Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Спукана Камбана на съединителя

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Re: Спукана Камбана на съединителя

    Първоначално публикуван от Alexander
    Сам пред блока да свалям СК и раздатка не го виждам.
    Не толкова трудно.Слага се една тръба м/у предните врати в отворите на триъгълните прозорчета и с ръчна лебедка се сваля и монтира кутията.Е ще има и малко търкаляне по земята,но нали знаеш каква е разликата м/у магарето и шофьора .
    А по въпроса с бендиксите доколкото знам са с различен модул и оттам и проблемите.
    Ако УАЗката е с долно разположени педали и липсва щангата каято държи кожуха на съединителя към рамата също се пука.

    Коментар


    • #17
      Вярно имах проблеми със стартера. Понякога свободния ход не задействаше и така гърмеше всичко че имах чувството че се разпадне рамата. Как да проверя за съосието на агрегатите
      УАЗ - Where I go there are no roads!!!

      Коментар


      • #18
        Някой да знае метод за учене на китайски от особено мързелив човек? Мързи ме много, плащам малко, искам да знам кетайски. Японки не приемам.
        Ей Стефане, страшен си. Можеш да закопаеш всеки така че да му се отще да живее. Еми да......
        УАЗ - Where I go there are no roads!!!

        Коментар


        • #19
          онзи за който говоря също имаше проблеми със стартера, непрекъснато се трошеше
          drive alive

          Коментар


          • #20
            Уф.
            Заклинанието е "бази в машиностроенето". Уж лесният начин е сервизната инструкция за конкретното устройство. Толкова се и намира... Уж трудният начин е човек да знае за кво всъщност става дума. Това е и евтиното.
            Силовите агрегати имат ос (чертожна!) по която тече мощността. Имат начало и край. В един агрегат оста на тоя поток трябва да е строго перпендикулярна на монтажните повърхности на корпусът на агрегата, освен ако не е указано друго. Връзката му със съседният агрегат вече може да е под произволен ъгъл. Прост пример - кардан за ъгъл или глава - блок за строга паралелност. Така се и определя правилно ли е нещото или разкривено. Мерят се осите и равнинността на опиращите се плоскости. После перпендикулярността им. Когато се прави наистина - всичко се разглобява. Когато "бе нали и така върви" - може и с канап. Или с лазерче за два лева, блондинките се впечатляват.

            Коментар


            • #21
              проблема беше че никой не предполагаше че може да са изляли двигателя на криво
              drive alive

              Коментар


              • #22
                О, това е друго.
                "Крив" двигател е примерно 300 микрона, да не мислиш че трябва да е на суджук.
                Нормалните технологии, примерно до Туарега са парче чугун, две паралелни бичкии, после напреки многошпинделна бормашина, искри, бурьол - дупки. Вече има прилично паралелни цилиндри, нещо от водната риза, други технологични отвори. После на вибратора за изтръскване на леярската глина, после на фрезите за други дупки под други ъгли. После още искри, шлайфовете, после в печката за малко за състаряване, после на конвейера за гайки и болтчета. Това гарантира примерно 500 микрона и никви ядове в нискотехнологичните кючек-гарантирани мотори. Като твоят и моя например. Като простите УАЗови, волгови, други. В не толкова простите се прави същото, но примерно до 100 микрона. Но по същите технологии, нищо че отвънка вече не стърчи и не реже пръстите шлаката от тяхното си Кремиковци. Това обаче още не са състезателните двигатели

                Коментар


                • #23
                  оня беше бая крив, непомня колко точно но се виждаше с просто око, само трябваше човек да мисли нестандартно зада го забележи

                  интересното беше че новия двигател който сложиха имаше около сантиметър аксиален луфт на коляновия вал и въпреки това си работеше що годе добре, докато не блокира
                  drive alive

                  Коментар


                  • #24
                    Ууу ...)) Кубинки нямаш ли бе? Риташ и всичко се намества. Габровските кубинки работят и против уякчен говнолин, пробвано е!

                    Коментар


                    • #25
                      Първоначално публикуван от Alexander
                      Вярно имах проблеми със стартера. Понякога свободния ход не задействаше и така гърмеше всичко че имах чувството че се разпадне рамата. Как да проверя за съосието на агрегатите
                      В такъв случай почти съм сигурен, че това е причината за пукнатините. Сменяй кожуха, защото освен че се е пукнал сигурно е и изкривен от ударите, но сменяй и муфата на стартера. Белким попаднеш на качествена...

                      Коментар


                      • #26
                        Три варианта за стартери УАЗ

                        Малък стартер 42.3708000

                        Шестерня привода/бендикс/:
                        - количество зубьев -9
                        - модуль, мм 2,5
                        - угол исходного контура, град 15

                        Малък стартер 421.3708-01
                        Число зубьев - z=9
                        Модуль мм 2,50

                        Голям стартер ГАЗ-24
                        СТ230Б4-3708000
                        Количество зубьев 9
                        Модуль мм 2.5
                        Угол исходного контура град 15
                        only 4 x 4,sim AWD

                        Коментар

                        Активност за темата

                        Свий

                        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                        Зареждам...
                        X