Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Редукторно независимо окачване.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: Редукторно независимо окачване.

    Първоначално публикуван от Стефан Преглед на мнение
    Дълбоко непознаване на конструкцията и машината.
    Покажи друг двигател с въздушно охлаждане. Водното е недопустимо по ТТЗ.
    Покажи друго място за двигателя, което да осигурява правилна развесовка. Това нещо НИКОГА не би трябвало да се движи празно. Нататък - с патрони, обратно - с ранени. Никой никога не пуска никого на разходка под огъня.
    Покажи друга компоновка, при която силуета на машината е в рамките на метър над релефа.
    Покажи друга колесна машина, разрешена за всички способи за водно и въздушно десантиране.
    Покажи друга машина, от която може да се произведат 70 - 130 000 броя, през първите три месеца от производството, и то после да бъде закрито, без завода да фалира.
    Е,де...Двигател казваш...Говори ли ти нещо името Фердинад Порше?За Фолксваген да си чувал?Или Заз-овият двигател е по-добър?Щото съм ги имал и двете и...
    За мястото на ДВГ-със сигурност трябва да се зад моста.Или най-много върху него...Помисли.
    Мога,ама не знам как да ти го нарисувам.И няма да прилича на ЛУАЗ.Но погледни КДВ-то от войната.Да не е по-високо.Ама е немско...
    0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

    Коментар


    • #32
      До: Редукторно независимо окачване.

      МИР
      Темата е за Редукторно независимо окачване . Не е за живучеста на Луаз-а.
      Приятели не ме карайте да вадя гумата. Нека обсъдим това нещо маскирано като Лада Нива или други подобни конструкции. Ако Луаза е такъв също ( всъщност аз не знам ). Но нека да не спорим отново кое е по-добро. Тези спорове са пратили не една добре започнала тема в коша.
      Колкото и коне да има под капака, важното е магарето зад волана
      NULLA TENACI INVIA EST VIA

      Коментар


      • #33
        До: Редукторно независимо окачване.

        Аз Ви казах .... това червеното е вътре с кардани .... а имаше и едно, зелено ... поне отдолу, което е с вериги.
        Завиването му е най-малкия проблем ... завива си и ... толкоз ... сферите са на предния мост ..... замислете се ... има доста варианти за реализация.
        Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "

        Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо."

        Коментар


        • #34
          До: Редукторно независимо окачване.

          Кюбелвагените са 4х2. Всичките им модификации струват други пари, и даже нямат бордови редуктори.
          Прототипите на ЛуАЗа са с двигател М-72, и също са вървели. Руснаците сигурно са имали причина да предпочетат американския лодъчен мотор пред немския автомобилен
          ЛуАЗа има редукторно независимо окачване, и останалите му особености са част от него. Не виждам защо не може да бъде обсъждан. Толкова повече, че няма особени конкуренти. Другите не са дорасли до него.
          Това не е машина от оная война, от 70-те е. Но все едно ще съм ти признателен да ми посочиш поне един ден след пролетта на 45-та, в който не е имало война. И тя да не е била работа на новите ни съюзници. С които ние рано или късно ще се сбием.

          Коментар


          • #35
            До: Редукторно независимо окачване.

            Всичко може да бъде обсъждано разбира се. Но в рамките на добрия тон моля. Все пак обсъждаме цивилното приложение на техниката. За военното мисля, че повечето от нас не са компетентни.
            Ако някой има снимки на окачването на Луаз-а нека ги постне, за да ги види колегата.
            Все

            А количката с верижно предаване е победител в две Ладоги. Лично на мен тя ми е по-интересна. На филма от Ладога 2008 бях потресен от начина, по който преминаваше блатата.
            Прикачени файлове
            Колкото и коне да има под капака, важното е магарето зад волана
            NULLA TENACI INVIA EST VIA

            Коментар


            • #36
              До: Редукторно независимо окачване.

              Първоначално публикуван от To6o Преглед на мнение
              Правено ли е ? :
              Правено е. Hummer.
              Technical Rescue Direct - life lies in courage
              http://www.offroad-bulgaria.com/show...60#post3258660

              Коментар


              • #37
                До: Редукторно независимо окачване.

                Хъмви, не хамър. Всички хамъри са цивилни брички на базата на някви пикапи. Общото им с хъмвито е силуета, и непочтенната реклама.
                А 50 години преди тях - дузина съветски БТРи и БРДМи.
                Имам някви снимки от Железяките. Казат им така заради дрънченето, чуват се отдалече даже в гората. Проблемът им е че са крайно нискоресурсни. Но на трасето щурманите слизат от тях само за да помогнат на някой друг, и за да спят и ядат. За друго не им се налага.

                Коментар

                Активност за темата

                Свий

                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                Зареждам...
                X