Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Предни полуоски УАЗ?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Предни полуоски УАЗ?

    Колеги, счупих предна полуоска ( изкочи ми съчмата) със сачми и сега ще трябва да я сменям. Знам , че има нови модели с карета - кой вариант е по- добре (по - здраво) според вас? Отделно имам една резервна, но как да позная дали е износена и тя?

  • #2
    Владо ... полуоската НЯМА съчми!
    Просто е едно желязо.

    Каретата Имат съчми. И се сменят.
    Та я снимай к'во се е сговнило ... че от твоите обяснения ...
    Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "

    Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо."

    Коментар


    • Владо М
      Владо М коментира
      Редактиране на коментар
      Утре ще ходя при майстора и ще снимам, че сега наистина се налага.

  • #3
    Имам поглед и върху издръжливостта на стария тип полуос ( Кулачково-дисковые ) и на новия тип (ШРУС -шарнир с равни ъглови скорости). Старите трябва редовно да се проверяват за смазка обирата луфтове в шарнирите (голям аксиален луфт между шенкела сферата е по разрушителен за стария тип ) . Безопасния възможен ъгъл на завиване при старите е по малък. Иначе ползвай , каквито намериш. Аз предпочитам новите!

    Коментар


    • Владо М
      Владо М коментира
      Редактиране на коментар
      Реших да послушам съвета ти и взех решение да мина на новите, трябва ми маневреност. Макар че отляво ще остана със сачми - надявам се да не е фатално.

  • #4
    Владко добре дошъл.
    Почвай сега с твойте теми, че последно време е скучно в форума.

    Коментар


    • #5
      То старата е изкарала 30 години, слагай каква имаш.
      "Джипът започва да върви, като спре да ти е жал за него"УАЗ 469ТЕРАНО 2,7ТДПЕЖО 307 1,6хди

      Коментар


      • #6
        Благодаря за мненията, утре се надявам да има снимков материал. Сега с началото на сезона темите ще са практически и със снимки.

        Коментар


        • #7
          Ето и обещания снимков материал, показващ първите поражения нанесени през новия сезон...
          Прикачени файлове

          Коментар


          • #8
            Ето един клип с практическа насоченост и коментар към него от колега -

            https://www.youtube.com/watch?v=InXZ...LzqSxa3m6tvrNA

            Коментар -
            "Някои от нещата са пресилени в клипа, отделно човека заздравява възела, като слага допълнителна бронзова втулка в сферата. Оттам обаче се налага много точен реглаж на всичко. Заводски там не е предвидена такава втулка точно с тази цел - да има някакъв толеранс откъм неточности и нещата стават малко по прости. Но луфтовете трябва да ги обереш, иначе трошене на ново в близко бъдеще. И казват после хората - те уазковите мостове са трошливи..."

            Интересно ми какво мислите за методите на руснака?




            Коментар


            • #9
              Дай снимки , та снимки, а сега никой не ще да дава акъл Май практическите теми не са като теоретическите...

              Коментар


              • #10
                Първоначално публикуван от Владо М Преглед на мнение
                Ето един клип с практическа насоченост и коментар към него от колега -
                Интересно ми какво мислите за методите на руснака?[/FONT]
                Владо,Владо,
                За някой това е интересно, но тези, които са минали пътя - знаят за "топлата вода". Това се прави по подобен начин в домашни условия (при липса на техника-струг,преса,фреза......) и за да повторите показаното ВИ трябват малко технически знания , умения и гаражни инструменти (моите раздвижени райбери от години си "спинкат" в дървеното съндъче).
                Ако нямате съответните "условия" за успешен ремонт-носите при хора който имат!

                Коментар


                • #11
                  Първоначално публикуван от petkov_bb Преглед на мнение

                  Владо,Владо,
                  За някой това е интересно, но тези, които са минали пътя - знаят за "топлата вода". Това се прави по подобен начин в домашни условия (при липса на техника-струг,преса,фреза......) и за да повторите показаното ВИ трябват малко технически знания , умения и гаражни инструменти (моите раздвижени райбери от години си "спинкат" в дървеното съндъче).
                  Ако нямате съответните "условия" за успешен ремонт-носите при хора който имат!
                  В тази връзка възникна следния казус - оказа се, че при търговците има три вида шенкели - 1) като моите и тези на клипа-най-здрави като предимство; недостатъци - трудна маневреност и проблемен монтаж поради изкисването на специални умения за реглаж.2) Със сачми - нямам информация за тях. Ако някой е пробвал, нека сподели. 3) С лагери - лесен монтаж и обслужване - няма нужда от монтаж - недостатък по-трошливи от месинговите втулки.
                  Така че сега момента да каже някой кой от трите варианта е най-удачен.

                  Коментар


                  • Владо М
                    Владо М коментира
                    Редактиране на коментар
                    В опция 3) да се чете "реглаж" вместо "монтаж".

                • #12
                  Първоначално публикуван от Владо М Преглед на мнение

                  В тази връзка възникна следния казус - оказа се, че при търговците има три вида шенкели - 1) като моите и тези на клипа-най-здрави като предимство; недостатъци - трудна маневреност и проблемен монтаж поради изкисването на специални умения за реглаж.2) Със сачми - нямам информация за тях. Ако някой е пробвал, нека сподели. 3) С лагери - лесен монтаж и обслужване - няма нужда от монтаж - недостатък по-трошливи от месинговите втулки.
                  Така че сега момента да каже някой кой от трите варианта е най-удачен.
                  На кое викаш шенкел?

                  Коментар


                  • Владо М
                    Владо М коментира
                    Редактиране на коментар
                    Шенкелният болт.

                  • Владо М
                    Владо М коментира
                    Редактиране на коментар
                    На снимка номер пет се търкаля олуфтен в сферата

                • #13
                  Шкворен....лагерните . Слагаш и забравяш за тях. Аз съм от 12 години с такива. Държат.
                  На нас клиренс ни трябва , не скорост

                  Коментар


                  • #14
                    Първоначално публикуван от aldr Преглед на мнение
                    Шкворен....лагерните . Слагаш и забравяш за тях. Аз съм от 12 години с такива. Държат.
                    Искаш да кажеш да избирам опция номер 3) ?

                    Коментар


                    • #15
                      Ето и още три ценни съвета, които получих - интересно има ли критици? -
                      "1) Някои от нещата са пресилени в клипа, отделно човека заздравява възела, като слага допълнителна бронзова втулка в сферата. Оттам обаче се налага много точен реглаж на всичко. Заводски там не е предвидена такава втулка точно с тази цел - да има някакъв толеранс откъм неточности и нещата стават малко по прости. Но луфтовете трябва да ги обереш, иначе трошене на ново в близко бъдеще. И казват после хората - те уазковите мостове са трошливи...

                      2) Това е опората ,а на шенкелното тяло се намира един болт ,който при докрай навит волан опира в тази опора и се навива или развива и по този начин се ограничава хода на завиване. Това на картинката се намира точно където се захваща сферата за кожуха на моста.

                      3) Другото много важно нещо е ,че като набиеш нова втулка в цапфата ,тази в която лагерува полуоската ,новата втулка се райберова ! Също полуоската се регулира навън/навътре да няма мърдорене и да бъде на център. Не се ли направят тези неща ,все едно нищо не си направил. Получаваш ефекта - честа смяна на полуоски и таралежки.."

                      Коментар

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X