До: Помогнете за един Уаз
аКО ДВИГАТЕЛЯ Е 24-Д Е 93К.С,И Е С ФАБРИЧНО РЯЗАНА ГЛАВА ЗА ПО-ВИСОКО ОКТАНОВО ЧИСЛО НА ГОРИВОТО.зА ДА Е 94.50 ТРЯБВА ДА СА БУТАЛАТА ПО-ПОРЪЧКА И РИЗИТЕ ДА СА ШЛАЙФАНИ ПО-ТЯХ.кОЕТО НАВЕЖДА НА МИСЪЛТА ЧЕ СА МНОГО ОСЛАБЕНИ,ПРЕДЕЛНАТА НОРМА Е 93.50.РИЗИТЕ СА С МЕДНИ ПРЪСТЕНИ И МОЖЕ ДА ПРОНУСКА ВОДА ПРЕЗ ТЯХ.нО КОМПРЕСИЯТА МИ СЕ ВИЖДА НЕВЪЗМОЖНА.
аКО ДВИГАТЕЛЯ Е 24-Д Е 93К.С,И Е С ФАБРИЧНО РЯЗАНА ГЛАВА ЗА ПО-ВИСОКО ОКТАНОВО ЧИСЛО НА ГОРИВОТО.зА ДА Е 94.50 ТРЯБВА ДА СА БУТАЛАТА ПО-ПОРЪЧКА И РИЗИТЕ ДА СА ШЛАЙФАНИ ПО-ТЯХ.кОЕТО НАВЕЖДА НА МИСЪЛТА ЧЕ СА МНОГО ОСЛАБЕНИ,ПРЕДЕЛНАТА НОРМА Е 93.50.РИЗИТЕ СА С МЕДНИ ПРЪСТЕНИ И МОЖЕ ДА ПРОНУСКА ВОДА ПРЕЗ ТЯХ.нО КОМПРЕСИЯТА МИ СЕ ВИЖДА НЕВЪЗМОЖНА.
.Още 2 въпроса имам към вас-какви са хлабините на клапаните и на колко кг. се стяга главата.Мерси на всички,взели участие в темата.
.Главата е на 8кг,с нови дебели шаиби,че старите бяха ламаринени и чак алумина беша смачкан.Забравих да вържа филтъра за главата,но съм сигурен,че не съм единствен
Коментар