Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Диференциали за УАЗ

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Диференциали за УАЗ

    Темата произлиза от тази - УАЗ 469 с мотор от ФОРД СКОРПИО

    раздатката на газ 69 е понижяваща и с бързите волгови мостове тоя мощен мотор ще чупи касетите защото са с два сателита и са слаби .казвам от опит .ако сложиш уазови касети трябва да се престъргват за волговите корона и пиньон и отслабват откъм лагерите .по добре си потърси корона и пиньон 7 по 41.имаше ги по складовете на военните .така може да се сложат по високи гуми
    Последно редактирано от Жоро Донечки; 09-03-10, 21:01.

  • #2
    Диференциали за УАЗ

    Ти колега сигорен ли си какво пишеш?Какви са тия 7х41 корони и пиньон.Касетите на Волгата са като касетите на Уаза и заедно с тези на Газ 69 са взаимно заменяеми ,разликата е само в пиньоните и короните.Няма да чупи никакви касети,на Йори двигателя е от БМВ-3.5-218 кс и преди да сложи редукторите караше с мостове от Газ-69,и нямаше проблеми,а кара 35-ци.Мисля че с по-бързите Волгови мостове ще е по-добре за високооборотния мотор,щото с по-бавните мостове ще се зарива по-лесно на малките скорости и повече газ.Успех.Касетите на Газ-69 хаистина са с две планети но неги прави по-слаби.

    Коментар


    • #3
      До: УАЗ 469 с мотор от ФОРД СКОРПИО

      Йори никога не е бил с обикновенни мостове.

      А и текезесарковите касети са с 4 планети.

      С 2 са Жук,Ниса, старите волги и други подобни.
      Луд умора нема,само се поти!!!

      Коментар


      • #4
        До: УАЗ 469 с мотор от ФОРД СКОРПИО

        Първоначално публикуван от vladyas Преглед на мнение
        E те точно с тези скорости недей да слагаш бързи мостове.Ако искаш да върви като джип си карай с бавните дифове и каква е тая мания с тия волгови мостове-били по-здрави-дрън-дрън.Уазковия диф,ако е сглобен и центрован както трябва си е добър-недей да се занимаш с несвойствени работи.Иначе с този мотор може и да се получи нещо.Успех.
        Незнам колега до колко си запознат с волговите мостове, но волговите пинйона лежи върху короната на три цели зъба.
        И не само аз мисля, че са по - здрави от Уазковите било то бързите или бавните.

        Коментар


        • #5
          До: УАЗ 469 с мотор от ФОРД СКОРПИО

          Първоначално публикуван от spas spasov Преглед на мнение
          раздатката на газ 69 е понижяваща и с бързите волгови мостове тоя мощен мотор ще чупи касетите защото са с два сателита и са слаби .казвам от опит .ако сложиш уазови касети трябва да се престъргват за волговите корона и пиньон и отслабват откъм лагерите .по добре си потърси корона и пиньон 7 по 41.имаше ги по складовете на военните .така може да се сложат по високи гуми
          Колега маи си сбъркал броя на пиньона не са 7по41. мисля да използвам волговите дифове(прасета) и да монтирам само от уаза ракаВите .
          Последно редактирано от Pursie; 09-03-10, 21:39.

          Коментар


          • #6
            До: УАЗ 469 с мотор от ФОРД СКОРПИО

            Първоначално публикуван от moni_ts Преглед на мнение
            Незнам колега до колко си запознат с волговите мостове, но волговите пинйона лежи върху короната на три цели зъба.
            И не само аз мисля, че са по - здрави от Уазковите било то бързите или бавните.
            Aз съм запознат с Волговите мостове много добре,защото това което си решил да правиш, аз съм го правил преди 6-7 години с тези мостове.Точно заради тези три зъба и аз се хванах да правя това.Същата работа си вършат и Уазковите мостове,но не трябва да са сглобявани от този или онзи пишман майстор-който прави лувтове по слух и ти казва -абе карай бе това е Уазка.Не малка роля в чупенето на дифовете играе и неправилната експлоатация.Най-простия пример е- влизаш в гората, Уаза си върви само на задно без никакви проблеми,казваш си-защо ще му включвам предното като си върви и така пък и ще харчи по-малко.Давам този пример, защото съм бил свидетел не един или два пъти.Не съм много по писането за това спирам.Недейте да си мислите че братята руснаци са глупаци.
            0886685545-Влади- ОФ-РОУД КЛУБ"НОВИ ИСКЪР 4Х4 ЕКСТРИЙМ"

            Коментар


            • #7
              До: УАЗ 469 с мотор от ФОРД СКОРПИО

              Съгласен съм, че моста на УАЗа ако е сглобен правилно е здрав колкото Волговия.

              Коментар


              • #8
                До: УАЗ 469 с мотор от ФОРД СКОРПИО

                за да стане бърз най добре да се вземат двете половини на волговия мост и да се присадят към уазковите .и касетата също да е уазкова .с волговите корона и пиньон .но аз лично предпочитам дифовете да са по бавни .макар че съм присадил волгови мостове двигатела които мисла да ползвам е 1.6 дизел от голф а относно броя на зъбите на пиньона има от 7 до 10 по 41за уаза но ако са направили 6 по 41 ще е наи добре за оригиналния мотор
                Прикачени файлове

                Коментар


                • #9
                  До: УАЗ 469 с мотор от ФОРД СКОРПИО

                  и на волговата корона трябва да се разширят отворите и да се нареже резба зе да може да се завие към уазовата касета .
                  Прикачени файлове

                  Коментар


                  • #10
                    До: УАЗ 469 с мотор от ФОРД СКОРПИО

                    Първоначално публикуван от moni_ts Преглед на мнение
                    Колега маи си сбъркал броя на пиньона не са 7по41. мисля да използвам волговите дифове(прасета) и да монтирам само от уаза ракажите .
                    не съм сбъркал .има ги .даже съм слагал на уазка и с двигател от 24 10 става много добре .но като ми донесат ще ги снимам и ще ги покажа .може да се намерят само по складове на бивши предприятия и военните .те са от старите ниси и жукове със мотора подобен на м20 само че с 82 мм бутала .и от най старите варшави .

                    Коментар


                    • #11
                      До: УАЗ 469 с мотор от ФОРД СКОРПИО

                      Първоначално публикуван от spas spasov Преглед на мнение
                      не съм сбъркал .има ги .даже съм слагал на уазка и с двигател от 24 10 става много добре .но като ми донесат ще ги снимам и ще ги покажа .може да се намерят само по складове на бивши предприятия и военните .те са от старите ниси и жукове със мотора подобен на м20 само че с 82 мм бутала .и от най старите варшави .
                      Колега диференциала на Варшавата е 9-41, на старата Волга 21 също е 9-41, на новата Волга ГАЗ 24 е 10-41, на ГАЗ 69 е 8-41, на УАЗ е 8-41 и 8-37. Такъв 7-41 няма.

                      Коментар


                      • #12
                        До: УАЗ 469 с мотор от ФОРД СКОРПИО

                        Първоначално публикуван от spas spasov Преглед на мнение
                        и на волговата корона трябва да се разширят отворите и да се нареже резба зе да може да се завие към уазовата касета .
                        Има касети на УАЗ на който короната от Волга става без да се разпробива.

                        Коментар


                        • #13
                          До: УАЗ 469 с мотор от ФОРД СКОРПИО

                          Първоначално публикуван от miroslav_bsl Преглед на мнение
                          Колега диференциала на Варшавата е 9-41, на старата Волга 21 също е 9-41, на новата Волга ГАЗ 24 е 10-41, на ГАЗ 69 е 8-41, на УАЗ е 8-41 и 8-37. Такъв 7-41 няма.
                          Има и 7-41,виждал съм съжалявам,че не съм ги снимал,за да ги видиш.
                          0осем9осем7шест0осем7едно
                          Миро

                          Коментар


                          • #14
                            До: УАЗ 469 с мотор от ФОРД СКОРПИО

                            Първоначално публикуван от bochkata Преглед на мнение
                            Има и 7-41,виждал съм съжалявам,че не съм ги снимал,за да ги видиш.
                            Няма такъв вариант 7-41 и никога не е имало. За ГАЗ 69 е само 8-41, за УАЗ е 8-41 и 8-37.
                            ГАЗ 69 УАЗ 452-2 броя УАЗ 31512 Kia Sportage 2.0 16v
                            Калта за УАЗа е като водата за водолаза 0886445318

                            Коментар


                            • #15
                              До: УАЗ 469 с мотор от ФОРД СКОРПИО

                              Първоначално публикуван от dragomir_68 Преглед на мнение
                              Няма такъв вариант 7-41 и никога не е имало. За ГАЗ 69 е само 8-41, за УАЗ е 8-41 и 8-37.
                              Съгласен съм с Драго , изброените пиньон и корона от него са тези които ги има в бг или поне аз не съм чувал за други .

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X