Здравейте колеги ! Свалих съединителя ,освен че ще се сменя феродовия диск виждам че има значително износване и на огледалната част на маховика .Притискателния е в добро състояние .Въпроса ми е : Трябва ли ,ако се сменя маховика с нов ,задължително да се извършва баланс заедно с коляновия вал както е записано в специализираната литература ? Може ли да сложа пак стария като само се пришлайфа за да се скрият грапавините ?
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Съединител на УАЗ
Свий
X
-
До: Съединител на УАЗ
Здравей колега!
Скоро го правих това и моят маховик имаше грапавини, че и леки радиални пукнатини,именно поради тази причина дори и не го свалих,оставих го така както си е.Верно е че във литературата пише точно така,баланс колянов вал,след това баланс заедно със маховика и баланс със съединителя,но това си е кажи речи един основен ремонт.Като го сголобих и запалих двигателя се появилека вибрация да празен ход,която не болка за умиране.
На аксиалният лагер му сложих гресьорка и го напълних със грес,предварително.Добре че съм направил така защато муфата която ми продадоха май е за Газка и отвора със резбата за маркучето на прес масльонката е откъм пружинката и така и не можах да сложа системата за смазване.
От прочетеното в руският сайт разбрах че слагали лагер от Волга след допълнителна обработка на муфата на струг за да дойде до размер,не ми стана ясно кой размер точно е различен.
Сменял се и работният цилиндър пак със волгов който бил саморегулиращ и така целият възел не се нуждае от допълнителни регулировки в процеса на експлоатация,но задължително аксиалният лагер трябвало да е Волгов,били изчислени да работят постоянно зацепени с палците на притискателят,докато нашият уазковият и газковият, едно и също е,били изчислени за моментна работа само като е натистнат педала на съдинителя т.е. когато работи съединителят.
Поръчай си качествени части от Плевен,да си сигурен че са УМЗ.основният дефект на автомобила е зад волана:confused:
-
До: Съединител на УАЗ
Моят е много надран в дълбочина ,страхувам се че ако не го сменя ще стопи бързо феродовия диск ! За нов ми искат 110 лв. , ама това балансиране ме притеснява че няма къде да се направи ,а и трябва да извадя и кол. вал затова . Но също ми казаха че можело да се пристърже на струг маховика и да кара пак . Незнам какво да мисля и да правя . Ако някой има мнение ,ще му бъда благодарен !
Коментар
-
До: Съединител на УАЗ
ами той и новият няма да е балансиран към този колянов вал,затова отбележи взаимното положение на маховика към вала/ако това не е направено отпреди с различно разстояние м/у болтовете които го закрепват/свали си маховика,престържи го полирай го или не знам какво точно се прави,балансирай го и го върни на на същото му място според белезите..и пак толкова пари ще ти излезе...основният дефект на автомобила е зад волана:confused:
Коментар
-
До: Съединител на УАЗ
Първоначално публикуван от перко Преглед на мнениеами той и новият няма да е балансиран към този колянов вал,затова отбележи взаимното положение на маховика към вала/ако това не е направено отпреди с различно разстояние м/у болтовете които го закрепват/свали си маховика,престържи го полирай го или не знам какво точно се прави,балансирай го и го върни на на същото му място според белезите..и пак толкова пари ще ти излезе..."Джипът започва да върви, като спре да ти е жал за него"УАЗ 469ТЕРАНО 2,7ТДПЕЖО 307 1,6хди
Коментар
-
До: Съединител на УАЗ
Колеги извиняам се,че се намесвам ама ми се струва,че нещо грешите.Маховика си е балансиран фабрично и няма нужда да се балансира с вала.Както и вала е балансиран и няма нужда да се куплира с маховика за да се балансира.Не знам къде сте я чели тази процедура но мисля,че се вкарвате в излишни приключения.
Коментар
-
До: Съединител на УАЗ
Първоначално публикуван от перко Преглед на мнениеами той и новият няма да е балансиран към този колянов вал,затова отбележи взаимното положение на маховика към вала/ако това не е направено отпреди с различно разстояние м/у болтовете които го закрепват/свали си маховика,престържи го полирай го или не знам какво точно се прави,балансирай го и го върни на на същото му място според белезите..и пак толкова пари ще ти излезе...ГАЗ 69 УАЗ 452-2 броя УАЗ 31512 Kia Sportage 2.0 16v
Калта за УАЗа е като водата за водолаза 0886445318
Коментар
-
До: Съединител на УАЗ
http://www.uaz-autos.ru/3151/19.htm на фиг. 2.55 има някакви белези,за какво ще са поставени ако няма балнсировка на целият възел.
Когато сменях моят съдинител действително намерих такива белези и на маховика и на притискателният диск.На новият притискател, оригиналет УМЗ от Карбон Плевен не намерих такъв белег и си мисля че това нормално,защото това вече е ремонтен комплект, а не част за първоначално вграждане...
Верно че стана съединителят но се появиха леки вибрации, търпими за марката УАЗ, но все пак ги има...преди със старият който беше в плачевно състояние ги нямаше...основният дефект на автомобила е зад волана:confused:
Коментар
-
До: Съединител на УАЗ
Първоначално публикуван от 4i4o mi Преглед на мнениеКолеги извиняам се,че се намесвам ама ми се струва,че нещо грешите.Маховика си е балансиран фабрично и няма нужда да се балансира с вала.Както и вала е балансиран и няма нужда да се куплира с маховика за да се балансира.Не знам къде сте я чели тази процедура но мисля,че се вкарвате в излишни приключения.
Коментар
-
До: Съединител на УАЗ
Първоначално публикуван от kra_kra Преглед на мнениеИ за какво е цялото упражнение, той тогава ще е разбалансиран спрямо вала.
Коментар
-
До: Съединител на УАЗ
Първоначално публикуван от Juraia Преглед на мнениеВерно е че баланс няма да има след престъргването затова и питам дали ще е фатално за машината .А иначе цялото упражнение е за да се спестят 110 лева ! Престъргването едва ли ще струва повече от 30-40 лв."Джипът започва да върви, като спре да ти е жал за него"УАЗ 469ТЕРАНО 2,7ТДПЕЖО 307 1,6хди
Коментар
-
До: Съединител на УАЗ
Първоначално публикуван от kyrsor Преглед на мнениеЕвала му правя на татко имал волга човека и збирал збирал и имам 5аксиални лагери (Тип Волга.)
Но те не стават на УАЗ."Джипът започва да върви, като спре да ти е жал за него"УАЗ 469ТЕРАНО 2,7ТДПЕЖО 307 1,6хди
Коментар
-
До: Съединител на УАЗ
Първоначално публикуван от kra_kra Преглед на мнение
Но те не стават на УАЗ.
На снимката там ще видиш отляво е стария от дясно новия[SIGPIC][/SIGPIC]
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар