Обява

Свий
Няма добавени обяви.

УАЗ-а на Ради

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: УАЗ-а на Ради

    Първоначално публикуван от Владо_Веков Преглед на мнение
    Много запазен всъдеход!Мислиш ли да изнесеш педалите на спирачките и съединителя горе? И в същност въпроса ми е наложително ли е да се прави това и до колко е оправдано подобна помяна?
    Педалите ще ги кача отгоре, когато събера пари за серво управление на спирачките, по принцип тогава е наложително педалите да се качат отгоре.До колко е оправдано подобна промяна, немога да кажа защото веднъж само съм карал УАЗ с горни педали и нямам особени впечатления.


    Поздрави!
    [I]Радослав Димчовски[/I]

    Коментар


    • #17
      До: УАЗ-а на Ради

      Не е задължително, за серво да ги качваш горе.
      Отдолу даже са по-удобни според мен.
      Случайни хора УАЗ не карат

      Коментар


      • #18
        До: УАЗ-а на Ради

        Първоначално публикуван от Nik Преглед на мнение
        Не е задължително, за серво да ги качваш горе.
        Отдолу даже са по-удобни според мен.
        И на мен са ми по удобни-долните педали по принцип, не твърдя нищо за горните защото не съм сигорен.
        [I]Радослав Димчовски[/I]

        Коментар


        • #19
          До: УАЗ-а на Ради

          Първоначално публикуван от Nik Преглед на мнение
          Не е задължително, за серво да ги качваш горе.
          Отдолу даже са по-удобни според мен.
          Не е задължително но използваш некакво серво които вече почти не се намират и требе да се търсят в мозея

          И това от газ53 е подходящо,но и то е много по трудно намеримо от Уаз-оото.

          А и спирачната помпа да седи постоянно в калта и зимата в солтта не е най хубавото нещо според мен защото много бързо се скапва.

          А това че долните педали са по удобни от горните си е чист мит
          Луд умора нема,само се поти!!!

          Коментар


          • #20
            До: УАЗ-а на Ради

            Горните са по удобни!
            Кой каквото ще да говори.
            Защо всички коли са с горни педали ?

            Коментар


            • #21
              До: УАЗ-а на Ради

              Цецо, незнам за кое серво си мислиш, но повечето могат да се приспособят за работа с тази помпа (долната), като се включи още една управляваща сервото и баш си спритачна помпа.


              Първоначално публикуван от Миро Преглед на мнение
              Горните са по удобни!
              Кой каквото ще да говори.
              Защо всички коли са с горни педали ?
              Това последното не го разбрах?
              Случайни хора УАЗ не карат

              Коментар


              • #22
                До: УАЗ-а на Ради

                Първоначално публикуван от Миро Преглед на мнение
                Горните са по удобни!
                Кой каквото ще да говори.
                Защо всички коли са с горни педали ?
                Колега тука става въпрос за джипки.А защо всички коли са с
                горни педали,ти как си представяш кола с 10см клиренс с
                долни педали?
                0осем9осем7шест0осем7едно
                Миро

                Коментар


                • #23
                  До: УАЗ-а на Ради

                  Добре де и камионите и колите ,джипки повечено е с горни педали.
                  Давам за пример Шкода LIAZ педалите са долни и са много неудобни.
                  Същото е и с руската техника.Долните педали лично на мен
                  неми харесват и изглеждат грозно .

                  Коментар


                  • #24
                    До: УАЗ-а на Ради

                    Карал съм и с двата вида,долните са неудобни, но горните още повече (така са направени че петата неможе да ти е опряна в пода докато натискаш, а това играе съществена роля при по дълга експалатация за 3-4 часа каране из гората нищо няма да ти стане) щото са напавени да се "джопа" върху тях както и при 452, а такова да караш цял ден из София по задръстванията вече е преживяване...
                    Оставям ви да си мислите кавото сте си наумили
                    Случайни хора УАЗ не карат

                    Коментар


                    • #25
                      До: УАЗ-а на Ради

                      Първоначално публикуван от Nik Преглед на мнение
                      Цецо, незнам за кое серво си мислиш, но повечето могат да се приспособят за работа с тази помпа (долната), като се включи още една управляваща сервото и баш си спритачна помпа.


                      Това го знам ама какъв е смисъла от 100 помпи. Нестига,че една протича па камо ли няколко. Това за мен е общо взето безсмислено поне за джип. За Уаз 452 е по удачно щото преправянето е много по сложно.
                      Последно редактирано от Tsvetan; 27-01-10, 03:34.
                      Луд умора нема,само се поти!!!

                      Коментар


                      • #26
                        До: УАЗ-а на Ради

                        Може да остане попмпата само която е оргиналната, другите 99 да не са от тези дето протичат

                        Въпрос на гледна точка, финанси и изисквания.
                        Случайни хора УАЗ не карат

                        Коментар


                        • #27
                          До: УАЗ-а на Ради

                          Нека помпата ти седи долу в калта и тинята. Там се чувства на добре
                          Луд умора нема,само се поти!!!

                          Коментар


                          • #28
                            До: УАЗ-а на Ради

                            Ти пита ли я ?
                            Ако си има защитната гумичка покрай лостчето и е здрава и хваната както трябва и отпред си седи подкалника с гума мисля че не е толкова зле положението...
                            Па от 5-6години имам една такава на доизживяване я сложих още действа
                            На 30 годишни машини сега се сетихме че седят в тинята и калта... не че не и е по добре горе... казвам само че ако всичко е както трябва действа безотказно с години.

                            Но технологиите напредват
                            На по новите товарни що са в зад решетките долу? Пак ги бие тинията и калта.



                            П.С. И още един плюс - ако тече може да доливаш в движение
                            Случайни хора УАЗ не карат

                            Коментар

                            Активност за темата

                            Свий

                            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                            Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                            Зареждам...
                            X