Първоначално публикуван от aldr
Преглед на мнение
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Инсталация на УАЗ
Свий
X
-
- 1 like
-
Обяснение за ключа за къси-дълги:
Той работи в тясно сътрудничество с ключа който се дърпа и върти на таблото.
Трябва да се постигне следното:
Ключа издърпан наполовина: габаритите светват, крачния сменя къси-празно (празното е само габарити)
Ключа издърпан докрай: габаритите продължават да светят, крачния сменя къси-дълги.
Таблото светва заедно с габаритите, с врътене му се наглася яркостта.
Не знам какво е искал да каже поетът с тоя първия режим (къси-габарити) ама същия го има и на напълно неродствени военни машини от онова време.
Коментар
-
Благодаря Ясене ,днес го питах ,,дали кога е пълнил резервоарите е гледал отдолу дали капе бензин......капе.... Бил намерил някво алу-тяло с филтър на марката MAN. Казах му че препоръчано да се изхвърлят тия от уазката и и нищо да не се слага на тяхно място и за медните тръби.му казах .....има и още един филтър/утайник отпред на главата.....ма от него не капело. Брутални са тия уазки......
Коментар
-
Уаз-а си има официално нова инсталация,остава щастливият му собственик да си купи бушончета и да си аранжира малко инсталацията към алтернатора по негов вкус. Малко дебела дойде инсталацията към бушонното табло заради двойната изолация на кабелите и допълните минуси ма реших така да я тавя. Нещо е омазал монтажа на поплавъците в резервоарите щот на никоя сонда нямам съпротивление спрямо маса....и на двата си пуснах към капачките на сондите...ма цъ..... а видим само едно нарочено болтче. Да кара така пъ ще видим. Тоя трипозиционния ключ нещо хич ме вдъхваше доверия и го разчастих ....като изчистих нагара вече си беше наред. Куплунга за ремъркето беше мноо важен.....чак довлече ремъркето да го тества....беез ремърке не се живее
- 1 like
Коментар
-
Много вдъхновяваща статия , взех акъл , преди да съм стигнал до проблемите . Благодаря на автора и взелите участие. Скоро ще питам и аз по повод едно реле , много грее , смених го , ама , пак грее . УАЗката е с електронно запалване и в това реле има два реотана обвити в керамика , чак корпуса пари , още като дам на контакт и почва да грее . Та въпроса ми е : що така бе , Миме ... Ето го проблемния хубавец . Дано има някой , дето знае отговора .Предварително благодаря на отзовалите се !Последно редактирано от Хлебарски; 21-01-23, 12:16.
Коментар
-
Това не е реле, а резистор (вариатор) в запалителната верига. Идеята му е да ограничава тока в нея. Някои го използват и когато монтират ел. вентилатор на радиатора. Нормално е да грее малко.
Грее повечко, ако не е свързано както трябва или останалите компоненти от системата не са в норма. Съвсем отделно, компонентите на инсталацията, не трябва да висят на проводниците, дори на съветско извращение."Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."
Коментар
-
Вземи си комутатор чиито код започва със 131 и разкарай тоя боклук.
Нормално е да грее, идеята му е да грее, ама такава идея се е зародила заради недоклатеният първи вариант на електронното запалване.
Коментар
-
Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение.... и разкарай тоя боклук.
..."Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар