Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Монтиране на петцилиндров дизел на УАЗ

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    До: Монтиране на петцилиндров дизел на УАЗ

    Dani.1 проекта с Мерцедеса е станал много успешен.Е това вече е истински ,,трактор''.Като гледам имате доста опит с подобни разработки така че с джипа нещата със сигурност ще се получат доста добре.Успех.

    Коментар


    • #62
      До: Монтиране на петцилиндров дизел на УАЗ

      Първоначално публикуван от Hummer_H1 Преглед на мнение
      Dani.1 проекта с Мерцедеса е станал много успешен.Е това вече е истински ,,трактор''.Като гледам имате доста опит с подобни разработки така че с джипа нещата със сигурност ще се получат доста добре.Успех.
      Блгодаря Хамъре,засега проекта върви добре,но винаги приемаме всякъкви съвети и идеи.Нали целта е да се получи най-доброто.....
      няма начин да няма начин
      http://album.bg/offroad_
      0878 613 163

      Коментар


      • #63
        До: Монтиране на петцилиндров дизел на УАЗ

        Здравейте,доста позабавихме проекта ,но има малко развитие.
        Изхвърлих половината ресори,завъртях диференциала да сочи към раздатката,поизкърпих ,сложих полукръгли профили отстрани на купето
        по най-уязвимите на удар зони.В общи линии това е,дано ви хареса.
        Ако има забележки-приемам ги......












        http://www.album.bg/offroad_/albums/122158/
        няма начин да няма начин
        http://album.bg/offroad_
        0878 613 163

        Коментар


        • #64
          До: Монтиране на петцилиндров дизел на УАЗ

          Забравих да питам-дали ще има някакъв проблем ако не слагам
          гърне а остане само тръбата от генерацията.Мотора не е много
          шумен,мен ме устроива ,но ми казаха че без гърне ще прегрява-няма логика.Какво мислите?
          няма начин да няма начин
          http://album.bg/offroad_
          0878 613 163

          Коментар


          • #65
            До: Монтиране на петцилиндров дизел на УАЗ

            Няма проблем.

            Коментар


            • #66
              До: Монтиране на петцилиндров дизел на УАЗ

              Прегрява е общо казано.
              Проблемът се изразява в това, че при липса на гърне мотора се чисти много бързо, от това бързо издухване обеднява горивната смес и процеса на горене се измества с леко закъснение и се пренася към изпускателните клапани.
              Т.е. покачва се температурата на изходните газове и от там изгарят изпускателни клапани, а мотора има склонност към прегряване.

              Всичко това си има елементарно лечение - по-богата горивна смес, съответно и повече вървеж, разбирасе и по-голям разход.

              Нещата са навързани - колкото по-отворен въздушен филтър и по-отворени гърнета, толкова по-голям поток на горивна смес и изгорели газове. Но само с това не става, трябва и повече гориво да му се подаде иначе кофти.

              И още нещо важно - липсата на гърне не означава, че ще работи най-добре. Хубаво е да има някакво гърне с подходяща вата и пр. Това помага за по-правилната работа на мотора и за движението на изгорелите газове.
              Гърнето може да е по-празно, отворено, да има звук и хубаво чистене, но вата си трябва винаги.
              Че без нея мотора е обречен с НЕ дълъг живот

              Тия работи най-добре стават на инжекциона, защото той сам си регулира горивната смес и автоматично си я обогатява.
              При отпушване на карбураторни двигатели, трябва да се обърне сериозно внимание по настройката на карбурацията, в противен случай всичко ще бъде не само безрезултатно, но ще има и отрицателен ефект спрямо ресурса на мотора.

              Коментар


              • #67
                До: Монтиране на петцилиндров дизел на УАЗ

                Първоначално публикуван от Жоро Донечки Преглед на мнение
                Прегрява е общо казано.
                Проблемът се изразява в това, че при липса на гърне мотора се чисти много бързо, от това бързо издухване обеднява горивната смес и процеса на горене се измества с леко закъснение и се пренася към изпускателните клапани.
                Т.е. покачва се температурата на изходните газове и от там изгарят изпускателни клапани, а мотора има склонност към прегряване.

                Всичко това си има елементарно лечение - по-богата горивна смес, съответно и повече вървеж, разбирасе и по-голям разход.

                Нещата са навързани - колкото по-отворен въздушен филтър и по-отворени гърнета, толкова по-голям поток на горивна смес и изгорели газове. Но само с това не става, трябва и повече гориво да му се подаде иначе кофти.

                И още нещо важно - липсата на гърне не означава, че ще работи най-добре. Хубаво е да има някакво гърне с подходяща вата и пр. Това помага за по-правилната работа на мотора и за движението на изгорелите газове.
                Гърнето може да е по-празно, отворено, да има звук и хубаво чистене, но вата си трябва винаги.
                Че без нея мотора е обречен с НЕ дълъг живот

                Тия работи най-добре стават на инжекциона, защото той сам си регулира горивната смес и автоматично си я обогатява.
                При отпушване на карбураторни двигатели, трябва да се обърне сериозно внимание по настройката на карбурацията, в противен случай всичко ще бъде не само безрезултатно, но ще има и отрицателен ефект спрямо ресурса на мотора.
                Благодаря Жоро,а при дизела така ли е ?
                няма начин да няма начин
                http://album.bg/offroad_
                0878 613 163

                Коментар


                • #68
                  До: Монтиране на петцилиндров дизел на УАЗ

                  Тя темата си е за дизел, та явно и за него си питал, а аз си пиша за бензин

                  По темата - Не съм запознат с горивните процеси при дизела.

                  Коментар


                  • #69
                    До: Монтиране на петцилиндров дизел на УАЗ

                    Жоро,това е на теория но на практика нещата не са точно така.Много малко състезателни коли имат гърнета с вата,и не съм видял да прегряват,а и повечето руски"Чирепи' в гората нямат гърнета и не им пречи това.

                    Коментар


                    • #70
                      До: Монтиране на петцилиндров дизел на УАЗ

                      Не е на теория, а е точно на практика пич
                      Доста машини съм карал и с гърнета, без гърнета, с тръби и к`вото още не си се сетил.
                      Знам какво е да сменяш оригинални сегменти на четири карания, знам и защо съм ги издухал.
                      Знам защо колекторните кривки са ми били червени, знам и за последствията...

                      А състезателните машини трябва да са ти последното нещо служещо за пример. Тех въобще не ги намесвай, че меко казано е излишно.
                      Там двигателите при професионалистите се свалят, ремонтират и качват след всяко състезание.
                      При любителите не след всяко, а през няколко.

                      Иначе и ние ходиме "от време на време" в гората, защо си мислиш че само самоковци го правят

                      Колко спортни гърнета си отварял, та знаеш с вата ли са или без и ако има, колко се слага и каква?

                      Айде стига, че темата беше за друго.

                      Коментар


                      • #71
                        До: Монтиране на петцилиндров дизел на УАЗ

                        Жоро,ако искаш да ми кажеш че можеш да нагрееш генерацията на руски джип до червено,няма да ти повярвам.Много преди това да стане,алуминиевата глава и блок ще се извият като динена кора.

                        Коментар


                        • #72
                          До: Монтиране на петцилиндров дизел на УАЗ



                          Двигатель 249 на стенде, дроссель 4500 мин
                          Или иначе казано 2445 куибиков с инжекцион, но вярвам че и карбураторния ще зачерви доста

                          Румене може да почнеш да се оптиваш да вярваш, сам знаеш че за тия машини няма невъзможно
                          Случайни хора УАЗ не карат

                          Коментар


                          • #73
                            До: Монтиране на петцилиндров дизел на УАЗ

                            И още. http://forum.uazbuka.ru/showthread.php?t=23602&page=111
                            "Джипът започва да върви, като спре да ти е жал за него"УАЗ 469ТЕРАНО 2,7ТДПЕЖО 307 1,6хди

                            Коментар


                            • #74
                              До: Монтиране на петцилиндров дизел на УАЗ

                              Първоначално публикуван от Nik Преглед на мнение


                              Или иначе казано 2445 куибиков с инжекцион, но вярвам че и карбураторния ще зачерви доста

                              Румене може да почнеш да се оптиваш да вярваш, сам знаеш че за тия машини няма невъзможно
                              Не искам да споря.не ме убеждаВАЙ.мИНАЛАТА ГОДИНА ЕДИН ПИЧ КАРА С НАС ЦЯЛА ЗИМА С ЕДИН ПАТРОЛ 3.3 ТД ,БЕЗ ГЪРНЕ А САМО С ТРЪБА,И ВЪПРЕКИ ГОЛЕМИЯ ТЕрмоз не го прегрея заради това че нямаше гърне.

                              Коментар


                              • #75
                                До: Монтиране на петцилиндров дизел на УАЗ

                                При дизелите е по различно, полза има само при турбинираните дизели. Отворения ауспух = повече обороти и налягане от турбото, съответно повече въздух... съответно трябва да му се дава и повече гориво Но едва ли става някакво допълнително натоварване на двигателя, освен ако не пропуснеш момента с повечето гориво и работната смес не е достатъчно богата.. но тогава просто няма да работи оптимално. Сигурно трябва да се помисли и дали въздушния филтър е достатъчно пропусклив за целта.

                                Пс. Даже за дизелите доста често ги оставят на права тръба, а звука е музика за ушите ако е комплектовано с добро турбо сега си спомних един Патрол във Варна, отворен ауспух и яко свирещо тубо (то свиренето се чува по скоро през ауспуха отколкото на входящия въздух) е това беше най-добрия звук на дизел които съм чувал някога

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X