Не ли по лесно,да си вземеш готов западен мотор.Аз имам двиг 402 и съм престъргал зилови ризи-като се получи много добре.И не ми се разправя,щото трябва още 200-300лв а получаваш мотор от 110кс.Един приятел сложи мотор от Омега-2.4 -126кс и е много добър,да не говори ме за 3.5 от Бмв или 3.2 от МБ.За 600-700лв имаш мотор със скоростите и то добър.Но знам ли и аз съм на кантар.
							
						
					Обява
				
					Свий
				
			
		
	
		
			
				Няма добавени обяви.
				
			
				
	
Преработка на 2,5 литров мотор в 2,9 литров
				
					Свий
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Преработка на 2,5 литров мотор в 2,9 литров
 
 Ризи на газ 53 съм слагал.Как престърга зиловете ризи и какви бутални болтове ползва?Първоначално публикуван от r_vardarov Преглед на мнениеНе ли по лесно,да си вземеш готов западен мотор.Аз имам двиг 402 и съм престъргал зилови ризи-като се получи много добре.И не ми се разправя,щото трябва още 200-300лв а получаваш мотор от 110кс.Един приятел сложи мотор от Омега-2.4 -126кс и е много добър,да не говори ме за 3.5 от Бмв или 3.2 от МБ.За 600-700лв имаш мотор със скоростите и то добър.Но знам ли и аз съм на кантар.
 
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 До: ЗМЗ-4022.10 от Волга
 
 Има оригинални бутала и сегменти 100мм. за УАЗ и буталните болтове също са оригиналните.Първоначално публикуван от токарев Преглед на мнениеРизи на газ 53 съм слагал.Как престърга зиловете ризи и какви бутални болтове ползва?ГАЗ 69 УАЗ 452-2 броя УАЗ 31512 Kia Sportage 2.0 16v
 Калта за УАЗа е като водата за водолаза 0886445318
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 До: ЗМЗ-4022.10 от Волга
 
 щом има оригинални бутала 100мм значи има и оригинални ризи за тях.защо е необходимо да се престъргват зиловеПървоначално публикуван от dragomir_68 Преглед на мнениеИма оригинални бутала и сегменти 100мм. за УАЗ и буталните болтове също са оригиналните.
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 До: ЗМЗ-4022.10 от Волга
 
 Няма оригинални, защото на трилитровия УАЗов мотор УМЗ 421 ( 4218 ) ризите са залети в блока.Първоначално публикуван от токарев Преглед на мнениещом има оригинални бутала 100мм значи има и оригинални ризи за тях.защо е необходимо да се престъргват зиловеС "Фармахим" - непобедим     
 Дизел - само дънки! 
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 До: ЗМЗ-4022.10 от Волга
 
 Че няма това го знам ама ми стана чудно как престъргват зиловете ризи АДЖАБАПървоначално публикуван от м20_маниак Преглед на мнениеНяма оригинални, защото на трилитровия УАЗов мотор УМЗ 421 ( 4218 ) ризите са залети в блока.
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 До: ЗМЗ-4022.10 от Волга
 
 На ЗМЗ 410 как са?Няма оригинални, защото на трилитровия УАЗов мотор УМЗ 421 ( 4218 ) ризите са залети в блока.
 Би трябвало да са като на останалите ЗМЗ.
 Колегата inp от Сндански е отварял може да каже, както и uazik...Последно редактирано от Жоро Донечки; 13-01-10, 23:47.
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 До: ЗМЗ-4022.10 от Волга
 
 Риза разбира се, като на другите змз от този тип блоковеПървоначално публикуван от Жоро Донечки Преглед на мнениеНа ЗМЗ 410 как са?
 Би трябвало да са като на останалите ЗМЗ.
 Колегата inp от Сндански е отварял може да каже, както и uazik... 
 
 Интересното е блока как е престърган!
 
 Румене, както си прецениш...Случайни хора УАЗ не карат
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 До: Преработка на 2,5 литров мотор в 2,9 литров
 
 Стената,на ризите е 7мм,блока се престъргва съвсем малко.Незнам колко щото на майстора казах да ги остави малко стегнато и той ги напасва.Мисля че беше о.5мм.Бутала има български и руски като българските са с право чело а руските с вдлъбнато ,и едните Газеловите са на 82мм дължина. Болта е с размер като на Волгата 25мм. http://www.album.bg/slavi.exstrem/
 
  
 
  
 
   
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 До: Преработка на 2,5 литров мотор в 2,9 литров
 
 Аз питах за долния карай дето се набива ризата с уплатнението.
 0.5мм ако е тогава там тази риза ще е с много тънка стена а на снимката не се вижда чак така, а също се вижда че е доста по широка от стандартната в полата и.
 Продават се и усилени бутала (ЗМЗ производство май не съм сигурен, ковани), но тук май ги няма.Случайни хора УАЗ не карат
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 До: Преработка на 2,5 литров мотор в 2,9 литров
 
 Точно буталата са проблема.Късите руски са вдлъбнати за по малка компресия(а аз,искам точно обратното).Българските са с право чело но са по-големи и тежки.Търся с изпъкнало чело и малко по-къси,но такива няма,иначе го сглобявам веднага.Освен това руските са 150лв и сигментите 48лв,просто като дам пари да е нещо по-свесно,щото и без това ефекта е неизвестен.
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 До: Преработка на 2,5 литров мотор в 2,9 литров
 
 Te вдлъбнатите не са с много голяма камера. Компенсирай с шлайф на галавата, а като диаметъра е по голям, и степента на сгъстяване ще се вдигне и няма да е като при 92мм-овите.
 
 При Митко ли са тези цени 
 
 Премери долния край на ризата че нещо ме съмняват тези 0.5мм да е разстърган само блока, при 21 риза там отвора е 99мм- 3,5мм стена на ризата, 24 (402) също са там някъде, мисля че там трябва да е около 115мм
 
 Ще премеря утре един 24кови да сравниме Случайни хора УАЗ не карат Случайни хора УАЗ не карат
 Коментар
Активност за темата
				
					Свий
				
			
		
	В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.







Коментар