Здравейте!. Имам едно питане към вас и какво мислите,за това което съм решил да направя с двигателя на мойта Уазка.?.Двг. е 414(86г. мисля че е от първите на този модел,с набити на блока номера) и главата с квадратните колектори и еднокамерния карб.Главата не е шлайфана до сега,но мислех да го правя..,а един приятел ми подари глава 414 с обли колектори и двукамерен карбуратор и мисля нея да сложа,като преди това я сваля 3-4мм. Та се чудя дали да си оставя колекторите с двукамерния карб. или да търся колектори за еднокамерен???Кое ще е по-добре да направя и дали ще има разлика с единия и другия карб. на тази глава 414 и как ще се отрази на двигателя това
Та се чудя дали да си оставя колекторите с двукамерния карб. или да търся колектори за еднокамерен???Кое ще е по-добре да направя и дали ще има разлика с единия и другия карб. на тази глава 414 и как ще се отрази на двигателя това Мерси предварително
 Мерси предварително 
							
						
					 Та се чудя дали да си оставя колекторите с двукамерния карб. или да търся колектори за еднокамерен???Кое ще е по-добре да направя и дали ще има разлика с единия и другия карб. на тази глава 414 и как ще се отрази на двигателя това
Та се чудя дали да си оставя колекторите с двукамерния карб. или да търся колектори за еднокамерен???Кое ще е по-добре да направя и дали ще има разлика с единия и другия карб. на тази глава 414 и как ще се отрази на двигателя това Мерси предварително
 Мерси предварително 
							
						
 Смяна на главата на двигателя
									
									
									Смяна на главата на двигателя
								

 
							
						



Коментар