Обява

Свий
Няма добавени обяви.

това тук блокировки за уаз ли са?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Тук е момента да споделя малко личен опит!
    Преди три години поставихме БТР-ви самоблокиращи касети на бордова уазка и газ69.
    Проходимостта се увеличи осезаемо
    Оказа се обаче, че бордовата уазка често се товари, а БТР-вият шпер е почти 100% и в по-дълги завои идва момент, в който не може да подава диференциално движение, сработва се и ако колата е празна и лека някоя от гумите приплъзва.Лошото идва когато е натоварена,поради тежестта колелетата не могат да приплъзнат, в един момент и диференциала също и....... преди половин година го счупихме
    В предният мост си е здрав,но той се използва само на оффроуд и хлъзгави повърхности
    Вярно е ,че като сработи колата става леко неуправляема,но като й свикнеш.....

    А на джипа си е здрав и до ден днешен, просто не може да се натовари с тон и половина

    Като цяло съм 100% за
    sigpic УАЗ-452

    Коментар


    • #17
      Първоначално публикуван от JC

      А на джипа си е здрав и до ден днешен, просто не може да се натовари с тон и половина

      Като цяло съм 100% за
      Златни ти уста Йоанне (JC) за Жип ми трябвааа
      Уморените коне не ги убиват , нали ??

      Коментар


      • #18
        Първоначално публикуван от JC
        Оказа се обаче, че бордовата уазка често се товари, а БТР-вият шпер е почти 100% и в по-дълги завои идва момент, в който не може да подава диференциално движение, сработва се и ако колата е празна и лека някоя от гумите приплъзва.Лошото идва когато е натоварена,поради тежестта колелетата не могат да приплъзнат, в един момент и диференциала също и....... преди половин година го счупихме
        Чудя се, ако си монтирам в задният мост Уазков, а не от БТР, дали ще имам същите проблеми

        Знам че е с по-нисък процент на блокиране, но...........
        sigpic УАЗ-452

        Коментар


        • #19
          Няма ги. На тая картинка(((
          Не знам кво да кажа. Уж разгребвам бардака, кога ще стигна до каквото трябва не знам. Тва не е компютър а яма.

          Ами, пак толкова блокират, 70%, само че по-плавно. Понеже кученцата мърдат по канали с по-малък ъгъл. Ей заради тия неща не са ги сложили на серийните УАЗове на времето.

          Коментар


          • #20
            Да никой не пази държавната тайна. Мисля ,че службите трябва да се замислят.
            Публикувате информация с гриф строго секретно.

            От БТР - са
            only 4 x 4,sim AWD

            Коментар


            • #21
              А в кой БТР /модел/ ги има?

              Коментар


              • #22
                В 60. То и никой друг не е с два двигателя. В 70 и 80 сигурно също, ама тях ги няма у нас.
                Картинката не знам какво е, както се оказва. Мярнах я в бардака и я пратих. Дявол знае коя модификация е. Нали заради тия РК малоумното Мунчо прати в затвора директорите на Търговище.
                Писна ми. Ама все някой ден ще го разгреба тоя компютър.

                Коментар


                • #23
                  Първоначално публикуван от Стефан
                  В 60. То и никой друг не е с два двигателя. В 70 и 80 сигурно също, ама тях ги няма у нас.
                  Картинката не знам какво е, както се оказва. Мярнах я в бардака и я пратих. Дявол знае коя модификация е. Нали заради тия РК малоумното Мунчо прати в затвора директорите на Търговище.
                  Писна ми. Ама все някой ден ще го разгреба тоя компютър.
                  Аааа, не директорите на Търговище ги пратихме в затвора защото са глупави мошенници, и се опитаха да ми пробутат баси циганските номера. Взели от едно поделение уж да оправят, и да им ги върнат 50 танкови двигателя и 50 скоростни кутии за танк, продали ги в Замундистан и след две години лъжене на поделението че "Ей сега, утре ви ги връщаме" военните не издържали и написали мноого пространно писмо. И тия лайнари идват при мен, и искат да им продам нещо, което никога не съм виждал със задна дата (отпреди 2 години), и то по цени 3 и 4-та категория (сиреч за скраб), без никой да го е оценявал така, и да го е освобождавал от армията за продажба, и мислят че ще им мине номера.
                  Ебахти и тъпанарите. Като ще крадеш (особенно в такива размери) па изпипай си нещата.
                  Боклуци, разпродадоха страната на мангалите...не в затвора ами на пангара им е мястото на такива. И съм горд че поне тия ги набутах където им е мястото.
                  Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                  Коментар


                  • #24
                    Браво Дима, там е мястото на всички такива изроди
                    http://ftp.domainbg.com/ymk/1/11.jpg

                    Коментар


                    • #25
                      Цената е добра. Взимай и бягай.
                      Аз съм с БТР-ови и на двата моста. В началото на асвалт ( особено при обратни завои) щракаха , но после се поизносиха палците и сега блокират само когато трябва . В кал и на големи наклони разликата с и без блокаж е огромна.
                      Ако няма да ги купуваш свиркай
                      Газ69- създаден във времена, в които мъжете не са си бръснели краката.

                      Коментар


                      • #26
                        Въпрос?
                        Какво става ако сложим такава касета на предния мост и хъбовете са отключени,а предния мост е изключен.?
                        Като нормален диференциал ли се държи?
                        Уморените коне не ги убиват , нали ??

                        Коментар


                        • #27
                          Тогава не се държи а се вози. Дали в картера на моста или в багажника - все тая.
                          )) Нали като отключиш таралежите всъщност откачаш колелата от полуоските. Остава да се търкалят на лагерите и толкова.
                          Ако са включени, а моста е изключен дявол знае. Сигурно в дупките ще се опитва да прави нещо и може да тръгне да тегли предницата насам - натам. Дали ще успее да счупи нещо не знам. Може и да не успее.

                          Коментар


                          • #28
                            Ами нищо не се случва, просто си на заден мост, а отпред полуоски, диференциал и кардан не се въртят
                            sigpic УАЗ-452

                            Коментар


                            • #29
                              Грешка! Искал съм да кажа ако хъбовете са включени! Стефан ме хвана В смисъл схвана какво питам.
                              Уморените коне не ги убиват , нали ??

                              Коментар


                              • #30
                                Първоначално публикуван от Стефан
                                Сигурно в дупките ще се опитва да прави нещо и може да тръгне да тегли предницата насам - натам. Дали ще успее да счупи нещо не знам. Може и да не успее.
                                На теория съм съгласен, но от няколко месеца съм с БТР-ов в предният мост, а хъбовете почти винаги са заключени и нищо по-различно не се случва от това дали са заключени или не
                                Може би като няма натоварване.........
                                sigpic УАЗ-452

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X