Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Помогнете за един УАЗ

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Помогнете за един УАЗ

    Отворих двигателя защото смесва масло и вода.Преди да сваля главата,премерих компресията 14 и нагоре Свалих главата,няма следи от издухала гарнитура.Премерих диаметъра на цилиндъра-94,5мм.Главата е с кръгли колектори,еднокамерен карбуратор,клапани 47 на 36мм .На нея видях само 1003010.Мотора ми е странен-с хартиен елемент,шаиби за един ремък,водна помпа на главата,на него видях само 24Д 64446.Главата във височина е 95мм.Големия въпрос е,на какво се дължи тази компресия-на уголемения диаметър,или главата е дялната повече или и двете.Буталата са плоски отгоре,като се изравняват с блока в ГМТ
    А,забравих,ако може някои линк към калкулатор за изчисляване на обем и степен на сгъстяване на ДВГ
    Последно редактирано от kalin09; 05-10-09, 17:26.
    Калин Владов,09РСПБЗН

  • #2
    До: Помогнете за един Уаз

    Волгов мотор, 24д, нищо ново, много износен /как премери ризата/, влиза масло и уплътнява и отам компресия.
    Главата не е дялана, такава си е.
    "Джипът започва да върви, като спре да ти е жал за него"УАЗ 469ТЕРАНО 2,7ТДПЕЖО 307 1,6хди

    Коментар


    • #3
      До: Помогнете за един Уаз

      Първоначално публикуван от kalin09 Преглед на мнение
      Отворих двигателя защото смесва масло и вода.Преди да сваля главата,премерих компресията 14 и нагоре Свалих главата,няма следи от издухала гарнитура.Премерих диаметъра на цилиндъра-94,5мм.Главата е с кръгли колектори,еднокамерен карбуратор,клапани 47 на 36мм .На нея видях само 1003010.Мотора ми е странен-с хартиен елемент,шаиби за един ремък,водна помпа на главата,на него видях само 24Д 64446.Главата във височина е 95мм.Големия въпрос е,на какво се дължи тази компресия-на уголемения диаметър,или главата е дялната повече или и двете.Буталата са плоски отгоре,като се изравняват с блока в ГМТ
      А,забравих,ако може някои линк към калкулатор за изчисляване на обем и степен на сгъстяване на ДВГ
      Всички УАЗкови и Волгови двигатели 2445 кубика са 92мм. Компресията според мен е заради уголемения диаметър.
      ГАЗ 69 УАЗ 452-2 броя УАЗ 31512 Kia Sportage 2.0 16v
      Калта за УАЗа е като водата за водолаза 0886445318

      Коментар


      • #4
        До: Помогнете за един Уаз

        по/принцип най-често меша водата и маслото от гарнитурата
        ти тея виждаш ама е изпускало леко и аиЙде полекО леко се пресече
        и стане едно такова кафяво
        в четвъртуЪк ще се опитам да препиша формулите за
        зСгъстяване от един учебник
        Последно редактирано от Жоро Донечки; 06-10-09, 14:30.

        Коментар


        • #5
          До: Помогнете за един Уаз

          Интересното е че няма "ръб" на ризата.Явно са шлаифани и е с други бутала.Кажете нещо за оригиналните,за тези съм писал.На гарнитурата няма индикации да е духнала.Свалил съм пробката,и блока е с вода,утре ще видим какво е текло-съмнявам се в ризите.Тои гори масло,и собственика спомена за нова бутална група,но още не е сигурно.За сведение,не го правя за пари,брат на жена ми е.Тая компресия не ми дава да спя,не е пален от 2 месеца,маслото трябва да се е оттекло.Някои да знае колко кубика е горивната камера на този мотор?Премерих я с шублер
          Калин Владов,09РСПБЗН

          Коментар


          • #6
            До: Помогнете за един Уаз

            има вариянта преди да е ремонтиран но вчесто да са сложени
            бутала 2 ри ремонт примерно да са объркани и да
            са сложени 1 ви ама пък така няма да има компресия
            странна работа

            Коментар


            • #7
              До: Помогнете за един Уаз

              Първи ремонт е на 92.50мм, 2ри на 93.00мм, трети 93.50 ( с такива имам точно на 24д но не съм го карал този мотор за да споделя наблюдения).
              Бутала 3ти ремонт имаше преди сега незнам, но тогава ми казаха че ризи нямало и принципно се шлайфали по буталата, някой ако знае дали има и ризи на този и по голям размер нека каже
              Има разлика между руските и българските бутала точно в челата, минимална, едните са с право чело другите са с вдлъбнато май руските, не съм сигурен.
              От какво да са тези 94,5

              Ако си свалил картера така и така би ли извадил еднато бутало с мотовилката да видиш какво пише отстрани на мотовилката и около буталния болт или по полата отвътре. Премери и ширината на сегментите.

              Карал съм 469б с Умз451 (21 глава) 5-6атмосфери компресия и не стъпваше на земята, представи си 24ка по тая логиката какво трябва да прави с 14+.... да не ти бяга нещо компресомера

              Иди ги разбери тия мотори

              И аз май няма да спя как е тръгнало, трябва да се разгадае
              Случайни хора УАЗ не карат

              Коментар


              • #8
                До: Помогнете за един Уаз

                вярно ли си мерил не съм видял такъв размер-94.5
                КАТАСТРОФИТЕ не се случват те се предизвикват.
                УАЗ 31514 тел.0888842669/0878842669

                Коментар


                • #9
                  До: Помогнете за един Уаз

                  Да споделя и аз, в неделя отворих един ЗМЗ 24, има голям луфт между буталата и ризата 0.4мм., ще сложа нови ризи и бутала.
                  Коляновия вал явно скоро е шлайфан, лагерите изглеждат като нови биални0.25, основни0.5.
                  Ризите също нямат никакъв ръб, но буталото стига до горния край на ризата и..., буталото има луфт в ризата.
                  Според ваз какво да очаквам от този двигател, при нови ризи и бутала и да не пипам коляновия вал?
                  "Джипът започва да върви, като спре да ти е жал за него"УАЗ 469ТЕРАНО 2,7ТДПЕЖО 307 1,6хди

                  Коментар


                  • #10
                    До: Помогнете за един Уаз

                    Вярно меря,даже няколко пъти.Риза 94,5 компресия 14+.Компресомера работи в сервиз,точен е.До 14 е и опира в края.Ще има нови бутала,ризи и сегменти,така реши собственика.Тече вода през ризите,още не съм го доразпръснал,като го направя,ще кача снимки.Дотогава може да порасъждаваме-как да изчисля обема на мотора на тоя размер?
                    Калин Владов,09РСПБЗН

                    Коментар


                    • #11
                      До: Помогнете за един Уаз

                      Първоначално публикуван от kalin09 Преглед на мнение
                      как да изчисля обема на мотора на тоя размер?
                      По формулата за намиране на обем на цилиндър.

                      За целта намираш лицето(площта) на кръга (това ти е кръглата част на цилиндъра, може и челото на буталото, ако е достатъчно плътно), полученото число умножаваш по височината на цилиндъра (работната част на цилиндъра - разтоянието м/у долна и горна мъртва точка) и получаваш работния обем на цилиндъра.

                      Формулата за намиране лице на кръг е S = п.r на квадрат....
                      Не мога да изпиша квадрата тук от клавиатурата си

                      Където
                      S - е лицето(площта)
                      п - е 3,14 това го знаете от незнам си кой клас
                      r - е радиуса

                      Коментар


                      • #12
                        До: Помогнете за един Уаз

                        Все ми се струва че такъв ремонт бутала за Уаз няма.Може и да греша но размера трябва да е 92-нормални,92,50-първи,92,75-втори,93,00-трети,93.50-четвърти.94.50 -на уаз въобще няма,има на МБ-2.3от 123-ка -94.75 .И компресия 14,направо невероятно.Тоя мотор вървеше ли? Щото веднъж като объркаха шлайфа на ризите,место 3-ти ремонт отидоха на незнаен такъв,всички бутала бяха хлабави.Шлайфа е добър тогава когато пуснеш буталото в ризата бес сигменти и то само слезе до средата или го движиш с един пръст надолу без усилие.

                        Коментар


                        • #13
                          До: Помогнете за един Уаз

                          И е хубаво всичко да е в сантиметри, а не в мм. За изчисляване на кубатурата де.
                          подаръци за мъже от FACOM
                          промоция на читави инструменти

                          и на хоби такива

                          тел. О879 Ч8Ч 2З5

                          Коментар


                          • #14
                            До: Помогнете за един Уаз

                            Първоначално публикуван от maystor Преглед на мнение
                            И е хубаво всичко да е в сантиметри, а не в мм. За изчисляване на кубатурата де.
                            Защо? Делено на 1000. И после х4 (2, 6 или

                            Коментар


                            • #15
                              До: Помогнете за един Уаз

                              А,забравих,ако може някои линк към калкулатор за изчисляване на обем и степен на сгъстяване на ДВГ[/QUOTE]

                              Обема се изчислява със следната формула п х D2 х S x i всичко това делено на 4
                              п = 3,14; D2- e диаметъра на квадрат ;S - e хода на буталото ;i-броя на цилиндрите.
                              В твоя случай е 3.14х9.4на квадрат х 9.2 х 4 полученото делиш на 4
                              а може даже и да не го умножаваш за 4-цилиндров двигател е така
                              в твоя случай кубатурата е 2552.54 см3 при заводски на 24Д 2445,08см3
                              Степен на сгъстяване не се изчеслява тя е постоянна величина и не зависи от износването на ДВГ ,но в твоя случай с 2мм по голям диаметър ще се е увеличила .
                              Ето и пример със степен на сгъстяване 10:1 това означава че обема на горивната камера се нанася 10 пъти в обема на цилиндъра или ако цилиндъра на двигателя е 250 см3 то камерата е с обем 25см3.
                              Няма как да изчислиш обема на камерата понеже е неправилна форма .
                              има един начин който е приблизителен и лесен ; взимаш една спринцовка обозначена в см3 и запълваш горивната камера с течност (може и с бензин) количеството събрана течност е обема на горивната камера в главата ,после изчисляваш с формулата за обем на цилиндър обема който се образува между главата и блока от гарнитурата ,така се получава приблизително обема на камерата . Нататък е лесно смяташ колко пъти се нанася обема и в този на цилиндъра и това ти е степента на сгъстяване.
                              А за проблема със смесването на масло и вода може да е от гарнитурите на ризите. Под самата риза има медна шайба с която се определя височината на ризата продават се с различна дебелина. Не се слага повече от една, ако ризата е под нивото на блока вземи по дебели шайби в крайна сметка трябва да докараш всички риза на едно ниво и да са по високи от блока с толкова колкото са дебели шайбите.
                              Това е ако си сигурен че двигателя е 24Д на газ 21 този който е на старите волги и който се монтира заводско на повечко от старите уазки и е 70 коня на ризата има гумено уплътнение а не медна шайба . почти съм сигурен че там ще е белата . Това е слабото място на всички волги и уазки както и уплътнението на коляновия вал отзад (като на помпа за поливане с графитна набивка и байрячета)
                              Последно редактирано от dyak; 06-10-09, 16:32. Причина: правописна грешка
                              Dimitar Dyakov

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X