К 126 ГУ ми трябва. С ДВГ УМЗ4178.10 съм. Всъщност те едва ли имат някаква разлика.
Замислям се сериозно вече за нов карб. За К151 искат много парички и сигурно ще е К126. Някой сменял ли е К151 с К126. Как пасва лостовата система за газта. Имам и подозрение че шпилките за захващане ще ми дойдат дълги ама това е бял кахър. Та какви изненади мога да очаквам при смяната?
Когато човек говори истината - не се налага да лъже!
К 126 ГУ ми трябва. С ДВГ УМЗ4178.10 съм. Всъщност те едва ли имат някаква разлика.
Почти никаква, ГУ поне не помня какаво точно му беше по особеното, но ще проверя тия дни може и да се прамята някой по гаража дали е с нещо по различен.
Старите Г са с по голяма клапа на "смукача" която закрива и двете камери, гарнитурата на поплавковата камера е различна спрямо Гм, за жигльори и дифузьори незнам.
Имаше еднин ремонтен комплект който бях зимал преди време и пишеше точно за К 126ГУ... и съм остал с впечетление че е за ЗМЗ мотори
На единия съм с К126гм дето си е с 417.1 мотора и съм общо зето доволен, на другия с ЗМЗ 402.1 мотора пак с К126гм и също ми харесва... избора си е твой
До: Глава от 451 с кръгли колектори и двукамерен карб ??
Имам два броя К126Г(това пише на тях, без други добавени букви).
Единият е с цяла клапа на смукача, а на другият е само на първа камера.
И на двата гарнитурата е еднаква, т.е. от тези които имат разделение(уплътнение) между двете камери.
Но съм виждал гарнитура, която няма уплътняване м/у първа и втора камера, тя за кой модел е незнам..?
Обаче всичко останало им съвпада с изключение на едни дупчици до въздушните жигльори - при едната са кръгли, при другата триъгълни, но съвпадат и вършат работа и двата модела.
.
Но съм виждал гарнитура, която няма уплътняване м/у първа и втора камера, тя за кой модел е незнам..?
Обаче всичко останало им съвпада с изключение на едни дупчици до въздушните жигльори - при едната са кръгли, при другата триъгълни, но съвпадат и вършат работа и двата модела.
Такава е на К126П- Москвичовите които пак пасват, този с малката клапа е Гм, м е ударено а не отлято като другите цифри и букви и почти не си личи на някои
По горе май съм се объркал с точно такава гарнитура
Тогава ти трябва да е и с палсмасов поплавък, че тоя Волговия и аз го карам на газ само, ма като трябва бензин нивото винаги е различно и ме навежда на мисълта че полавака от мнгото друсане се разрегулира Незнам но така си го обяснявам. От какво е помпата?
Успех!
До: Глава от 451 с кръгли колектори и двукамерен карб ??
И така вече съм с нов К126ГУ. Монтирах и ел. помпата. Всичко работи нормално. Имам и снимки. Ще ги кача малко по-нататък че го закъсах с времето напоследък както ще опиша и всички закачки които реших.
Имам обаче следния въпрос.
Как се регулира нивото на К126? Има си линия на нивото, това е ясно. Самото сравняване с тази линия как става? Като махнеш капака на карбуратора заедно с поплавъка или с прозрачен шлаух на принципа на скачени съдове със затворен карбуратор?
Когато човек говори истината - не се налага да лъже!
До: Глава от 451 с кръгли колектори и двукамерен карб ??
До сега не съм регулирал такъв но на К131 еднокамерния, след като се разглоби и се обърне горната част си има в ръководството за ремонт колко трябва да е височината на поплавака. Тук няма ли такива размери някъде?
На К131 съм сложил игла от Варбург.
"Джипът започва да върви, като спре да ти е жал за него"УАЗ 469ТЕРАНО 2,7ТДПЕЖО 307 1,6хди
До: Глава от 451 с кръгли колектори и двукамерен карб ??
Ако нямаш прозорче го прави на равно с линията при захлупен карб на принципа на скачените съдове.
Ако имаш прозорче го прави да бъде една идея под средата на прозорчето и карай спокойно.
Аз винаги така съм ги регулирал.
Ако нямаш прозорче го прави на равно с линията при захлупен карб на принципа на скачените съдове.
Ако имаш прозорче го прави да бъде една идея под средата на прозорчето и карай спокойно.
Аз винаги така съм ги регулирал.
Така си мислех понеже в книгата е дадено така, но при мен има завита тапа, а като видях тази снимка с насочена натам отверка веднага ме налегнаха съмнения.
Коментар