Докато не сме събрали полуоските, ми интересно дали "капачета за шенкели със защитена гресьорка" са добра опция за тунинг с цел увеличаване на ресурса на шенкелите?
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Предни полуоски УАЗ?
Свий
X
-
Владко, бих ти пуснал един клип на един украиец който обяснява бавни и подробно за хора невежи в техниката как се регулират и двата моста на УАЗ, и е много в час с тематиката, ама ти си над тези неща със знаенето на презряни езици, дето само дъртаците ги разбират, и отделно, че си Усра пАтеките...Има ли желание-има и начин!
Коментар
-
Ремонтът цикли поради нуждата от стругарска работа. На феновете на полуоски със сачми искам да кажа, че като падне сачма може да нарани сферите като в моя случай и да стане мазало. За това по-добре да се избягва тази отживелица. Сега проблем са едни пластини, които се подлагат за обиране на аксиалния луфт. Поради износване, трябва да се изрежат нови със съответната дебелина - та въпросът ми в тази връзка е това стругар ли го прави и с какъв уред? Сегашният нещо се запъва, че било много трудно. Чувал съм за някакъв уред от сорта на "боролекс нещо си". Така че ако някой знае нещо конкретно ще се радвам да каже.
Коментар
-
Стругар го прави, дето знае какво е струг и как се ползва. Правил съм подложни шайби за диференциал, набор от 10-ина, през 2 стотни. 2 пъти.
Дали ще си навит да му платиш човекочасовете обаче е под въпрос. Аз ги правих за трицифрена сума и замина цял ден.Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.
Коментар
-
Продават се в “Кондор авто”. Дай адрес и ще ти пратя .Не са скъпи. Пластините са.правени на преса с различна дебилина ...не са скъпи.
Коментар
-
Първоначално публикуван от Mais Преглед на мнениеПродават се в “Кондор авто”. Дай адрес и ще ти пратя .Не са скъпи. Пластините са.правени на преса с различна дебилина ...не са скъпи.
Коментар
-
Такива се продават готови.
Никой стругар няма да седне да ти произвежда пресов детайл.
Различни дебелини са, би трябвало да ги има по магазините за руски дараци.
Ако не-при Сашо в Плевен почти със сигурност трябва да има. Ако не-по моргите, ама то и УАЗки вече почти не останаха.
Обаче след всичкото питане и спорене-все пак си остана на руските мостове. Що така?Има ли желание-има и начин!
Коментар
-
Е, това не се прави на струг. Правят се на лазерно или водно рязнае от предварително шлайфана по размер ламарина. На струг се правят шайби, или най-много квадрати или шестоъгълници, с дебелина от поне милиметър и половина-два.
А за тия дето правих - да, нужно е, за да докараш петното пиньон/корона както и напрегнатостта на лагерите, максимално до норма. Модела диференциал, за който ги правих, се регулира изцяло с шайби. Най-омразната ми конструкция измежду японските дифове. Другата конструкция се регулира с гайки и законтране - многократно по-удобно във всяко отношение.Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.
Коментар
-
Първоначално публикуван от Владо М Преглед на мнение
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар