Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Руски модификатор на 65000 км. ???

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Руски модификатор на 65000 км. ???

    Здравейте уважаеми съфорумци.
    Нов съм тук, но имам опит с 4х4. Ползувал съм руския модификатор за УАЗ 469 с който ходя на лов, както и на /БМВ 325ix 4х4 и Нива/.
    Резултатите са страхотни. Вече 7-ма година не ми е мръднало маслото на УАЗ-а,/ за другите вече нямам наблюдения защото имат други собственици/
    От 3 г. имам и УАЗ 31519 с редуктори. Навъртях му 65000 км. и виждам /по уреда/ че налягането на маслото вече не е като по-рано. Пробвах с затваряне на кранчето на масления радиатор и малко дигна.
    Въпросът ми е: Следва ли използуването на модификатора на относително нов двигател с навъртяни тези километри ???
    Става дума само за руския.
    Други съм пробвал: не съм впечатлен ....

    ПП. Карам само с Лъки Моли - Молибден 15W40
    Последно редактирано от SSt; 18-03-09, 20:04.

  • #2
    До: Руски модификатор на 65000 км. ???

    Първоначално публикуван от SSt Преглед на мнение
    От 3 г. имам и УАЗ 31519 с редуктори. Навъртях му 65000 км. и виждам /по уреда/ че налягането на маслото вече не е като по-рано.
    Моторът би трябвало да е УМЗ 2,89 л. Какво налягане показва при включен и при изключен радиатор? Съответно когато е студен и когато е подгрят.
    БИО пчелен мед и пчелни продукти
    0888 66 59 73

    Коментар


    • #3
      До: Руски модификатор на 65000 км. ???

      При студен двигател на бавни обороти малко над 1-ца, при загрят - към 0, даже присвятва. Това при отворен кран за маслото към масления радиатор.
      Към 1,5 на студен, малко под 1 - при загрят. /затворен кран/
      В средните обороти при загрят двигател - 2,5 /отворен кран/, 3,5 /затворен/

      Коментар


      • #4
        До: Руски модификатор на 65000 км. ???

        Би било хубаво да отидеш в сервиз да замерят директно налягането.Не вярвай на 100% на часовника,по някога не отчитат вярно.Двигателя на тези километри не би трябвало да има износвания.Възможно е самата маслена помпа да не работи като хората,вероятен фабричен дефект. Успех.

        Коментар


        • #5
          До: Руски модификатор на 65000 км. ???

          здравейте на всички!не ми стана ясно за кой мидификатор става дума точно..ползвах преди време един точно руски със същото име,струваше някъде около 60-70 лв и го купих от бензиностанция на Лук ойл...ако става дума за същият не съм доволен...счупи ми маслени сегменти и става дума за западен автомобил...направих си основен ремонт...наред със всичките му преимущества има и един недосатък...цилиндъра под буталото не се маже добре,някъде из руските сайтове имаше писано за тези добавки...после като се замислих ми стана ясно че няма фирма дето да произвежда масла и в същото време да произвежда и такива присадки..имам смътен спомен за лъко моли и присадки но не съм сигурен...така че търси си проблема другаде...в уазбука се говори за некадърно направени маслени помпи и свеждането на луфтовете им в норми...но най напред си провери налягането с директен манометър и е желателно да е тариран...успех
          основният дефект на автомобила е зад волана:confused:

          Коментар


          • #6
            До: Руски модификатор на 65000 км. ???

            Колега, а защо използваш масления радиатор?
            Той по инструкции се използва само лятно време(при Т над 20 градуса) и при загрято масло, и това при положение, че си подминал 80те градуса на водата, а ако всичко ти е наред по охлаждането, това може да стане при жеги от 30-40 градуса нагоре и то при големи натоварвания с ниска скорост...
            Знаете, че УАЗа е конструиран да работи при температури на въздуха до +50 градуса, затова има монтиран и маслен радиатор, но не случайно има и кранче за спирането му.

            А налягането на маслото зависи от всичко друго, но не значително и от бутало-цилиндровата група.
            На първо място, ако карате с малки, ладови филтри(това за УМЗто), може да ви пада малко налягането. Второ помпата - тя се ремонтира с качествен комплект от Карбон например. Нова от магазините не ви препоръчвам, че има страшно много ментета, преди няколко дни брахме ядове с една такава закупена от Самоков, която едвам качи 1 атмосфера - пълен боклук. И другото важно за налягането са лагерите...
            Но знайте едно - ако нямате хубаво налягане, първо си го замерете с истински уред за налягане и тогава предприемайте каквото и да било.

            А на разните добавки не съм много голям привърженик. Но това си е лично мнение.
            Единствено уважавам маслата на Лики Моли с молибден, защото са с доказано качество от обикновения потребител, всички останали търговски трикове и продукти не ги уважавам.

            Коментар


            • #7
              До: Руски модификатор на 65000 км. ???

              Чакай и аз да се направя на разбирач.Колега ако си карал Уаза 65000км главно в гората,това е огромна величина и 65000 никак не са малко.Направи си сам изводите,ресурса на 2.9 моторите е около 200 000км.

              Коментар


              • #8
                До: Руски модификатор на 65000 км. ???

                Първоначално публикуван от SSt Преглед на мнение
                При студен двигател на бавни обороти малко над 1-ца, при загрят - към 0, даже присвятва.
                С каквото и да го мери всичко е ясно щом присветва аварийната лампа. Тя е на друг датчик.
                Когато човек говори истината - не се налага да лъже!

                Коментар


                • #9
                  До: Руски модификатор на 65000 км. ???

                  Защо първо не смениш маслото, преди да тъпчеш двигателя с лекове на стари баби? Може да е същото, само да е ново. Може и да е друго, но в същия вискозитетен клас (15W40).

                  Ситуацията подозрително прилича на масло, разредено с бензин от повредена бензинова помпа.

                  Коментар


                  • #10
                    До: Руски модификатор на 65000 км. ???

                    Ако е 2.89 Умз 421, отвори първо помпата, при мене не беше законтрена хубаво и охлабена, в следствие гарнитурата е избила от там налягането бяга. Този мотор се слави с ниско качество на сглобяване. Довечера ще пусна снимки че не съм в нас...
                    Последно редактирано от Ясен; 19-03-09, 12:05. Причина: сглобяване
                    Случайни хора УАЗ не карат

                    Коментар


                    • #11
                      До: Руски модификатор на 65000 км. ???

                      Благодаря Ви колеги за отговорите !
                      Малко история. Джипа е взет нов от Карбона и е поддържан само там до 60000 км. Главата му е сменена от Газела за да работи с А-95. За този период даде следните проблеми: бензинова помпа /сменена/, стартер /сменен/, водна помпа /сменена/. По ходовата част: абсолютно никакви проблеми ! Освен това редукторите се казват думата, двигателя се товари значително по-малко по стръмнините.
                      Маслото - Лъки Моли съм го сменял на 7-9 хл.км. и Тихомир от Карбона се радваше като го отвори ! Явно е виждал какво ли не при него ! Каран е както по шосетата, така и в планината - района на гр.Априлци. Сега основно го карам там със сериозни натоварвания - двойно + понякога бавни из планинските пътища.
                      Разхода на дълъг път по шосе с изключени хъбове е около 10,5-11 л. През лятото 2-3 ходения до х.Тъжа и Полениците, масления радиатор трябваше да бъде отворен, жегите бяха значителни. Пада на налягането го забелязах октомври, ноември, но не обърнах внимание защото бръмчах на лов с другия джип, а този го ползвах малко. Нещо не ми се ще да сменям сегменти, още повече, че няма характерния пушек от ауспуха. По едно време при крана за масления радиатор имаше теч, но след последното затягане спря и от там. Губи малко масло: 100 гр. на 1000 км.
                      Явно ще го закарам при Карбона за пълен преглед ! След това ще му мисля за добавката !
                      Още един път успех на всички !

                      Коментар


                      • #12
                        До: Руски модификатор на 65000 км. ???

                        Можеш да провериш и поплавъка на карбуратора да не е спукан щото ако е, ще пълни картера с бензин и ще разрежда маслото. Ефекта е спад на налягането на маслото. Личен опит.
                        Когато човек говори истината - не се налага да лъже!

                        Коментар


                        • #13
                          До: Руски модификатор на 65000 км. ???

                          Да, от карбуратира незнам, ама отвътре пък мотора свети когато стане така

                          Ето и снимките вижда се как е останала само гарнитурата в краищата дето са отворите за болтовете.
                          Прикачени файлове
                          Случайни хора УАЗ не карат

                          Коментар

                          Активност за темата

                          Свий

                          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                          Зареждам...
                          X