Обява

Свий
Няма добавени обяви.

4х4 машина за свръхтежки условия на база УАЗ +снимки

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    да наистина и аз мисля, че колата е най - добра с двигателя, с който е излезла от завода и ако човек иска кола с друг двигател, си купува друга кола

    очаквам скоро да се сдобиете с вранглер, примерно един CJ ренегат с V8 би стоял доста добре сред останалите ви машини
    drive alive

    Коментар


    • #47
      За много малко се разминахме с един подобен, почти го бяхме купили. В идеално състояние и с три скорости - култова машина...
      VPetrov.photography

      Коментар


      • #48
        Венци захапа въпроса. Високата мощност на двигателя, особено много високата, когато не може да се трансформира във висок момент а остане само като високи обороти е жива смърт на слаб грунд. В смисъл буквално смърт, случаи - колкото искаш. Оборотите закопават зъбатите гуми мълниеносно. Както показва опита от паркетниците с електронни диференциали и антипробуксовка - и това не помага. Ако се заровиш на някой кален паркинг, това ще ти развали настроението за 5 минути. Обаче където обичат да живеят УАЗовете обичаен пеизаж е безкрайна красива гора, пеят птички, тичат катерички, Баба Меца бере малинки, стигаш до идилична полянка с брезичка по средата, гасиш, скачаш от джипа, земята се люлее метър под тебе, джипа се люлее и той метър до тебе ... Тресавище - 10 сантиметра дерн, първото пробуксуване - и ще спрете при костите на динозаврите. 300 метра под колелата.
        В Уляновск държат един УАЗ с двигател от Чайка, правен е в завода. С него плашат разни Х5 и кайени като минат случайно от там. Преди шофьорът да го пусне да излети, няколко секунди го държи на място да вади паветата на струя Иначе е опитвано какво ли не, на практика разправията си струва само за 3L и 1KZ на Тойота и 4В на Исузу. Лекотоварни дизели. Останалото е от лукаваго.
        Военни мостове от УАЗ в Русия много често слагат и на тойотите, и на гелендите, макар че те там изобщо не са на уважение - чисти титаници. Черната каракатица е съвсем отделна песен - тя наполовина е от титан. А Караката изобщо е чешит, като колата си)

        Коментар


        • #49
          Първоначално публикуван от Венцислав Петров
          За много малко се разминахме с един подобен, почти го бяхме купили. В идеално състояние и с три скорости - култова машина...
          друг път ако ти попадне такава оферта и решиш, че няма да е твой, кажи, аз може да го взема
          drive alive

          Коментар


          • #50
            Следващия елемент от електро системата е генераторът. Верни на принципа си да използваме агрегати конструктивно предназначени за вграждане в УАЗ и само да ги усъвършенстваме избрахме модела 85Ач, който се вгражда за 3160 серията двигатели. Като най-ненадеждна и проблемна част на всеки генератор диодния блок бе изхвърлен и съответно заменен с външен такъв, който ще стои в купето и който разбира се е два пъти по мощен. Генераторът беше разглобен, сглобен внимателно и тестван на стенд като допълнително ни зарадва с възможността си да работи перфектно и на 24 волта, което е важно за целите, които имаме.

            Снимки + изправителния блок и свързващите проводници.


            VPetrov.photography

            Коментар


            • #51
              Интересно! Как работи на 24V? Сигурно нормално е вързан на триъгълник за 12V и вие чрез превключване в звезда вадите 24?

              Коментар


              • #52
                85 АЧ не е ли малко, ще може ли да храни лебедката

                принципно това ли е най - мощния възможен
                drive alive

                Коментар


                • #53
                  Не, има един от ЗИЛ - честни 140 А, макар че официално е 110. Хем е наистина здрав, при Царевски живя цяла година, значи в прост джип ще живее повече от двигателя. Ако трябва ще му изровя номенклатурата.

                  Коментар


                  • #54
                    да де ама те братята нали са решили всичко да си е само от УАЗ, това явно не им е по вкуса. аз питах на УАЗ стандартно дали се монтира по - силен
                    drive alive

                    Коментар


                    • #55
                      Не, щатно в УАЗа има само свещите и осветлението, за какво
                      Пу, и клаксоните бе. Мойте пият 25 А, истински тунингови! От истинска Волга, в целия български офроуд сигурно имам най-великия саунд!

                      Коментар


                      • #56
                        де да знам, затова питам

                        примерно вранглера има един пакет за дърпане на ремарке, който освен един куп неужни работи има и 120 А алтернатор, което е достатъчно за нормална лебетка, интересно ми беше дали и УАЗ нямат някаква такава опция.
                        drive alive

                        Коментар


                        • #57
                          По американското БДС осветлението е жив цирк, нали луд на шарено се радва. Те коват некви лампи на сяка педя. Виждал съм комплекти за техните тирове - некви плочи с по три, по шест генератора. Там горно осветление, долно, странично ...

                          Коментар


                          • #58
                            Първоначално публикуван от Стефан
                            Не, щатно в УАЗа има само свещите и осветлението, за какво
                            Пу, и клаксоните бе. Мойте пият 25 А, истински тунингови! От истинска Волга, в целия български офроуд сигурно имам най-великия саунд!
                            Бе да не те срещне човек на пешеходна пътека.После трябва да му леят куршум
                            B+

                            Коментар


                            • #59
                              нееее, там идеята е друга, ремаркетата в САЩ са с електрическа помпа на спирачките и тя иска ток

                              иначе за лампичките ... ми слагат хората няма на тамно да стоят
                              drive alive

                              Коментар


                              • #60
                                Първоначално публикуван от go go go
                                нееее, там идеята е друга, ремаркетата в САЩ са с електрическа помпа на спирачките и тя иска ток

                                иначе за лампичките ... ми слагат хората няма на тамно да стоят
                                Хм днес срещнах един ирански тир дето имаше поне 40-50 лампи по тавана на кабината.
                                B+

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X