Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Монтиране на петцилиндров дизел на УАЗ

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Монтиране на петцилиндров дизел на УАЗ

    Здравейте колеги,скоро монтирахме петак 3 л. на уаз469,но този път го изтеглихме около 40 сантиметра назад,повече и от уаз 452,центъра на тежеста отиде доста назад,и би трябвало да сме подобрили поне малко проходимоста.Има доста подобни теми ,но ако на някой му е интересно има и снимки,приемаме и всякакви съвети и мнения.....
    няма начин да няма начин
    http://album.bg/offroad_
    0878 613 163

  • #2
    До: монтиране на петцилиндров дизел на уаз

    Хич не се мотай, ами пускай снимките, а обясненията - като те заразпитват. Темата ще я преместя в УАЗ.

    Коментар


    • #3
      До: монтиране на петцилиндров дизел на уаз

      Дай ги тия снимки де .
      [B]Mercedes Benz w123 [/B]
      [B]Ford Escort xr3 [/B]
      [B]Aro 10 [/B]
      Плачи! Там близо край град София
      стърчи, аз видях, черно бесило,
      и твой един син, Българийо,
      виси на него със страшна сила.
      0896042536

      Коментар


      • #4
        До: монтиране на петцилиндров дизел на уаз

        Първоначално публикуван от Ivan_Botevgrad Преглед на мнение
        Дай ги тия снимки де .
        Заповядайте!
        http://i46.tinypic.com/9th7qx.jpg
        http://storage4.album.bg/eb4/img_0454_8b4d4_20579452.jpg
        http://storage4.album.bg/d8d/img_0453_9b1b4_20579434.jpg
        http://storage4.album.bg/233/img_0452_20709_20579406.jpg
        http://storage4.album.bg/92c/img_0451_8e229_20579381.jpg
        http://storage4.album.bg/62c/img_0450_59452_20579350.jpg
        http://storage4.album.bg/22e/img_0449_557d5_20579328.jpg













        Прикачени файлове
        Последно редактирано от Жоро Донечки; 08-01-10, 13:31. Причина: отваряне на снимките
        няма начин да няма начин
        http://album.bg/offroad_
        0878 613 163

        Коментар


        • #5
          До: монтиране на петцилиндров дизел на уаз

          интересен монтаж получито се е като при 452
          Ако няма каде да отидеш , ела на себеси

          Коментар


          • #6
            До: монтиране на петцилиндров дизел на уаз

            Не се обиждай пич,но това е най-бесния мотокар на базата на Уаз.Тая "тояга 300-д на МБ е 89 кс и е много далече от проходимоста на оригинален Уаз.В този театър съм играл преди много години,вече е трудно да се изброят ,поне 3 пеимущества спрямо нормален Уаз.

            Коментар


            • #7
              До: монтиране на петцилиндров дизел на уаз

              Първоначално публикуван от r_vardarov Преглед на мнение
              Не се обиждай пич,но това е най-бесния мотокар на базата на Уаз.Тая "тояга 300-д на МБ е 89 кс и е много далече от проходимоста на оригинален Уаз.В този театър съм играл преди много години,вече е трудно да се изброят ,поне 3 пеимущества спрямо нормален Уаз.
              Да ти изброя ли аз малко. Щото сложих такъв на дългия Ровър преди 10 години и намам намерение да го махам.
              За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

              Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

              Коментар


              • #8
                До: Монтиране на петцилиндров дизел на УАЗ

                Колега,как вързахте мотора към скоростите,с фланец ли? Дай малко подробности.
                JEEP GRAND CHEROKEE 2.7crd 088-570-53-52

                Коментар


                • #9
                  До: Монтиране на петцилиндров дизел на УАЗ

                  Първоначално публикуван от Калин Преглед на мнение
                  Колега,как вързахте мотора към скоростите,с фланец ли? Дай малко подробности.
                  Да с фланец,един приятел ги прави,не е много сложно.....
                  няма начин да няма начин
                  http://album.bg/offroad_
                  0878 613 163

                  Коментар


                  • #10
                    До: Монтиране на петцилиндров дизел на УАЗ

                    Тарга,интересно ми е какво толкова си харесал в тоя мотор.Много тежък,много мачка сферите и разбива каманите,бавен,единствено ако теглиш ремарке е добър,където ти трябва инерция ,за да те истреля няма обороти,разход на нафта около 10-11 на сто в гората,сметни колко струва 10л.нафта и колко 20 л газ,къде е икономията? Трябва само мощни акумулатори за да пали и на не последно място ,вибраций като на ЮМЗ и от 87коне поне 10 отдавна са в екарисажа.

                    Коментар


                    • #11
                      До: Монтиране на петцилиндров дизел на УАЗ

                      А по карданите нещо правихте ли? Не идва ли доста по-назад раздатката. Освен това като го покриете няма ли да стане много тясно вътре?

                      Коментар


                      • #12
                        До: Монтиране на петцилиндров дизел на УАЗ

                        Първоначално публикуван от r_vardarov Преглед на мнение
                        Тарга,интересно ми е какво толкова си харесал в тоя мотор.Много тежък,много мачка сферите и разбива каманите,бавен,единствено ако теглиш ремарке е добър,където ти трябва инерция ,за да те истреля няма обороти,разход на нафта около 10-11 на сто в гората,сметни колко струва 10л.нафта и колко 20 л газ,къде е икономията? Трябва само мощни акумулатори за да пали и на не последно място ,вибраций като на ЮМЗ и от 87коне поне 10 отдавна са в екарисажа.
                        Ще карам поред.
                        Че е тежък е факт.
                        За камъните също съм съгласен.
                        Бавен-да, ама с много добър въртящ момент. И пак те изстрелва.
                        Разхода-съгласен. А колко гори УАЗа с бензиновия мотор в гората? И на газ да е.Ми ако е с товар? Имам и ГАЗ 69 ако не знаеш. С оригиналния мотор ми изгори пътъците. Сега е с 2,3 Опел и МБкутия. Петака си е стар модел, ама това е. За сметка на това имам чувството, че ще върви и с мазут. Което е сериозно предимство. Пали и с малък акумулатор. Ако всичко му е наред. За сметка на това може да пали и върви въобще без акумулатор. Ако са ти го гепили или е замръзнал вечерта. Не съм чувал за друг мотор да го може това. Даваш му едим шут по байра и си пали.
                        Кви вибраций? Тоя мотор бачка като негър. Или твоя не е бил наред или си сложил неправилни тампони.
                        Другите предимства са, че тия мотори вече ги има навсякъде и като се скапе, направо го сменяш. За водните препятствия се сещаш предполагам. Аз сега нали съм турбо гъзар, карам осмак. И кво? На 3ти се прибирах във най-големия сняг на въже. Заради една скапана жица. Моето мнение е, че за скоростно каране не става, но за работен, разходкаджийски и въобще като сигурност е чуден. Само не знам какво обезшумяване ще прави колегата? Или ще карат с антифони?
                        За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

                        Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

                        Коментар


                        • #13
                          До: Монтиране на петцилиндров дизел на УАЗ

                          Бе колкото повече гледам снимките ми се струва, че е прекалено назад моторът. На предпоследната снимка ми се вижда, че тръбите за ауспуха минават в краката на пътника - вероятно работен вариант. След като го изолирате никакво място няма да остане.

                          Коментар


                          • #14
                            До: Монтиране на петцилиндров дизел на УАЗ

                            Като го гледам, не е проблем да се прекара под пода. По лошо е, че не е махнат масления филтър. Аз го изведах отпред с маркучи. И имам маслен радиатор. Ако остане така е много кофти.
                            За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

                            Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

                            Коментар


                            • #15
                              До: Монтиране на петцилиндров дизел на УАЗ

                              Първоначално публикуван от targa Преглед на мнение
                              Като го гледам, не е проблем да се прекара под пода. По лошо е, че не е махнат масления филтър. Аз го изведах отпред с маркучи. И имам маслен радиатор. Ако остане така е много кофти.
                              Или се прави преходник за по компактен (ние сме правили за ладов)
                              Без акумолатор съм карал 10тина километра и нямаше проблем после, с бензиновия мотор е върви си, на скорост пали.

                              Нека колегата обясни на това че не разбрах какъв му е замисъла, тоя мотор се събира почти без да се реже назад, центъра на тежестта е ясен че се променя.
                              При буханката всичко е различно.
                              Прекалено на зад идва, задния кардан ще стане 50 см. Вътре верно ще е като в ЮМЗ. Кел файда.

                              Отпред няма ли да има маска че така са сложени тези тръби и това ли е в завършен вид коша разполоижението на резервара близо до изпускателните колектори и т.н ?

                              Да беше от турбинираните... иди дойди... но всеки с разбиранията си така ги виждам аз нещата.

                              Аз за такъв не си и помислям все още.

                              Очакваме още снимки! Успех в начинанието, дано не се разочаровате
                              Случайни хора УАЗ не карат

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X