Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Съединител на УАЗ

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Съединител на УАЗ

    Здравейте колеги ! Свалих съединителя ,освен че ще се сменя феродовия диск виждам че има значително износване и на огледалната част на маховика .Притискателния е в добро състояние .Въпроса ми е : Трябва ли ,ако се сменя маховика с нов ,задължително да се извършва баланс заедно с коляновия вал както е записано в специализираната литература ? Може ли да сложа пак стария като само се пришлайфа за да се скрият грапавините ?

  • #2
    До: Съединител на УАЗ

    Здравей колега!
    Скоро го правих това и моят маховик имаше грапавини, че и леки радиални пукнатини,именно поради тази причина дори и не го свалих,оставих го така както си е.Верно е че във литературата пише точно така,баланс колянов вал,след това баланс заедно със маховика и баланс със съединителя,но това си е кажи речи един основен ремонт.Като го сголобих и запалих двигателя се появилека вибрация да празен ход,която не болка за умиране.
    На аксиалният лагер му сложих гресьорка и го напълних със грес,предварително.Добре че съм направил така защато муфата която ми продадоха май е за Газка и отвора със резбата за маркучето на прес масльонката е откъм пружинката и така и не можах да сложа системата за смазване.
    От прочетеното в руският сайт разбрах че слагали лагер от Волга след допълнителна обработка на муфата на струг за да дойде до размер,не ми стана ясно кой размер точно е различен.
    Сменял се и работният цилиндър пак със волгов който бил саморегулиращ и така целият възел не се нуждае от допълнителни регулировки в процеса на експлоатация,но задължително аксиалният лагер трябвало да е Волгов,били изчислени да работят постоянно зацепени с палците на притискателят,докато нашият уазковият и газковият, едно и също е,били изчислени за моментна работа само като е натистнат педала на съдинителя т.е. когато работи съединителят.
    Поръчай си качествени части от Плевен,да си сигурен че са УМЗ.
    основният дефект на автомобила е зад волана:confused:

    Коментар


    • #3
      До: Съединител на УАЗ

      Моят е много надран в дълбочина ,страхувам се че ако не го сменя ще стопи бързо феродовия диск ! За нов ми искат 110 лв. , ама това балансиране ме притеснява че няма къде да се направи ,а и трябва да извадя и кол. вал затова . Но също ми казаха че можело да се пристърже на струг маховика и да кара пак . Незнам какво да мисля и да правя . Ако някой има мнение ,ще му бъда благодарен !

      Коментар


      • #4
        До: Съединител на УАЗ

        ами той и новият няма да е балансиран към този колянов вал,затова отбележи взаимното положение на маховика към вала/ако това не е направено отпреди с различно разстояние м/у болтовете които го закрепват/свали си маховика,престържи го полирай го или не знам какво точно се прави,балансирай го и го върни на на същото му място според белезите..и пак толкова пари ще ти излезе...
        основният дефект на автомобила е зад волана:confused:

        Коментар


        • #5
          До: Съединител на УАЗ

          Първоначално публикуван от перко Преглед на мнение
          ами той и новият няма да е балансиран към този колянов вал,затова отбележи взаимното положение на маховика към вала/ако това не е направено отпреди с различно разстояние м/у болтовете които го закрепват/свали си маховика,престържи го полирай го или не знам какво точно се прави,балансирай го и го върни на на същото му място според белезите..и пак толкова пари ще ти излезе...
          И за какво е цялото упражнение, той тогава ще е разбалансиран спрямо вала.
          "Джипът започва да върви, като спре да ти е жал за него"УАЗ 469ТЕРАНО 2,7ТДПЕЖО 307 1,6хди

          Коментар


          • #6
            До: Съединител на УАЗ

            Колеги извиняам се,че се намесвам ама ми се струва,че нещо грешите.Маховика си е балансиран фабрично и няма нужда да се балансира с вала.Както и вала е балансиран и няма нужда да се куплира с маховика за да се балансира.Не знам къде сте я чели тази процедура но мисля,че се вкарвате в излишни приключения.

            Коментар


            • #7
              До: Съединител на УАЗ

              Сменил съм поне на двайсетина УАЗки коляновите валове и съм слагал старите си оригинални маховици без да се балансират. Никакви проблеми няма.
              ГАЗ 69 УАЗ 452-2 броя УАЗ 31512 Kia Sportage 2.0 16v
              Калта за УАЗа е като водата за водолаза 0886445318

              Коментар


              • #8
                До: Съединител на УАЗ

                Първоначално публикуван от перко Преглед на мнение
                ами той и новият няма да е балансиран към този колянов вал,затова отбележи взаимното положение на маховика към вала/ако това не е направено отпреди с различно разстояние м/у болтовете които го закрепват/свали си маховика,престържи го полирай го или не знам какво точно се прави,балансирай го и го върни на на същото му място според белезите..и пак толкова пари ще ти излезе...
                Маховика няма нужда да се бележи спрямо коляновия вал защото влиза само на едно място.
                ГАЗ 69 УАЗ 452-2 броя УАЗ 31512 Kia Sportage 2.0 16v
                Калта за УАЗа е като водата за водолаза 0886445318

                Коментар


                • #9
                  До: Съединител на УАЗ

                  http://www.uaz-autos.ru/3151/19.htm на фиг. 2.55 има някакви белези,за какво ще са поставени ако няма балнсировка на целият възел.
                  Когато сменях моят съдинител действително намерих такива белези и на маховика и на притискателният диск.На новият притискател, оригиналет УМЗ от Карбон Плевен не намерих такъв белег и си мисля че това нормално,защото това вече е ремонтен комплект, а не част за първоначално вграждане...
                  Верно че стана съединителят но се появиха леки вибрации, търпими за марката УАЗ, но все пак ги има...преди със старият който беше в плачевно състояние ги нямаше...
                  основният дефект на автомобила е зад волана:confused:

                  Коментар


                  • #10
                    До: Съединител на УАЗ

                    Първоначално публикуван от 4i4o mi Преглед на мнение
                    Колеги извиняам се,че се намесвам ама ми се струва,че нещо грешите.Маховика си е балансиран фабрично и няма нужда да се балансира с вала.Както и вала е балансиран и няма нужда да се куплира с маховика за да се балансира.Не знам къде сте я чели тази процедура но мисля,че се вкарвате в излишни приключения.
                    Колега , ръководството за ремонт и експлоатация на УАЗ ,на български език е публикувано тук в сайта . Намери го ,изтегли си го и прочети каво е написано на стр.49 долу в дясно , има и рисунка .

                    Коментар


                    • #11
                      До: Съединител на УАЗ

                      Първоначално публикуван от kra_kra Преглед на мнение
                      И за какво е цялото упражнение, той тогава ще е разбалансиран спрямо вала.
                      Верно е че баланс няма да има след престъргването затова и питам дали ще е фатално за машината .А иначе цялото упражнение е за да се спестят 110 лева ! Престъргването едва ли ще струва повече от 30-40 лв.

                      Коментар


                      • #12
                        До: Съединител на УАЗ

                        Първоначално публикуван от Juraia Преглед на мнение
                        Верно е че баланс няма да има след престъргването затова и питам дали ще е фатално за машината .А иначе цялото упражнение е за да се спестят 110 лева ! Престъргването едва ли ще струва повече от 30-40 лв.
                        Така да, тогава пусни една обява тук и си купи някой втора употреба за 15-20 лв. и си готов.
                        "Джипът започва да върви, като спре да ти е жал за него"УАЗ 469ТЕРАНО 2,7ТДПЕЖО 307 1,6хди

                        Коментар


                        • #13
                          До: Съединител на УАЗ

                          Евала му правя на татко имал волга човека и збирал збирал и имам 5 аксиални лагери (Тип Волга.)
                          [SIGPIC][/SIGPIC]

                          Коментар


                          • #14
                            До: Съединител на УАЗ

                            Първоначално публикуван от kyrsor Преглед на мнение
                            Евала му правя на татко имал волга човека и збирал збирал и имам 5 аксиални лагери (Тип Волга.)



                            Но те не стават на УАЗ.
                            "Джипът започва да върви, като спре да ти е жал за него"УАЗ 469ТЕРАНО 2,7ТДПЕЖО 307 1,6хди

                            Коментар


                            • #15
                              До: Съединител на УАЗ

                              Първоначално публикуван от kra_kra Преглед на мнение

                              Но те не стават на УАЗ.
                              Днес свалих скоростната кутия и лагера е 1към1 със на волгата
                              На снимката там ще видиш отляво е стария от дясно новия
                              Прикачени файлове
                              [SIGPIC][/SIGPIC]

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X