Тук е момента да споделя малко личен опит!
Преди три години поставихме БТР-ви самоблокиращи касети на бордова уазка и газ69.
Проходимостта се увеличи осезаемо
Оказа се обаче, че бордовата уазка често се товари, а БТР-вият шпер е почти 100% и в по-дълги завои идва момент, в който не може да подава диференциално движение, сработва се и ако колата е празна и лека някоя от гумите приплъзва.Лошото идва когато е натоварена,поради тежестта колелетата не могат да приплъзнат, в един момент и диференциала също и....... преди половин година го счупихме
В предният мост си е здрав,но той се използва само на оффроуд и хлъзгави повърхности
Вярно е ,че като сработи колата става леко неуправляема,но като й свикнеш.....
А на джипа си е здрав и до ден днешен, просто не може да се натовари с тон и половина
Като цяло съм 100% за
Преди три години поставихме БТР-ви самоблокиращи касети на бордова уазка и газ69.
Проходимостта се увеличи осезаемо
Оказа се обаче, че бордовата уазка често се товари, а БТР-вият шпер е почти 100% и в по-дълги завои идва момент, в който не може да подава диференциално движение, сработва се и ако колата е празна и лека някоя от гумите приплъзва.Лошото идва когато е натоварена,поради тежестта колелетата не могат да приплъзнат, в един момент и диференциала също и....... преди половин година го счупихме
В предният мост си е здрав,но той се използва само на оффроуд и хлъзгави повърхности
Вярно е ,че като сработи колата става леко неуправляема,но като й свикнеш.....
А на джипа си е здрав и до ден днешен, просто не може да се натовари с тон и половина
Като цяло съм 100% за
)) Нали като отключиш таралежите всъщност откачаш колелата от полуоските. Остава да се търкалят на лагерите и толкова.
Коментар