Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Смяна на главата на двигателя

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Смяна на главата на двигателя

    Здравейте!. Имам едно питане към вас и какво мислите,за това което съм решил да направя с двигателя на мойта Уазка.?.Двг. е 414(86г. мисля че е от първите на този модел,с набити на блока номера) и главата с квадратните колектори и еднокамерния карб.Главата не е шлайфана до сега,но мислех да го правя..,а един приятел ми подари глава 414 с обли колектори и двукамерен карбуратор и мисля нея да сложа,като преди това я сваля 3-4мм.Та се чудя дали да си оставя колекторите с двукамерния карб. или да търся колектори за еднокамерен???Кое ще е по-добре да направя и дали ще има разлика с единия и другия карб. на тази глава 414 и как ще се отрази на двигателя това Мерси предварително
    Последно редактирано от L_Dormishev; 28-07-09, 21:59.

  • #2
    До: Смяна на главата на двигателя

    http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59120
    Когато човек говори истината - не се налага да лъже!

    Коментар


    • #3
      До: Смяна на главата на двигателя

      Любе,намери си колектори,с еднокамерен карбуратор,все още се намират лесно и карай с него.С другите колектори ще ти трябва и рдуг карб.,а като го караш основно на газ,защо ти е и без това няма разлика.И на бензин да го караш разликата е минимална,почти не се усеща.

      Коментар


      • #4
        До: Смяна на главата на двигателя

        Колега, ако проявяваш интерес ти предлагам шлайфана глава 3.2 мм, с нови клапани и припаснати легла, нови гумички. Давам ти я заедно с колекторите. Главата е със квадратни колектори за еднокамерен карб и е работила около 500 км. Ако имаш интерес ще я снимам и ще се разберем за пари.
        Може и на лични

        От къде си?
        Когато човек говори истината - не се налага да лъже!

        Коментар


        • #5
          До: Смяна на главата на двигателя

          Първоначално публикуван от Sasho74 Преглед на мнение
          Колега, ако проявяваш интерес ти предлагам шлайфана глава 3.2 мм, с нови клапани и припаснати легла, нови гумички. Давам ти я заедно с колекторите. Главата е със квадратни колектори за еднокамерен карб и е работила около 500 км. Ако имаш интерес ще я снимам и ще се разберем за пари.
          Може и на лични

          От къде си?
          Ами да ти кажа и тази глава(с кръглите колектори-414) също е с нови клапани,гумички.....а и имам човек които ще ми я шлайфа.,само дето трябва да питам тук-там за колектори за еднокамерен карб.

          Коментар


          • #6
            До: Смяна на главата на двигателя

            Първоначално публикуван от L_Dormishev Преглед на мнение
            Ами да ти кажа и тази глава(с кръглите колектори-414) също е с нови клапани,гумички.....а и имам човек които ще ми я шлайфа.,само дето трябва да питам тук-там за колектори за еднокамерен карб.
            На тази глава неможеш да сложиш квадратни колектори с двуточково захващане на карба. Неси чел линка който ти дадох. Ако не вярваш, вземи и наложи твойте квадратни колектори върху главата за кръгли и сам ще се обедиш. Шпилките за захващане съвпадат, но отворите на самите колектори с тези на главата НЕ. По прегледно можеш да го видиш с гарнитура.
            Така че нямаш голям избор.
            Когато човек говори истината - не се налага да лъже!

            Коментар


            • #7
              До: Смяна на главата на двигателя

              Първоначално публикуван от Sasho74 Преглед на мнение
              На тази глава неможеш да сложиш квадратни колектори с двуточково захващане на карба. Неси чел линка който ти дадох. Ако не вярваш, вземи и наложи твойте квадратни колектори върху главата за кръгли и сам ще се обедиш. Шпилките за захващане съвпадат, но отворите на самите колектори с тези на главата НЕ. По прегледно можеш да го видиш с гарнитура.
              Така че нямаш голям избор.
              Да това е така,но нали знаеш,че има и кръгли колетори за еднокамерен карб....точно такива ще сложа ако намеря....

              Коментар


              • #8
                До: Смяна на главата на двигателя

                Първоначално публикуван от L_Dormishev Преглед на мнение
                Да това е така,но нали знаеш,че има и кръгли колетори за еднокамерен карб....точно такива ще сложа ако намеря....
                Несъм чувал за кръгли колектори с две шпибки за карб.
                Успех
                Когато човек говори истината - не се налага да лъже!

                Коментар


                • #9
                  До: Смяна на главата на двигателя

                  http://acat.autodealer.ru/index.php?tree=58_6278
                  Луд умора нема,само се поти!!!

                  Коментар


                  • #10
                    До: Смяна на главата на двигателя

                    Първоначално публикуван от Sasho74 Преглед на мнение
                    Несъм чувал за кръгли колектори с две шпибки за карб.
                    Успех
                    Има, има аз сложих точно този модел на моята УАЗка.
                    ГАЗ 69 УАЗ 452-2 броя УАЗ 31512 Kia Sportage 2.0 16v
                    Калта за УАЗа е като водата за водолаза 0886445318

                    Коментар


                    • #11
                      До: Смяна на главата на двигателя

                      Има да и мойте са такива.

                      Коментар


                      • #12
                        До: Смяна на главата на двигателя

                        Ако имаш възможност сложи двукамерен карбуратор. С еднокамерния е кофти и на газ и на бензин. Същият двигател стана неузнаваем, след изхвърлянето на еднокамерната гадост. И за газ и за бензин си трябва въздух, а въпросният карб няма нужната пропускателна способност.
                        С двукамерния получаваш повече мощност и е по-икономичен.
                        Шлайфането на главата е задължително
                        "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                        Коментар


                        • #13
                          До: Смяна на главата на двигателя

                          Първоначално публикуван от r_vardarov Преглед на мнение
                          Любе,намери си колектори,с еднокамерен карбуратор,все още се намират лесно и карай с него.С другите колектори ще ти трябва и рдуг карб.,а като го караш основно на газ,защо ти е и без това няма разлика.И на бензин да го караш разликата е минимална,почти не се усеща.
                          На същото мнение съм Румене. След смяната от двукамерен на еднокамерен карбуратор на газ няма никаква загуба на мощност.
                          ГАЗ 69 УАЗ 452-2 броя УАЗ 31512 Kia Sportage 2.0 16v
                          Калта за УАЗа е като водата за водолаза 0886445318

                          Коментар


                          • #14
                            До: Смяна на главата на двигателя

                            Стар,газаджийски номер е да скопиш малко въздуха на карбуратора ,и така се получава по -голяма тяга на газта и върви повече.разликата във вървежа на бензин е толкова малка че като знам как не обичам сложните неща и регулировките,по тях,последния двукамерен /чисто нов/карб,го подарих на Славчо.Ако някой иска икономия,препоръчвам,карб.Иков-от Жук,или Ниса,но има играчка по щангите и въздушния ,филтър.

                            Коментар

                            Активност за темата

                            Свий

                            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                            Зареждам...
                            X