здравейте колеги....искам съвет...буханката ми прегрява..независимо дали на газ я карам или на бензин...съгласно със съветите дето ми бяха дадени тук при монтирането на изпарителя, входа го взех от кранчето на парното,като монтирах още едно кранче над вече съществуващато...дотук е според съветите...вече в разрез със съветите и за улеснение,вместо да пусна маркуча до изхода на парното и да сложа тройник...развих едни болт който затваряше щуцера който се намира вдясно на водната помпа откъм страната на динамото....по схема този щуцер го дават да връща водата от допълнителното парно за отоплението на салона отзад и което го нямаше тъй като буханката е товоз, а не пътническа...та думата ми е,възможно ли е при този монтаж на изпарителя и подаването на изходната вода от изпарителя във водната помпа да бърка охлаждането и затова да прегрява....имам и монтиран допълнителен електрически вентилатор пред радиатора и дори и да е постоянно включен пак грее като стига около 100 градуса без да светва червената лампа в уреда....благодаря предварително
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Загрява ми буханката - дали може да е от АГУ?
Свий
X
-
До: Загрява ми буханката - дали може да е от АГУ?
Колега,незнам кой ти е дал тази луда схема,но според мен изпарителя не трябва да създава нови водни магистрали,а да стои на някой от съществуващите.Като пример-маркуча от водната помпа към парното на входа на изпарителя и от изпарителя към парното да продължава.Това не е много удачно щото не може да се спира парното но помисли как при теб е по-удачно на място.Въпроса е прост,ако преди да монтираш газовата не е загрявала значи проблема е от нея.Прави някаде въздушна възглавница.И при положение че не си я прегрявал или някаква друга авантюра.Успех.
Коментар
-
До: Загрява ми буханката - дали може да е от АГУ?
Със сигурност имаш въздушна възглавница. И при мен се е получавало - една буханка се газифицира безпроблемно , следващата се обезвъздушава трудно ....хем еднакви схеми на отоплението на изпарителя. Обезвъздушаване му е майката .Уморените коне не ги убиват , нали ??
Коментар
-
До: Загрява ми буханката - дали може да е от АГУ?
Това с кранчетата едно върху друго си е много правилно и може да се спира парното. Аз съм така и няма проблеми с температурата. Връщащата вода съм я включил във връщащата тръба на парното с тройник. Виж добре кое е входа на изпарителя. Би трябвало да е от долната страна. От горе е изхода.
Както каза колегата, ако проблема се е появил след монтажа на АГУ, значи проблема е там.Когато човек говори истината - не се налага да лъже!
Коментар
-
правих го това колега..изпарителя е зад дясната седялка,под нивото на горният край на радиатора,затопля се бързо и двата маркуча входа и изхода са горещи...освен това отворих крана на парното...щото беше студено при отворен кран...свалих маркуча дето стига до долният край на радиатора и тръгна гореща вода от парното...ако има такава въздушна възглавница няма ли да хвърля водата през капачката на радиатора...от всичките маркучи само долното водно съединение остана старото...ако има някакво значение...всички други са нови..
..изпарителя е руски..входа и изхода са отдолу...нямам спомен кое е означено като входа и кое като изход,ако въобще има такова означаване...мембраните са нови и съм ги слагал аз...щото имах такива съмнения вчера минах сто километра и то на бензин..резултата пак същият...но довечера ще взема да направя едно обезвъздушаване,да пропуска газ във водата ме съмнява щеше да излиза газ от капачката на радиатора и да мирише а няма такова нещо..
в отговор на колегата...ужаската я взех от държавна фирма на търг..подръжката и е едно ниво под нулата..не знам дали са я прегрявали аз я карам за първо лято като я пуснах в движение през пролетта и досега такива жеги не е виждала...Последно редактирано от Ясен; 09-07-09, 09:02.основният дефект на автомобила е зад волана:confused:
Коментар
-
До: Загрява ми буханката - дали може да е от АГУ?
Сигурно е карана с вода. Най-вероятно имаш котлен камък в радиатора и двигателя и сега в жегите се е появил ефекта. Купи си препарат за почистване на системата и третирай.
Освен това зарази дългия тунел буханката има проблеми в жегите( сравнена с джипа). Колегата Драго ми е казвал, че на буханка е монтирал перка от Газ53 и чувствително се е подобрило охлаждането.Газ69- създаден във времена, в които мъжете не са си бръснели краката.
Коментар
-
До: Загрява ми буханката - дали може да е от АГУ?
Колега, гледам, че си от Варна. Ако не ти се наливат 3-4 литра оцет в охлаждащата система, опитай с вода от Побити камъни, познатата чешмичка под поделението....определено има ефект за разяждане на котлен камък в двигател и радиатори. След като покараш няколко дена обезателно свали радиатора и го промий с течаща вода, а ако може и цялата система, след това налей антифриза. Прегряването се дъжи според мен на високите температури на околния въздух и на някое запушване в охладителната система. Служебните уазки честичко прегряват, но пък и ремонта им не е кой-знае колко скъп...
Коментар
-
До: Загрява ми буханката - дали може да е от АГУ?
има монтирана перка с шест лопатки мисля от волга,пластмасова...отпред има вентилатор от фиеста и въпреки това пак загрява при постоянно включен вентилатор...радвам се колега че си от варна..карам я със вода от побити камъни и вече на двъ пъти е сменяна...сега четох в нета за антикалц от мартин намират се в база нова или calcinet за почиставане на кафе машини...и тази вечер освен че ще се опитам да обезвъздуша още веднъж,тъй като ги нямам тези препарати ще и сложа десет пакетчета лимонтозу..основният дефект на автомобила е зад волана:confused:
Коментар
-
До: Загрява ми буханката - дали може да е от АГУ?
Колега, да не ти е скапан датчика на температурата?
Случвало ми се е на руски машини да показва и 30'С отгоре на реалното и то ей така отведнъж, без причина.О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...
Коментар
-
До: Загрява ми буханката - дали може да е от АГУ?
добро утро колеги...обезвъздуших,сложих лимонтозу проверих уредите...датчика ми е нов..уреда на таблото е старият..на празен ход снощи като отчете 100 градуса и лампата светна...затова си мисля че уредите за изправни....основно думата ми беше дали не се бърка охлаждането при така свързан изпарител...а именно, кранче на парното,изпарител,задният край на водната помпа...всечки тука обясняват че изхода на изпарителя го връзват на маркуча от изхода на парното, в същъто време в руският сайт показват как изхода на изпарителя е вързан на една тапа на блока под изпускателните тръби...именно на тапата а не на кранчето за изпускане на водата..днеска ако ми остане време ще прескоча да си купя антикалц и да опитам и със него...и що ми се струва че най накрая ще грабна циганският поялник и бензиновата лампа и ще сваля горното казанче на радиатора така както си е на место и ще пусна шомпола в тръбичките...основният дефект на автомобила е зад волана:confused:
Коментар
-
До: Загрява ми буханката - дали може да е от АГУ?
Първоначално публикуван от перко Преглед на мнение...и що ми се струва че най накрая ще грабна циганският поялник и бензиновата лампа и ще сваля горното казанче на радиатора така както си е на место и ще пусна шомпола в тръбичките..., обърна ли внимание на термостата и жалузите?
Случайни хора УАЗ не карат
Коментар
-
До: Загрява ми буханката - дали може да е от АГУ?
термостата е нов..от старият модел..производство на Прамо, с надпис 70 градуса..ама като го сварих със старият ведно със живачен термометър отвори на 80 градуса, а страият някъде около 85..опитах се да коригирам темепературата на старият като навих винта отгоре..но явно парафина му е изтекъл и не стана да се намали началото на отварянето,започна на студно да се отваря клапата и го оставих...жалузите са отворени..т.е. във хоризонтално положение...основният дефект на автомобила е зад волана:confused:
Коментар
-
До: Загрява ми буханката - дали може да е от АГУ?
Колега, проблемът не ти е в схемата на свързване на изпарителя!
Общо взето къде и да вкараш връщащата вода, било на помпата, било на изпускащото кранче на радиатора, било на съединението преди помпата, все е тая. Важно е да е преди помпата, за да може тя да допринася за по-голям и по-бърз кръговрат на антифриза през изпарителя.
Препоръчвам ти да не го връзваш на тапите по блока или кранчето за изпускане на блока, защото така шунтираш помпата и кръговрата на изпарителя ще се движи на самотек(гравитично) и потока ще е по-бавен и слаб... Но съм сигурен че пак ще нагрява изпарителя и няма да ти мръзне зимъска.
И още нещо - маркучат от парното, който се връзва на помпата е изход на парното или т.нар. връщаща вода от парното. Маркучът вързан горе на главата подава вода за парното
Всичко това е елементарно и най-добре може да ти го обясни някой битов парнаджия/топлотехник
Правилата са същите като на парното за отопление вкъщи - имаш радиатори, имаш циркулационна помпа, имаш подгряваща мощност - "котел"(в случая двигателят).
Твоят проблем обаче, може да се търси в две насоки.
Или имаш запушване на радиатора и охладителната система като цяло, вкл. и въздушна възглавница - тогава и 5 перки да имаш няма да ти помогнат.
Или двг. е прегряван по ред причини и главата се нуждае от ремонт.
Първо започни от промиването и обезвъздушаването, ама качествено!
И знай едно! - старите буханки, със старите мотори, не греят, дори само с една перка! Имам поглед върху няколко машини върху, които може да се каже, че се издевателства.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар