Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Редукторно независимо окачване.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Редукторно независимо окачване.

    Първоначално публикуван от PACH Преглед на мнение
    А как завива ?!!
    Трудно......

    Пък и закакво му е да завива. Не прилича на вериги, зна§и трябва да са хидромотори.
    Поне така изглежда.

    Соти ако сложиш такива на Голфо ще те призная за....... абе за каквото кажеш.
    Колкото и коне да има под капака, важното е магарето зад волана
    NULLA TENACI INVIA EST VIA

    Коментар


    • #17
      До: Редукторно независимо окачване.

      Правено е:




      Коментар


      • #18
        До: Редукторно независимо окачване.

        Първоначално публикуван от Pursie Преглед на мнение
        Трудно......

        Пък и закакво му е да завива. Не прилича на вериги, зна§и трябва да са хидромотори.
        Поне така изглежда.

        Соти ако сложиш такива на Голфо ще те призная за....... абе за каквото кажеш.
        С тази проходимост няма да завива, само напред
        Не съм сигурен дали са хидромотори, може да е с предавка като на ъглошлайф
        DJ Иван Тодоров, Вашият парти диджей: http://djivantodorov.com/
        Skype: pach_bs

        Коментар


        • #19
          До: Редукторно независимо окачване.

          Абе не знам дали е трудно... ако се вгледате ще видите че има сфера на всяко колело... а като гледам носача как е конструирам ми се струва че в него е предаването...но си е много интересно
          Land Rover Defender 110SW 300tdi

          Коментар


          • #20
            До: Редукторно независимо окачване.

            Първоначално публикуван от SIMOCOREX Преглед на мнение
            Абе не знам дали е трудно... ако се вгледате ще видите че има сфера на всяко колело... а като гледам носача как е конструирам ми се струва че в него е предаването...но си е много интересно
            Няма да се учудя,ако завива със всяко колело...
            0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

            Коментар


            • #21
              До: Редукторно независимо окачване.

              А дали не е с червячен винт,много малки са размерите за хидромотор ми се струва,особенно за такива тежки условия на работа.

              Коментар


              • #22
                До: Редукторно независимо окачване.

                Ако се разровите по руските форуми ....
                Имаше подобно ... ама с вериги, а това вътре е с кардани ...
                Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "

                Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо."

                Коментар


                • #23
                  До: Редукторно независимо окачване.

                  С полуоски е и ъглови редуктори.
                  За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

                  Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

                  Коментар


                  • #24
                    До: Редукторно независимо окачване.

                    Когато ми покажеш друг плаващ ТПК, не по-добър, какъв да е, тогава и ще казваш колко недомислица е ЛуАЗа.

                    Коментар


                    • #25
                      До: Редукторно независимо окачване.

                      Първоначално публикуван от Стефан Преглед на мнение
                      Когато ми покажеш друг плаващ ТПК, не по-добър, какъв да е, тогава и ще казваш колко недомислица е ЛуАЗа.
                      К'ъв ще да е,плаващ,потъващ,все ми е тая.С тоя мотор не мога да го понасям.(Къде е емотикончето за повръщане)А и мотора е сложен...некъде си,напред,не щото е добре така,а щото там са успели да го наврат.Много важно че е дебалансирано всичко.Нали идеята му е да живее...хм,колко беше...10 часа.После на скрап,ама от врага...
                      0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

                      Коментар


                      • #26
                        До: Редукторно независимо окачване.

                        Не си падам по сложните и неизпитани конструкции.То и ванкеловия двигател е по-добър на теория от масовите четиритактови двигатели ,но за сега се монтира само в Мазда.Мисля че ще се получи скъп и не надежден проект.

                        Коментар


                        • #27
                          До: Редукторно независимо окачване.

                          Дълбоко непознаване на конструкцията и машината.
                          Покажи друг двигател с въздушно охлаждане. Водното е недопустимо по ТТЗ.
                          Покажи друго място за двигателя, което да осигурява правилна развесовка. Това нещо НИКОГА не би трябвало да се движи празно. Нататък - с патрони, обратно - с ранени. Никой никога не пуска никого на разходка под огъня.
                          Покажи друга компоновка, при която силуета на машината е в рамките на метър над релефа.
                          Покажи друга колесна машина, разрешена за всички способи за водно и въздушно десантиране.
                          Покажи друга машина, от която може да се произведат 70 - 130 000 броя, през първите три месеца от производството, и то после да бъде закрито, без завода да фалира.

                          Коментар


                          • #28
                            До: Редукторно независимо окачване.

                            Колега,уважавам те,защото имаш богата теоретична подготовка.Нямам нищо против Луаза,щом като има кой да го купува значи става за нещо.Но ти е крайно време да приключиш Втората световна война,обикновени те хора не оценяват машините ,по тяхната пригодност за война.Иначе и текезесарката щеше да е много ценна но уви -струва 1000-2000лв.

                            Коментар


                            • #29
                              До: Редукторно независимо окачване.

                              Ква е тая мутирала нива...баси
                              Според мен завиват предните колела, но малко...незнам, вкарах се в размисли!!!!!!!
                              Ferrum dum ignis candet cudendum est.

                              Коментар


                              • #30
                                До: Редукторно независимо окачване.

                                Първоначално публикуван от r_vardarov Преглед на мнение
                                Колега,уважавам те,защото имаш богата теоретична подготовка.Нямам нищо против Луаза,щом като има кой да го купува значи става за нещо.Но ти е крайно време да приключиш Втората световна война,обикновени те хора не оценяват машините ,по тяхната пригодност за война.Иначе и текезесарката щеше да е много ценна но уви -струва 1000-2000лв.
                                Ако искаш мир, готви се за война Si vis pacem, para bellum.
                                Това си е чисто военна машина, удачна или не,това е друга бира!
                                Ferrum dum ignis candet cudendum est.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X