Здравейте колеги,скоро монтирахме петак 3 л. на уаз469,но този път го изтеглихме около 40 сантиметра назад,повече и от уаз 452,центъра на тежеста отиде доста назад,и би трябвало да сме подобрили поне малко проходимоста.Има доста подобни теми ,но ако на някой му е интересно има и снимки,приемаме и всякакви съвети и мнения.....
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Монтиране на петцилиндров дизел на УАЗ
Свий
X
-
Монтиране на петцилиндров дизел на УАЗ
Тагове: Няма
-
До: монтиране на петцилиндров дизел на уаз
Първоначално публикуван от Ivan_Botevgrad Преглед на мнениеДай ги тия снимки де .
http://i46.tinypic.com/9th7qx.jpg
http://storage4.album.bg/eb4/img_0454_8b4d4_20579452.jpg
http://storage4.album.bg/d8d/img_0453_9b1b4_20579434.jpg
http://storage4.album.bg/233/img_0452_20709_20579406.jpg
http://storage4.album.bg/92c/img_0451_8e229_20579381.jpg
http://storage4.album.bg/62c/img_0450_59452_20579350.jpg
http://storage4.album.bg/22e/img_0449_557d5_20579328.jpg
Коментар
-
До: монтиране на петцилиндров дизел на уаз
Първоначално публикуван от dany.1 Преглед на мнениеЗаповядайте!
http://i46.tinypic.com/9th7qx.jpg
http://storage4.album.bg/eb4/img_0454_8b4d4_20579452.jpg
http://storage4.album.bg/d8d/img_0453_9b1b4_20579434.jpg
http://storage4.album.bg/233/img_0452_20709_20579406.jpg
http://storage4.album.bg/92c/img_0451_8e229_20579381.jpg
http://storage4.album.bg/62c/img_0450_59452_20579350.jpg
http://storage4.album.bg/22e/img_0449_557d5_20579328.jpgАко няма каде да отидеш , ела на себеси
Коментар
-
До: монтиране на петцилиндров дизел на уаз
Не се обиждай пич,но това е най-бесния мотокар на базата на Уаз.Тая "тояга 300-д на МБ е 89 кс и е много далече от проходимоста на оригинален Уаз.В този театър съм играл преди много години,вече е трудно да се изброят ,поне 3 пеимущества спрямо нормален Уаз.
Коментар
-
До: монтиране на петцилиндров дизел на уаз
Първоначално публикуван от r_vardarov Преглед на мнениеНе се обиждай пич,но това е най-бесния мотокар на базата на Уаз.Тая "тояга 300-д на МБ е 89 кс и е много далече от проходимоста на оригинален Уаз.В този театър съм играл преди много години,вече е трудно да се изброят ,поне 3 пеимущества спрямо нормален Уаз.За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.
Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.
Коментар
-
До: Монтиране на петцилиндров дизел на УАЗ
Първоначално публикуван от Калин Преглед на мнениеКолега,как вързахте мотора към скоростите,с фланец ли? Дай малко подробности.
Коментар
-
До: Монтиране на петцилиндров дизел на УАЗ
Тарга,интересно ми е какво толкова си харесал в тоя мотор.Много тежък,много мачка сферите и разбива каманите,бавен,единствено ако теглиш ремарке е добър,където ти трябва инерция ,за да те истреля няма обороти,разход на нафта около 10-11 на сто в гората,сметни колко струва 10л.нафта и колко 20 л газ,къде е икономията? Трябва само мощни акумулатори за да пали и на не последно място ,вибраций като на ЮМЗ и от 87коне поне 10 отдавна са в екарисажа.
Коментар
-
До: Монтиране на петцилиндров дизел на УАЗ
Първоначално публикуван от r_vardarov Преглед на мнениеТарга,интересно ми е какво толкова си харесал в тоя мотор.Много тежък,много мачка сферите и разбива каманите,бавен,единствено ако теглиш ремарке е добър,където ти трябва инерция ,за да те истреля няма обороти,разход на нафта около 10-11 на сто в гората,сметни колко струва 10л.нафта и колко 20 л газ,къде е икономията? Трябва само мощни акумулатори за да пали и на не последно място ,вибраций като на ЮМЗ и от 87коне поне 10 отдавна са в екарисажа.
Че е тежък е факт.
За камъните също съм съгласен.
Бавен-да, ама с много добър въртящ момент. И пак те изстрелва.
Разхода-съгласен. А колко гори УАЗа с бензиновия мотор в гората? И на газ да е.Ми ако е с товар? Имам и ГАЗ 69 ако не знаеш. С оригиналния мотор ми изгори пътъците. Сега е с 2,3 Опел и МБкутия. Петака си е стар модел, ама това е. За сметка на това имам чувството, че ще върви и с мазут. Което е сериозно предимство. Пали и с малък акумулатор. Ако всичко му е наред. За сметка на това може да пали и върви въобще без акумулатор. Ако са ти го гепили или е замръзнал вечерта. Не съм чувал за друг мотор да го може това. Даваш му едим шут по байра и си пали.
Кви вибраций? Тоя мотор бачка като негър. Или твоя не е бил наред или си сложил неправилни тампони.
Другите предимства са, че тия мотори вече ги има навсякъде и като се скапе, направо го сменяш. За водните препятствия се сещаш предполагам. Аз сега нали съм турбо гъзар, карам осмак. И кво? На 3ти се прибирах във най-големия сняг на въже. Заради една скапана жица. Моето мнение е, че за скоростно каране не става, но за работен, разходкаджийски и въобще като сигурност е чуден. Само не знам какво обезшумяване ще прави колегата? Или ще карат с антифони?За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.
Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.
Коментар
-
До: Монтиране на петцилиндров дизел на УАЗ
Като го гледам, не е проблем да се прекара под пода. По лошо е, че не е махнат масления филтър. Аз го изведах отпред с маркучи. И имам маслен радиатор. Ако остане така е много кофти.За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.
Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.
Коментар
-
До: Монтиране на петцилиндров дизел на УАЗ
Първоначално публикуван от targa Преглед на мнениеКато го гледам, не е проблем да се прекара под пода. По лошо е, че не е махнат масления филтър. Аз го изведах отпред с маркучи. И имам маслен радиатор. Ако остане така е много кофти.
Без акумолатор съм карал 10тина километра и нямаше проблем после, с бензиновия мотор е върви си, на скорост пали.
Нека колегата обясни на това че не разбрах какъв му е замисъла, тоя мотор се събира почти без да се реже назад, центъра на тежестта е ясен че се променя.
При буханката всичко е различно.
Прекалено на зад идва, задния кардан ще стане 50 см. Вътре верно ще е като в ЮМЗ. Кел файда.
Отпред няма ли да има маска че така са сложени тези тръби и това ли е в завършен вид коша разполоижението на резервара близо до изпускателните колектори и т.н ?
Да беше от турбинираните... иди дойди... но всеки с разбиранията си така ги виждам аз нещата.
Аз за такъв не си и помислям все още.
Очакваме още снимки! Успех в начинанието, дано не се разочароватеСлучайни хора УАЗ не карат
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар