Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Моля за съвет от собственниците на УАЗ /спирачки/

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    Първоначално публикуван от Стефан
    Е, че аз и леките коли ги карам без спирачки. Главната спирачка на колата си е мотора, останалото е голфаджийство.
    Спирането на автомобила си е работа главно на спирачната система

    Да не говоря , че ако от 200км/ч трябва да намаля на 80, засечен от АЛЕКО с щайги на покрива, то мотора как ще се справи....

    Другото нещо, при този стил на каране(когато на сфетофар изреждаме от 5та до 1ва) трансмисията се натоварва два пъти повече
    sigpic УАЗ-452

    Коментар


    • #32
      Трябва да смениш гумичките иклапанчето на спирачната помпа износени са или скъсани изатова се получава така
      ГАЗ 69 УАЗ 452-2 броя УАЗ 31512 Kia Sportage 2.0 16v
      Калта за УАЗа е като водата за водолаза 0886445318

      Коментар


      • #33
        Дааа ... Новостите в развитието на спирачните системи ...
        Ф-1 се карат така, и техните спирачки са проектирани за това. И те и спирачното им масло се охлаждат с бензина.
        А УАЗа може и много малък, но е камион. Камионите както е известно спират само с двигателите. Всичко друго е технически и пилотажен волунтаризъм.
        Специално пък УАЗът, когато всичко е елементарно изправно и спира нормално. Ако искаш да спира като лека кола, без да държиш волана, просто спирачните цилиндърчета трябва да се сменят с Волгови, и толкова. Отзад от 24, отпред от 2410. Струват същите пари. Случаят приключва.

        Коментар


        • #34
          Чудя се защо модераторите още не са я преместили тая тема в "Разкази, случки, хумор, поздравления и игри" където и е мястото.
          http://ftp.domainbg.com/ymk/1/11.jpg

          Коментар


          • #35
            Първоначално публикуван от Yordan Kolev
            Чудя се защо модераторите още не са я преместили тая тема в "Разкази, случки, хумор, поздравления и игри" където и е мястото.
            Ти си направи спирачки и са гледаш сейра на другите ,лекичко си долен
            Луд умора нема,само се поти!!!

            Коментар


            • #36
              Първоначално публикуван от Стефан
              Стига сте бе ... Човекът просто не е разкарал малоумния авариен датчик от помпата. И в сбърканите му тръбички въздухът си стои, къде да се дене. Като го разкара всичко ще се оправи.
              И на негово място кво се слага
              Луд умора нема,само се поти!!!

              Коментар


              • #37
                Първоначално публикуван от reichfurrer
                натискам спрачка-като камък, спира ама малко,намаля намаля и изведнъж педала до долу, а спирачки няма. Пускам педала дига се, помпя 1-2 пъти и спирачките се появяват-педала пак твърд като камък!! А кажета що е то!!
                Това е мистерията на руския автомобил.Спира когато си поиска. В тайгата не трябват ковящи спирачки.Ако искаш да спира отведнъж - купи си японец перфектни са ! Пък ако искаш уаза да спира като нормален автомобил чети Йордан Колев - "Създаването на Един Автомобил" - намерил е правилното решение.
                Иначе - като мен . 5 часа правя спирачки . Обезвъздушаване ,ексцентрици,накладки,дивотий.Цялото семейство впрегнато в животоспосяващия процес ."Помпай ,задръж,натискай силно и т.н." -резултат четири равномерни черни черти пред вкъщи.
                (от спирачки) .Доволни вечеряме, гледаме Слави и лека нощ.
                На другия ден регистрация в кат ,преглед, такива неща.
                На първия сфетофар спирачка.И ха на ляво, ха на дясно ,от павильона за весници се разбягаха (сигурно уплашени от надписа на предния капак "пия бира от сутринта") с една дума цялата работа по привеждането на спирачната система в норми е била напразна .
                Уазката прояви характер.Аджаба кви сме ния та ще и бъркаме по системите?
                Шантава работа .Планинарите имат един израз: "еди кой си връх ме допусна да се изкача до него"
                При нас "Днес Уаз-а ми разреши да го управлявам"
                Уморените коне не ги убиват , нали ??

                Коментар


                • #38
                  Нищо. Тръбичките към колелата се завинтват направо за помпата.
                  Той е диференциален и много трудно се настройва, пък започва да дава фалшиви тревоги почти веднага. Така че работи като лъжливото овчарче. Втората конструктивна грешка е че тръбичките между него и помпата се явяват най-високото място, и отгоре им няма обезвъздушители.
                  Вместо него слагаш в капачките на резервоарчетата по един поплавък от лада и закарваш два мигащи червени диода на таблото. Знаеш кой кръг се дъни без да дигаш капака а не че има издънка изобщо. Автодиагностика значи При това много преди някой от кръговете да се е изпразнил и педала да се тресне в пода баш на любимият ти завой. При мене работи не знам вече колко години.
                  Ако си достатъчно мързелив и истински лентяй като мене ще туриш такъв поплавък и на съединителя.
                  После зимаш още една такава капачка, пробиваш и малка дупка и слагаш в нея щуцер. На него нахлузваш нещо към три метра тънък маркуч, на другия му край една джаджа от помпа която се защипва на вентила. Изпускаш едната предна гума до половин атмосфера, слагаш капачката на резервоарчето, маркуча на вентила, и си обезвъздушаваш сам спирачките за десет минути с пушенето и бирите. Само не забравяй да доливаш спирачна течност и после да напомпаш гумата.
                  Кой нема такова не е никъф мързеливец и фъопще да не ми говори!

                  Коментар


                  • #39
                    Първоначално публикуван от Tsvetan
                    Първоначално публикуван от Yordan Kolev
                    Чудя се защо модераторите още не са я преместили тая тема в "Разкази, случки, хумор, поздравления и игри" където и е мястото.
                    Ти си направи спирачки и са гледаш сейра на другите ,лекичко си долен
                    Рано или късно всички ще стигнете до там където съм аз в момента. Опитвам се да ви спестя пари, нищо повече
                    http://ftp.domainbg.com/ymk/1/11.jpg

                    Коментар


                    • #40
                      аз не мога да разбера защо искате от машината да е такава каквато не е?! все едно да си купиш самурай и давай да умуваме как да го направим да вози като чероки ми ...не става! всичко си има предназначение и недостатъци с които трябва да се живее. в случая уазката няма добри спирачки ми да ама за кво са и?! така или иначе с нея на черно няма да вдигнеш повече от 30-40 а и като знаеш че нямаш спирачки няма и толкова да вдигаш. вкарваш втория зъб и от там нататък работиш само със педала на газта и кормилото до достигането на целта. кви спирачки кви съединители и т.н. ако въпроса е как да налеем в една уазка най много пари, труд и нерви само за да правим "равномерни черти" това е another story. факт е че за да се подържат спирачките в това "добро" състояние означава ежедневни реглажи обезвъздушавания и т.н. мисля че следващата тема би трябвало да бъде "инсталация на климатроник или парктроник в уаз" хахаххахахахаах ТНТМ му викаха едно време. колата е за да ти слугува а не ти на нея.
                      "..there is no substitute for cubic inches.."

                      Коментар


                      • #41
                        Първоначално публикуван от fakir
                        колата е за да ти слугува а не ти на нея.
                        Не съм никак съгласен Това ми се струва все едно да не се грижи човек за себе си

                        Коментар


                        • #42
                          Никакви реглажи, никакви ядове бе човек. Волговите цилиндърчета са самонагаждащи се. Ексцентриците ти остават само за ръчни блокировки ако си сам и хептен няма как иначе да се измъкнеш. С поплавъците и винаги да ти текат сичките колела - пак се тая. Те пускат аварийните лампи много-много преди по тръбичките да е тръгнал въздух. Може цял живот да доливаш без да обезвъздушаваш.
                          Бе аз ли пиша толкоз грозно та не се чете, или кво?

                          Коментар


                          • #43
                            Re: Моля за съвет от собственниците на УАЗ /спирачки/

                            ей хора като се прави нещо дето върви първо се мисли как да се спре, така че не се правете на луди, това че уазка със спирачки не съществува е друг въпрос( говорим за модели до 90 година), на наща след два дни работа резултатът от теста беше следния, засилвам 200 метра и натискам при коета колата се засука на ляво, повтарям упражнението без да барам нищо колата се засука ня дясно, баща ми вика перфектни са, аз го гледам и мигам и му викам е тоя убиец си го карай ти, проблема е че много лесно се разяждат гумичките в помпата и от там идват до голяма степен проблемите

                            Коментар


                            • #44
                              Re: Моля за съвет от собственниците на УАЗ /спирачки/

                              Първоначално публикуван от ksp84 Преглед на мнение
                              ей хора като се прави нещо дето върви първо се мисли как да се спре, така че не се правете на луди, това че уазка със спирачки не съществува е друг въпрос( говорим за модели до 90 година), на наща след два дни работа резултатът от теста беше следния, засилвам 200 метра и натискам при коета колата се засука на ляво, повтарям упражнението без да барам нищо колата се засука ня дясно, баща ми вика перфектни са, аз го гледам и мигам и му викам е тоя убиец си го карай ти, проблема е че много лесно се разяждат гумичките в помпата и от там идват до голяма степен проблемите
                              Уаза си има спирачки ако знаете как да ги настроите, и при мен занасяше ама след една седмица каране като се направи реглажа стават идеални, на мен ми занасяше също и от различно феродо, то хем добри спирачки хем без пари нема никаде
                              Случайни хора УАЗ не карат

                              Коментар


                              • #45
                                Re: Моля за съвет от собственниците на УАЗ /спирачки/

                                Слагайте дискове, че ще се изпотрепете, а по край вас може и някой друг да отиде. Не е кой знае колко скъпо, инвестицията ще ви се отплати.
                                http://ftp.domainbg.com/ymk/1/11.jpg

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X