Здравейте уважаеми съфорумци.
Нов съм тук, но имам опит с 4х4. Ползувал съм руския модификатор за УАЗ 469 с който ходя на лов, както и на /БМВ 325ix 4х4 и Нива/.
Резултатите са страхотни. Вече 7-ма година не ми е мръднало маслото на УАЗ-а,/ за другите вече нямам наблюдения защото имат други собственици/
От 3 г. имам и УАЗ 31519 с редуктори. Навъртях му 65000 км. и виждам /по уреда/ че налягането на маслото вече не е като по-рано. Пробвах с затваряне на кранчето на масления радиатор и малко дигна.
Въпросът ми е: Следва ли използуването на модификатора на относително нов двигател с навъртяни тези километри ???
Става дума само за руския.
Други съм пробвал: не съм впечатлен ....
ПП. Карам само с Лъки Моли - Молибден 15W40
Нов съм тук, но имам опит с 4х4. Ползувал съм руския модификатор за УАЗ 469 с който ходя на лов, както и на /БМВ 325ix 4х4 и Нива/.
Резултатите са страхотни. Вече 7-ма година не ми е мръднало маслото на УАЗ-а,/ за другите вече нямам наблюдения защото имат други собственици/
От 3 г. имам и УАЗ 31519 с редуктори. Навъртях му 65000 км. и виждам /по уреда/ че налягането на маслото вече не е като по-рано. Пробвах с затваряне на кранчето на масления радиатор и малко дигна.
Въпросът ми е: Следва ли използуването на модификатора на относително нов двигател с навъртяни тези километри ???
Става дума само за руския.
Други съм пробвал: не съм впечатлен ....
ПП. Карам само с Лъки Моли - Молибден 15W40
Коментар