Искам да попитам на двигател 451 може ли да се сложат колекторни тръби с четири шпилки за двукамерен карбуратор?
							
						
					Обява
				
					Свий
				
			
		
	
		
			
				Няма добавени обяви.
				
			
				
	
Глава от 451 с кръгли колектори и двукамерен карб ??
				
					Свий
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Глава от 451 с кръгли колектори и двукамерен карб ??"Джипът започва да върви, като спре да ти е жал за него"УАЗ 469ТЕРАНО 2,7ТДПЕЖО 307 1,6хдиТагове: Няма
 
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 До: Глава от 451 с кръгли колектори и двукамерен карб ??
 
 Той колегата иска да сложи на неговата си глава 451(която е с квадратни колектори и съответно такива отвори) кръгли колектори.
 
 Незнам дали ще паснат на шпилките, с които се притягат самите колекторни тръби, но дори и да паснат на шпилките проблема ще е в разликата на формите на отворите там където се съединяват - колектори-глава...
 Ще се получат едни прагове за потока горивна смес и потока изгорели газове.
 Детайлно не съм ги налагал, за да го разгледам с подробности, но така си го представям.
 
 Струва ми, че е най-добре да си намериш глава от 24 или 417.
 24Д най-добре, че няма да ти се налага да фрезоваш.
 
 Но ако ги имаш колекторите нищо не пречи да опиташ и да се убедиш сам какъв резултат ще даде, може и да се окаже в някаква степен ефективна формула независимо от различните отвори
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Проекта ще е отчайващ.
 
 Най много колата /ако пътува / хората да мислят,че симфоничиния оркестър загрява преди изпълнение.
 
 Питайте братята Петрови, до какво съвършенство бяха обработили техните колектори.Последно редактирано от Жоро Донечки; 23-04-09, 09:54.only 4 x 4,sim AWD
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 До: Глава от 451 с кръгли колектори и двукамерен карб ??
 
 Смених главата с друга която фрезовах с 3.5 мм до 94.5 мм и ме изуми колко ралики има, дребни но досадни, например шпилките който държат вала с кобилиците се оказаха по къси на новата глава и на гаиките им остава около 3-4 мм резба за донавиване а пък на старата глава шпилката се показва 5 мм над гаиката.
 Повдигачите са няколко модела и със старите изобщо неможа да се сложи вала, кобилиците натискат клапаните. Добре, че бях подготвен и с точните прътове та успях да затворя двигателя. От тези дребни разлики е продиктуван и въпроса ми за колектори за двукамерен карбуратор и правоъгални отвори на главата, имали такова животно.
 
 За глава от 24 и 417 изобщо не се бях замислял понеже има доста разлики на пръв поглед в отворите, по конкретно отворите за прътовете но щом сте слагали значи става.
 Като наложа гарнитура от 451 където отворите за прътовете са като бъбреци и гарнитура от 24 да речем несъвпадат точно и отворите за водата, застъпват се."Джипът започва да върви, като спре да ти е жал за него"УАЗ 469ТЕРАНО 2,7ТДПЕЖО 307 1,6хди
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 До: Глава от 451 с кръгли колектори и двукамерен карб ??
 
 Колега, я кажи точно с какъв двг си и каква глава си му сложил, защото казваш, че си я сменил?Първоначално публикуван от kra_kra Преглед на мнениеСмених главата с друга и ме изуми колко ралики има, например шпилките който държат вала с кобилиците се оказаха по къси на новата глава и на гаиките им остава около 3-4 мм резба за донавиване а пък на старата глава шпилката се показва 5 мм над гаиката.
 Повдигачите са няколко модела и със старите изобщо неможа да се сложи вала
 Каква ще е тази глава с толкова къси шпилки за "кавала"?!
 Ако всичко 451 би трябвало да пасне, кавала и кобилиците са им еднакви или поне така си мисля аз.
 
 Новата глава която си сложил е била без "кавал" така ли?
 И си си сложил този от старата глава?
 
 Работата с гарнитурите е дълга и широка за разправяне.
 Ние като разглобихме 417ката се оказа, че преди това главата е сваляна и и беше сложена гарнитура от 21 с кръглите отвори.
 После опитахме да сложим нова с кръгли отвори и не пасваше въобще - отворите за повдигачите и за водата оставаха 1-2мм без застъпване с гарнитура.
 След това взехме тази с триъгълните дупки и "заспа".
 Обаче пък преди това си е работеше с гарнитура с кръглите дупки без да измеша абе щура работа... тия гарнитури повечето май ги правят по "ръчен труд"... абе щура работа... тия гарнитури повечето май ги правят по "ръчен труд"...
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 До: Глава от 451 с кръгли колектори и двукамерен карб ??
 
 Двигателя е 451 има и две букви отзад но не ги помня.Главите са с абсолютно еднакъв номер. Главата която фрезовах и сложих нямаше вал с кобилици и исползвах този, който си бе на уазката.
 
 Малко предистория, двигателя вкарва вода в маслото, с антифриз вкарва значително и покачва нивото с вода само има голям конденз по капачката на маслото, но и променя цвета на маслото ако не източвам водата например цяло лято. Като го покарам да загрее цвета се оправя в хубаво черно, но нивото не се покачва нито спада.
 
 Главата която бе на двигателя е лепена на три места /била е на замръзнал двигател/ и ме навежда на мисълта, че може от нея да вкарва вода в маслото, затова я смених.
 
 Блока е друг исе надявам тои да не е мръзнал.
 
 Ако не се оправи продължавам надолу с вадене на ризи итн........"Джипът започва да върви, като спре да ти е жал за него"УАЗ 469ТЕРАНО 2,7ТДПЕЖО 307 1,6хди
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 До: Глава от 451 с кръгли колектори и двукамерен карб ??
 
 Нестава. Личен опит. За да се убедиш сам, сложи една гарнитура /само гарнитурата / от генерация с кръгли колектори върху глава с изходи за квадратни колектори и сам ще преценищ.Последно редактирано от Sasho74; 23-04-09, 22:35.Когато човек говори истината - не се налага да лъже!
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 До: Глава от 451 с кръгли колектори и двукамерен карб ??
 
 Забрави да сложиш обли на местото на квадратните, колегите са го казали.Първоначално публикуван от kra_kra Преглед на мнениеДвигателя е 451 има и две букви отзад но не ги помня.Главите са с абсолютно еднакъв номер. Главата която фрезовах и сложих нямаше вал с кобилици и исползвах този, който си бе на уазката.
 
 Малко предистория, двигателя вкарва вода в маслото, с антифриз вкарва значително и покачва нивото с вода само има голям конденз по капачката на маслото, но и променя цвета на маслото ако не източвам водата например цяло лято. Като го покарам да загрее цвета се оправя в хубаво черно, но нивото не се покачва нито спада.
 
 Главата която бе на двигателя е лепена на три места /била е на замръзнал двигател/ и ме навежда на мисълта, че може от нея да вкарва вода в маслото, затова я смених.
 
 Блока е друг исе надявам тои да не е мръзнал.
 
 Ако не се оправи продължавам надолу с вадене на ризи итн........
 Другия варянт е колекторите да са си тези с перходник за двукамерния 
 Ако си качва масло, и изчиства конденза при загряване и не пресича маслото незнам защо си усложняваш живота. 
 Един приятел с подобен проблем (защото не го кара често) вече няколко години не го е барал и не е "умешал" и си върви 
 
 А защо не ги извади докато беше отлупен (само да смениш уплатнителите) и да огледаш за "потънала риза" , за пукнатини по блока и ризите. Сега ако не стане- двойна работа 
 
 Частичните ремонти водят до основен, много често...
 
 Успех, дано и мине безболезнено Случайни хора УАЗ не карат Случайни хора УАЗ не карат
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 До: Глава от 451 с кръгли колектори и двукамерен карб ??
 
 Масло си качва но ставаше на моменти сиво а и с антифриз покачваше много нивото, докато с вода нивото не мърдаше. Да се надявам, че сега няма да има проблеми. Свалих само главата понеже се надявам проблема да е в нея като видях, че е лепена, пък ако трябва главата се сваля за 30 минути и продължавам на долу.
 
 В неделя пробвах УАЗката с новата рендосана глава, на бензин не усетих разлика но на газ ми се струва доста променеа към по добро.
 
 
 
 
 Да попитам, трябва да сменя предните ресори, може ли някой който е купувал скоро да каже цена, да се ориентирам понеже тук в дълбоката провинция ........ ..........
							
						Последно редактирано от kra_kra; 28-04-09, 12:23."Джипът започва да върви, като спре да ти е жал за него"УАЗ 469ТЕРАНО 2,7ТДПЕЖО 307 1,6хди ..........
							
						Последно редактирано от kra_kra; 28-04-09, 12:23."Джипът започва да върви, като спре да ти е жал за него"УАЗ 469ТЕРАНО 2,7ТДПЕЖО 307 1,6хди
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 До: Глава от 451 с кръгли колектори и двукамерен карб ??
 
 Имам алуминиева плочка дебела 30 мм. и може да се заиграя с нея като я вържа за колекторите и върху нея двукамерен карбуратор.Първоначално публикуван от Nik Преглед на мнениеДругия варянт е колекторите да са си тези с перходник за двукамерния 
 "Джипът започва да върви, като спре да ти е жал за него"УАЗ 469ТЕРАНО 2,7ТДПЕЖО 307 1,6хди
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 До: Глава от 451 с кръгли колектори и двукамерен карб ??
 
 А обратния вариант възможен ли е? На двигател 417 с кръгли колектори и отвор за двукамерен карбуратор, да се монтира еднокамерен карбуратор.Първоначално публикуван от Nik Преглед на мнениеДругия варянт е колекторите да са си тези с перходник за двукамерния 
 Причината за това упражнение е че този в момента К151 е зле. На газ си работи но на бензин неще.
 Имам чисто нов К131 който така си стои в гаража, та защо да не влезе в употреба ако не е много заигравка. То сигурно и на вървежа ще се отрази ама ще го мисля. Смяна на жигльори или нещо подобно.Когато човек говори истината - не се налага да лъже!
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 До: Глава от 451 с кръгли колектори и двукамерен карб ??
 
 На моята УАЗка двигателя е 417. Сложил съм й крагли колектори от 414 и еднокамерен карбуратор.Първоначално публикуван от Sasho74 Преглед на мнениеА обратния вариант възможен ли е? На двигател 417 с кръгли колектори и отвор за двукамерен карбуратор, да се монтира еднокамерен карбуратор.
 Причината за това упражнение е че този в момента К151 е зле. На газ си работи но на бензин неще.
 Имам чисто нов К131 който така си стои в гаража, та защо да не влезе в употреба ако не е много заигравка. То сигурно и на вървежа ще се отрази ама ще го мисля. Смяна на жигльори или нещо подобно.ГАЗ 69 УАЗ 452-2 броя УАЗ 31512 Kia Sportage 2.0 16v
 Калта за УАЗа е като водата за водолаза 0886445318
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 До: Глава от 451 с кръгли колектори и двукамерен карб ??
 
 Те кръгли или квадратни, все тая. Въпроса е в захващането на карба.Първоначално публикуван от dragomir_68 Преглед на мнениеНа моята УАЗка двигателя е 417. Сложил съм й крагли колектори от 414 и еднокамерен карбуратор.
 По-скоро въпроса ми беше на тези с четириточковото захващане как да се захване карб с двуточково. Хе-хе-хе. Даже звучи невъзможно. Знам ли? Нещо преход или нещо друго което е плод на българския технически гений .
							
						Когато човек говори истината - не се налага да лъже! .
							
						Когато човек говори истината - не се налага да лъже!
 Коментар
Активност за темата
				
					Свий
				
			
		
	В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.







Коментар