Започнахме реализацията на проект за 4х4 машина на основата на УАЗ. От автомобила ще се изисква максимална проходимост и възможности извън пътя. Основните цели са :
1. Максимално подобряване на заводската конструкция без загуба на заложените качества.
2. Подобряване на активната и пасивна безопасност.
3. Повишаване на функционалността на автомобила.
4. Осигуряване на максимално дълъг ресурс на автомобила като цяло и на отделните му агрегати в частност.
За автомобил беше избран УАЗ–31512–037 във варианта с редукторни мостове. Това е избора който осигурява следните предимства:
1. Минимално тегло. Автомобила е с гюрук (тента) и общото му тегло в сравнение с металния покрив е с 150 кг. по-малко.
2. Максимална проходимост. Редукторните мостове осигуряват клиренс от 30 см. и освен това имат по голямо предавателно отношение спрямо стандартните.
3. В купето на избрания модел няма нищо излишно.
За двигател беше избран модела УМЗ 421.10. Двигателя има работен обем 2.89л. Осигурява по заводски данни 112 кс. Максималния си въртящ момент от 210 Нм отдава още при 2000-2200 об./мин. Характерно за него е че е с залети чугунени гилзи и много здрав блок. Освен това изпускателната му система е настроена и чрез резонанс на определени честоти осигурява допълнително повишаване на мощността. Двигателя е с общо тегло от 163 кг. перфектна ремонтно-пригодност и дълъг ресурс.
1. Максимално подобряване на заводската конструкция без загуба на заложените качества.
2. Подобряване на активната и пасивна безопасност.
3. Повишаване на функционалността на автомобила.
4. Осигуряване на максимално дълъг ресурс на автомобила като цяло и на отделните му агрегати в частност.
За автомобил беше избран УАЗ–31512–037 във варианта с редукторни мостове. Това е избора който осигурява следните предимства:
1. Минимално тегло. Автомобила е с гюрук (тента) и общото му тегло в сравнение с металния покрив е с 150 кг. по-малко.
2. Максимална проходимост. Редукторните мостове осигуряват клиренс от 30 см. и освен това имат по голямо предавателно отношение спрямо стандартните.
3. В купето на избрания модел няма нищо излишно.
За двигател беше избран модела УМЗ 421.10. Двигателя има работен обем 2.89л. Осигурява по заводски данни 112 кс. Максималния си въртящ момент от 210 Нм отдава още при 2000-2200 об./мин. Характерно за него е че е с залети чугунени гилзи и много здрав блок. Освен това изпускателната му система е настроена и чрез резонанс на определени честоти осигурява допълнително повишаване на мощността. Двигателя е с общо тегло от 163 кг. перфектна ремонтно-пригодност и дълъг ресурс.
Коментар