че това дето го пише в лайфстайл списанията е истина.

                  Коментар


                  • #10
                    Съгласен съм за главата на рибата, ама с Горби и Боря до там я докарахме... Ама пак ще ни изкарат от темата в някоя полемика за тестиси...
                    Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                    Коментар


                    • #11
                      Ето...познах....
                      Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                      Коментар


                      • #12
                        Първоначално публикуван от quadra
                        ... Ама пак ще ни изкарат от темата в някоя полемика за тестиси...
                        Речено - Сторено
                        Между другото тази тема е предъвквана , Но много интересна
                        По нея хората винаги се разделят на два лагера:
                        Тези който обичат да карат и всеки ремонт е пречка за карането и посещаване на сервиз - който твърдо смятат че колата е средство за придвижване а не Лего конструктор
                        И
                        Вторяит тип - който взимат машината с цел да изваят от суровата заготовка Симфония при това тяхната симфония - най-добрата

                        Аз съм някъде по средата - мразя да ремонтирам - обичам да карам и всичко да е 6, но и в същото време искам от началният модел да постигна нещо повече (не задължително със собствените си ръце).

                        Сещам се вица: западна кола се кара 3 години и после започват ремонтите, а Руската се ремонтира 3 години и после започва карането

                        Но моя опит до сега е смесен:
                        1. Имах Москвич 2140Д купен на старо, зле потдържан (с изгнил резервуар???), навъртях му повече от 70,000.00км и Никога не ме е оставял на пътя! (а аз както вече казах не съм майстор)
                        2. Доста коли по-късно - Нива - Смесени чуства - прекрасен автомобил с Най-шумния салон, отново ред дреболий и Никакъв проблем, никакво спиране!
                        3. Хънтъра, С ужас потеглих от Плевен за София като го взех (голям камьон, с не информативен волан), сега съм му Фен след като посвикнах и попритегнаха тук там, динамика, проходимост, нямам думи и пак тук за позатягане, там за дозатягане и пак НИКАКВИ проблеми (това доста го разказвах и в други теми)
                        4. Сега си поръчах Патриот - поживем - Увидим като как ще е, Но важното е че не съм се уплашил и дори ми е харесало, а доста хора ме мислят за луд (при цените на "запазена" Тоьотка или Г класа)
                        П.С.
                        Quadra пак ме изпревари
                        П.П.С.
                        А виж един Ситроен ми съкрати Живота от ремонти, Новата Тоьота трудно включва на 3-та от магазина... (но пак си ми харесва)

                        Коментар


                        • #13
                          Сашо, абсолютно си прав. На мен ми е приятно да постигам нещо повече от заложените в конструкцията данни, но да поравям аз онова което трябва да са направили в завода? Не съм фен... Защо не може да си вземеш автомобил на който всичко да му е наред и от там да го тунинговаш, вместо да вземеш такъв, който да го тунинговаш от самото начало с идеята в един момент да го докараш в състояние всичко да му е наред? И аз съм имал Нива, взех я чиста нова от магазина, уж служебна, но я карахме само аз и шефа ми а той е много спокоен шофьор...караше се само по асфалт (офф роада е бил около 1% по обекти когато се наложи). И за 3 години смени 2 раздатки, 2 задни диференциала, 2 задни кардана, 2 комплекта полоски с карето и прочие и неизчислимо множество предни спирачни супорти... А веднъж лагер на предна главина блокира на спускане от Студена към Перник, ей така без предупреждение, без да чука, хрупа, грее или тегли настарана - просто изсвири и след секунда блокира предно ляво колело... с 90км/ч...
                          Не ме питай как съм я овладял... Ами регулатора на спирачните усилия на задния мост? Блокира и спира да пуска течност нататък, така че задните колелета наистина не блокират...съвсем...щот не спират..."Руская АБС - самая антиблокирующая система в мире!"...
                          Не, такива автомобили не са просто некачествени, те са опасни!
                          Да Хънтърът ти е сериозен всъдеход...обаче нали се сещаш че си иска специфични навици, защото и хидравликата му не осигурява нужната обратна връзка и спирачките при екстремално спиране остават да се желае по-добро...Затова когато видя такова нещо на пътя му правя място, щот шофьора може и да не е толкова добър като теб...
                          Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                          Коментар


                          • #14
                            Първоначално публикуван от alex_markov
                            2. Доста коли по-късно - Нива - Смесени чуства - прекрасен автомобил с Най-шумния салон, отново ред дреболий и Никакъв проблем, никакво спиране!
                            Просто не си си бил пуснал радиото. Тогава комфорта е пълен.
                            B+

                            Коментар


                            • #15
                              Прав си Стефане за ватенките в момента в Ульяновск е -35 градуса.

                              Пък на рибата главата е в Москва вече.

                              ГАЗ спасиха щаейр.
                              Северстал ще сглабя FIAT вместо бедната ОКА.

                              Та за дефектните части. Мога цяла книга да издам за ментета на руския пазар.
                              Проблема е че в България никой не ти казва като влезеш в магазин за Руски части кое е оригинално и кое не е.

                              Докато в Русия стоката е разделена при по големите търговци.Само,че стоките не ги наричат менте, а примерно:

                              Водна помпа алуминиема ЗМЗ
                              Водна помпа алуминева СИМ - т.е. Правят е еди каде си.
                              /освен това си пишат и ном.номера /
                              За частите на УАЗ трябва да се разкрие май нова тема.
                              only 4 x 4,sim AWD

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X