Първо като новак в този форум искам да се извиня ако не съм пуснал темата на правилното място,също така да поздравя учасниците за бързите и професионални отговори, които дават, понеже следя форума от известно време но не се бях регистрирал и имам някакви наблюдения и впечатления.
Та по темата - след няколко палатки миналото лято които минаха с доста закъсване, бутане, събиране на катализатори и гърнета по черни пътища, поляни, камънаци и чукари реших да си взема нещо по проходимо от голфа.Спрях се на УАЗ, понеже си имам някаква идея за какво става въпрос от времето в казармата, цените на частите ме устройват меко казано, а също така имам технически познания и желание за човъркане и т.н. Та успях да намеря една на много добра цена, имайки предвид състоянието и - всичко по нея изглежда почти идеално, липсва само бризента и единия преден калник е лошо натиснат и "срязан" и се е усукал.Всичко това на цена от 750 лв. Притесненията ми идват от това че е купена от военните и няма регистрация в КАТ. Собственика има договор за покупко-продажба и това е.Разбрах че нямат талон военните машини а само някакви книжки които един познат нарече "формуляри", които игрели ролята на талон.Ама този формуляр липсва и той. Та евентуално липсата на този формуляр проблем ли ще е и изобщо може ли да се направи първа регистрация в КАТ, имайки предвид че не покрива евро стандартите? Регистрацията е решаваща за покупката понеже не ми се кара незаконна кола само по горите - веднъж си патих вече и нямам намерение пак
							
						
					Та по темата - след няколко палатки миналото лято които минаха с доста закъсване, бутане, събиране на катализатори и гърнета по черни пътища, поляни, камънаци и чукари реших да си взема нещо по проходимо от голфа.Спрях се на УАЗ, понеже си имам някаква идея за какво става въпрос от времето в казармата, цените на частите ме устройват меко казано, а също така имам технически познания и желание за човъркане и т.н. Та успях да намеря една на много добра цена, имайки предвид състоянието и - всичко по нея изглежда почти идеално, липсва само бризента и единия преден калник е лошо натиснат и "срязан" и се е усукал.Всичко това на цена от 750 лв. Притесненията ми идват от това че е купена от военните и няма регистрация в КАТ. Собственика има договор за покупко-продажба и това е.Разбрах че нямат талон военните машини а само някакви книжки които един познат нарече "формуляри", които игрели ролята на талон.Ама този формуляр липсва и той. Та евентуално липсата на този формуляр проблем ли ще е и изобщо може ли да се направи първа регистрация в КАТ, имайки предвид че не покрива евро стандартите? Регистрацията е решаваща за покупката понеже не ми се кара незаконна кола само по горите - веднъж си патих вече и нямам намерение пак
  Желая ти успех 
							
						
  в състоянието за което говориш... ако аз бях ти щях да направя следното: купувам я и започвам да търся някоя 469 спряна от движение с умрял собственик разграбена  абе...каталясала НО с регистрация пък дори и стара! купувам и нея за още някой лев и ето ти готина уазка с регистрация и куп рез. части за по-малко от 2 бона, което си е келепир както и да го погледнеш.
 
Коментар