Обява

Свий
Няма добавени обяви.

27 годишният

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: 27 годишният

    Тапицерията я взехме от Самоков.

    Коментар


    • #32
      До: 27 годишният

      Има я и в София, на ул.Боруй.
      Случайни хора УАЗ не карат

      Коментар


      • #33
        До: 27 годишният

        На скоро направихме още едно подобрение на "27 годишният", а именно запалването.
        От контактно беше преработено на безконтактно.
        Напоследък чукчето взе да дава доста проблеми. Взе да ни къса нервите и единственото разумно и надеждно решение беше - безконтактно запалване.
        За целта се закупуват:
        Нова бобина, подходяща за това запалване. Ние взехме самарова.
        Може да се използва и старата, но никак не е препоръчително.


        Комутатор. Това е електронното, което управлява искрата.
        Комутаторите са два вида, т.нар. "волгов" е за препоръчване.
        Неговият номер започва със 131. Другите започват с 31.




        Вариатор. От дясната страна на снимката.


        Ако на стартера нямате втора, 6мм клема, е добре да се добави реле.
        От лявата страна на снимката.


        Делко. Делкото на вид е като другото, но вътре липсва чукче и наковалня. За съжаление забравих да му направя снимки от вътре, за да се види добре устройството му.





        След тази интервенция определено се усети по-добра и по-правилна работа на двигателя.
        Най-ми харесва студения старт при минусови Т... Чукваш и пали на секундата.
        Не мога да кажа, че се усеща много на мощността. Със сигурност има нещо, но то е минимално. Самият мотор е доста добър и върви много, бих казал - страшно много. Човек, който го подкара, но не е отварял капака никога няма да предположи, че това е "21" мотор
        От ниски до средни е значително по-силен от ЗМЗ 24
        За разход също не може да се каже. Джипът се кара единствено и само в гората. Последния месец обстановката се мени постоянно - дъжд, сняг кал, засушаване... В балкана всичко това влияе на разхода по различен начин.
        Но спокойно мога да кажа, че не харчи повече от преди

        Ето още нещо ново и хубаво


        Тази гума, Я-192, ако се кара на 1 атм. и с два шпера в дифовете, спокойно мога да кажа, че проходимостта на джипа ще бъде на едно доста прилично ниво, не отстъпващо по никакъв начин на Кайманите.
        Тези гуми имат обаче един недостатък, който на моменти може да изиграе лоша шега.
        И той е... височината


        Това си е стандартна 30 инчова гума, с гарантирано доста сериозни офроуд възможности.

        Коментар


        • #34
          До: 27 годишният

          Жоро, кажи каква е цената на гумите?
          По едно време мислех да вземам за витарата такива, но писаното във форума ме разубеди...
          Има ли желание-има и начин!

          Коментар


          • #35
            До: 27 годишният

            Не е ли това реле стартерното, долу в дясно, или вие слагате второ (онзи ден се зачудих и неможах да си обясня)




            А за делкото има една електромагнитна плочка с електромагнитен ротор и статор, вакуум-регулатора я завърта както при обикновеното





            (схемите май дойдоха малко големи )
            А аварийно реле слагахте ли, щото по принцип това запалване има?

            Що се отнася до гумите мисля че трябва да са по високи, тези на кой производител са?

            Тука вижте как ги дават

            Модель Я-192(8,40-15)
            Наружн. диаметр 791мм
            Ширина профиля 218мм
            Макс. нагрузка 775кгс
            Макс. скорость 110км/ч
            Масса, 26кг
            не болееДиск* 6L(реком./допуск.)
            Примечание 15"
            Штатная военная
            Кам Повыш. пр.




            Я да чуем следващото подобрение какво ще е?
            Случайни хора УАЗ не карат

            Коментар


            • #36
              До: 27 годишният

              Жоре то и добавъчното малко съмнително.
              Може и светлината да ме лъже но трябва да по жълто.
              Третият комутатор е заместител работи с делко 19.3706 и добав. 1402.3709
              Прикачени файлове
              only 4 x 4,sim AWD

              Коментар


              • #37
                До: 27 годишният

                Първоначално публикуван от Nik Преглед на мнение
                Не е ли това реле стартерното, долу в дясно, или вие слагате второ (онзи ден се зачудих и неможах да си обясня)
                НА автомобилите на които се монтира такова запалване на шалтера на стартера има допълнителна шпилка на която в момент на палене има 12В-демек като изхърли бендикса. Този извод се връзва в средата на добавъчното съпротивление-межди 2 те съпротивления и така като пали дори със по слаб акумулатор му се осигурява по добро напрежение.

                На този стартер този извод го нямаше и аз го направих изкуствено с помоща на това реле което е с 2 крачета за разлика от това където си видял ти с едно.
                Луд умора нема,само се поти!!!

                Коментар


                • #38
                  До: 27 годишният

                  Ако имаш възможност си смени спрачната течнаст и гумичките където тя минава.Не си писал да си го правил.

                  Коментар


                  • #39
                    До: 27 годишният

                    А някой пробвал ли е делко с датчик на хол.Такива са монтирани на някои 402-ки.Виждал съм ги по руски сайтове.Някой знае ли от къде може да се сдобие човек с такова делко (братушките казват,че е най-доброто и надеждно запалване).А впрочем това е същото запалване като на Самара,новата Нива,Фолксваген,Опел и др.

                    Коментар


                    • #40
                      До: 27 годишният

                      Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
                      Жоро, кажи каква е цената на гумите?
                      Когато купувахме гумите, взехме още доста неща и сметката беше обща. Но ми се върти в главата нещо 130-135лв на бройка, без вътрешната. 0888 53 08 32 - тел. на магазина за повече инфо.

                      Първоначално публикуван от uazik Преглед на мнение
                      Жоре то и добавъчното малко съмнително.
                      За съжаление вече за руските машини се напълни с ментета.
                      Дано тези неща където сме ги взели да вършат работа и да не създават главоболия.

                      Първоначално публикуван от FLY_FREE Преглед на мнение
                      Ако имаш възможност си смени спрачната течнаст и гумичките където тя минава.Не си писал да си го правил.
                      Отдавна направено, дори вече повторено.
                      Бях писал някъде напред, ако не се лъжа.

                      Коментар


                      • #41
                        До: 27 годишният

                        Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
                        Жоро, кажи каква е цената на гумите?
                        Гумите са по 135лв. на брой.
                        [I]Радослав Димчовски[/I]

                        Коментар


                        • #42
                          До: 27 годишният

                          Първоначално публикуван от Nik Преглед на мнение
                          А аварийно реле слагахте ли, щото по принцип това запалване има?

                          Я да чуем следващото подобрение какво ще е?
                          Аварийно не сме слагали. Идеята е да се кара с втори комутатор.

                          Еми близнаците ако се откажат да си купуват 3ти комп , вероятно ще бъде качена лебедка. Това е следващото подобрение.

                          Гумите мерени хоризонтално са 78см.
                          Мерени вертикално, на джипа, се вижда от снимките 76-77.
                          Последно редактирано от Жоро Донечки; 16-01-10, 18:19.

                          Коментар


                          • #43
                            До: 27 годишният

                            Ее браво, браво...
                            Добра работа сте свършили, щом и сте го убули с гуми, че ония за нищичко не стават.
                            Успех!!!
                            [SIZE=5][FONT=Comic Sans MS] UAZ 469 for off-road[/FONT][/SIZE]

                            Коментар


                            • #44
                              До: 27 годишният

                              Първоначално публикуван от Tsvetan Преглед на мнение
                              НА автомобилите на които се монтира такова запалване на шалтера на стартера има допълнителна шпилка на която в момент на палене има 12В-демек като изхърли бендикса. Този извод се връзва в средата на добавъчното съпротивление-межди 2 те съпротивления и така като пали дори със по слаб акумулатор му се осигурява по добро напрежение.

                              На този стартер този извод го нямаше и аз го направих изкуствено с помоща на това реле което е с 2 крачета за разлика от това където си видял ти с едно.
                              На кое дава добро напрежение при слаб акумулатор- на запалването или на стартера ?
                              Koe e с 2 крачета, двете не са ли силови релета?
                              На 2рото краче (5тото) ли дето излиза?
                              Аз съм имал и от двата типа стартери, на инсталацията я има тази клема долу, но е за обикновено запалване -469, предполагам като тази щото допълнително сте пускали кабели.
                              Абе интересни работи са се...
                              Случайни хора УАЗ не карат

                              Коментар


                              • #45
                                До: 27 годишният

                                Първоначално публикуван от Nik Преглед на мнение
                                На кое дава добро напрежение при слаб акумулатор- на запалването или на стартера ?
                                Koe e с 2 крачета, двете не са ли силови релета?
                                На 2рото краче (5тото) ли дето излиза?
                                Аз съм имал и от двата типа стартери, на инсталацията я има тази клема долу, но е за обикновено запалване -469, предполагам като тази щото допълнително сте пускали кабели.
                                Абе интересни работи са се...

                                Занчи комутатора работи през съпротивление. В случая са 2 намотки свързани последователно. На дамото съпротивление има 3 извода. Първия извод е началото на съпротивлението-там се прилага 12В. Втория извод е обща точка между 2-те съпротивления-там попринцип се свързва със извода на стартера и при дръпнат шалтер-демек когато въртиме там дват 12 волта. 3-тия извод е след 2-те съпротивляния и тези началните 12В са със друга стоиност по едикоя си формула и са примерно 10В и това трява за комутатора.

                                Обаче когато палиме и стартера върти има пад на напрежението. И за това е направен този допълнителен извод на стартера. В момент на въртене там излза напрежение с някаква стоиност-да речем 12В и това напрежение се подава между 2-те съпротивления и потози начин комутатора ще се захрани през тази верига защото сега тези 12 волата ще минат през едно съпротивление и след него ще е примерно 10 волта, а онези 12В където подаваме на самия комутатор при въртене в случай когато напрежението пада ще трябва да минат през 2 съпротивления и примерно ще се получи някаква стоиност която ще е примерно 8 волта и при всички случаи комутатора ще е много по лошо захранен.

                                А релето е точно за тази цел. Осугърява 12В в средата на комутатора.

                                Това реле е все едно 2 релета в една кутиик. Еднот краче го ползвам да върти стартера щото и без това са нефелни контактните ключеове а другото го ползвам вместо извод на шалтера на стартера.
                                Луд умора нема,само се поти!!!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X