Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем с буханка

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Проблем с буханка

    Все едно. От парните мехури няма оттърване, ако ще златна да е. Няма как да е студена, когато всичко около нея е 80-100 градуса. Единствен начин е, с тръба за връщане на част от горивото в казана, да осигуриш постоянен поток на по-студен бензин. Като си на газ, това е сложно (плетеница от клапани и релета). Еле па на УАЗ с неговото множество от резервоари.

    Коментар


    • #17
      До: Проблем с буханка

      Аз преди години на Москвича (беше на бензин и на газ) си бях сложил ел.помпичка от ЗАЗ от печката и бях много доволен.Като превключиш на бензин помпата започва да чука и щом спре значи е качила бензин.А с оригиналната постоянно берех ядове смених няколко и се тая.Лошото на тая помпа е че като караш на бензин тя постоянно се обажда чук чук чук чук.И който е по нервен .Аз я ползвах само за сутрешно подкачване докато загрее на бензин.
      К мирной жизни не пригоден.
      Най обичам, обстановката да е максимално близка до бойната.
      ГАЗ 69 ГАЗ 53 ЗИЛ 157

      Коментар


      • #18
        До: Проблем с буханка

        аз точно зазкова помпа търсих, когато имах проблеми, но (1) не намерих и (2) разбрах, че работи с механичен електрически контакт. Това ме отказа.

        Коментар


        • #19
          До: Проблем с буханка

          Нещо мене не ме кефи помпата от Заз точно по тази причина с механичните контакти.Отделно не става за Уаз.Не стига горивото
          Луд умора нема,само се поти!!!

          Коментар


          • #20
            До: Проблем с буханка

            Идва ми на ума една идея,но преди да я пробвам искам да я споделя с колегите.Целта ми е ако е глупава да не почвам.Нагряването на помпата на УАЗ става от двигателя с лъчиста топлина. Дойде ми на ум да прекъсна този поток от топлина като подложа една възглавничка от мергелна вата между двигателя и помпата и малко над нея защото най силна е температурата в блока и главата,които са по високо.Картера не може да грее силно защото по ниско в двигателния сектор има достатъчно външен въздушен поток.Смятам че квадрат със страна 15-18 см.ще е достатъчен.Дебелината от два слоя около 7-8 см.като я натикам между попмата и мотора ще се получи фактическо защипване.Поради малкото тегло на възглавничката няма да пада.Ако има разместване с малко медна тел ще реша проблема.Втори вариант е да направя някакъв екран от клингерит или друг негорим материал но сега умувам как да го закрепя.Просто идеята е между помпата и двигателя да сложа оплопоглъщаща преграда.Може да е смешна идеята ми ,но ако има ефект край на проблема.Ако някой е правил такива проби да сподели.Идеята е да не се променя оригинала.Зимно време няма такива проблеми и възглавничката или екрана лесно може да се махат.Какво мислите?

            Коментар


            • #21
              До: Проблем с буханка

              Ясене не мога да се ориентирам за елпомпата за която си писал.При включване от контактния ключ се подава ток към един от двата клапана на газовата уредба.Ток съм взел от бобината.Следователно няма как при изключен двигател помпата да остане да работи.Изхождам от обяснението ти,че помпата се слага на мястото /във веригата/ на бензиновия клапан.Помпата има маса и плюс.сега съществуващия плюс ще се включи в помпата.При това положение тя ще работи само при включен двигател и само при превключен бензинов клапан.Не мога да включа какво имаш предвид
              споделяйки за реле.Според мен няма опасност при изключен двигател помпата да остане да работи.Извинявай ако задавам глупави въпроси,но не съм имал досега работа с японски помпи.

              Коментар


              • #22
                До: Проблем с буханка

                Първоначално публикуван от Кити Преглед на мнение
                Ясене не мога да се ориентирам за елпомпата за която си писал.При включване от контактния ключ се подава ток към един от двата клапана на газовата уредба.Ток съм взел от бобината.Следователно няма как при изключен двигател помпата да остане да работи.Изхождам от обяснението ти,че помпата се слага на мястото /във веригата/ на бензиновия клапан.Помпата има маса и плюс.сега съществуващия плюс ще се включи в помпата.При това положение тя ще работи само при включен двигател и само при превключен бензинов клапан.Не мога да включа какво имаш предвид
                споделяйки за реле.Според мен няма опасност при изключен двигател помпата да остане да работи.Извинявай ако задавам глупави въпроси,но не съм имал досега работа с японски помпи.
                Обяснявам:
                Помпата си е помпа. Подадеш ток - помпи бензин. Спреш тока - спира и бензина. Ако я свържеш към бобината или към клапана за бензин, помпата ще работи, независимо дали двигателят се върти. При нормални условия, това е ОК, ама животът е пълен с ненормални условия.

                Сега си представи, че катастрофираш и някой маркуч се скъса, а ти не се сетиш или не си в състояние да изключиш тока. Или просто забравиш контактния ключ на контакт, но без да запалиш двигателя и отидеш за бира, а клапанът на карбуратора леко пропуска. Резултат - голяма локва бензин под колата. Механичната помпа не го може този фокус, защото тя спира да работи, когато спре двигателят да се върти.

                Аналогичен случай с изпарителите за газ. Ако подадеш ток на клапана, от изпарителя ще изтича газ, независимо дали има кой да я изгори. Резултат - облак избухлив газ около колата. По тази причина, изпарителите имат или реле за запалителни импулси от бобината (електронни изпарители) или маркуче за вакуум (вакуумни изпарители). Като не им подаваш запалителни импулси или вакуум, не пускат газ.

                Въпросното реле за запалителни импулси може (и трябва) да се използва и за управление на бензиновата помпа. Може да се използва наличното реле (ако имаш електронен изпарител) или да се сложи отделно. Не, че без него не може, но е малко безотговорно. Особено на УАЗ с неговите обемни резервоари.

                Коментар


                • #23
                  До: Проблем с буханка

                  Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                  Обяснявам:
                  Помпата си е помпа. Подадеш ток - помпи бензин. Спреш тока - спира и бензина. Ако я свържеш към бобината или към клапана за бензин, помпата ще работи, независимо дали двигателят се върти. При нормални условия, това е ОК, ама животът е пълен с ненормални условия.

                  Сега си представи, че катастрофираш и някой маркуч се скъса, а ти не се сетиш или не си в състояние да изключиш тока. Или просто забравиш контактния ключ на контакт, но без да запалиш двигателя и отидеш за бира, а клапанът на карбуратора леко пропуска. Резултат - голяма локва бензин под колата. Механичната помпа не го може този фокус, защото тя спира да работи, когато спре двигателят да се върти.

                  Аналогичен случай с изпарителите за газ. Ако подадеш ток на клапана, от изпарителя ще изтича газ, независимо дали има кой да я изгори. Резултат - облак избухлив газ около колата. По тази причина, изпарителите имат или реле за запалителни импулси от бобината (електронни изпарители) или маркуче за вакуум (вакуумни изпарители). Като не им подаваш запалителни импулси или вакуум, не пускат газ.

                  Въпросното реле за запалителни импулси може (и трябва) да се използва и за управление на бензиновата помпа. Може да се използва наличното реле (ако имаш електронен изпарител) или да се сложи отделно. Не, че без него не може, но е малко безотговорно. Особено на УАЗ с неговите обемни резервоари.
                  Разбрах.Прав си.безопасността на първо място.

                  Коментар


                  • #24
                    До: Проблем с буханка

                    Колега КИТИ, защо ти е да си усложняваш живота с разни там изолаций и да се занимаваш с глупости. Ето Венцислав Петров ти казва какво е решението. Аз от личен опит мога да ти кажа че онзи ден в събота например / 43 градуса на сянка/, моя УАЗ си вървеше без проблем. Помпата ми е ДААЗ. Успех!

                    Първоначално публикуван от Венцислав Петров Преглед на мнение
                    Проблемът на УАЗ-ите в пустинята е че закупчиците от МО вместо качествени помпи купиха най-евтините ментета с които бяха "подготвени" автомобилите заминаващи за ИРАК... информацията ми е от първа ръка... Да не говорим че тропическото изпълнение на УАЗ-а изисква и допълнителна електрическа помпа както и още няколко промени... Няма нужда от никакви парцали, охлаждане и прочие неща... Купете си хубави истински помпи например Пекар или ДААЗ но задължително оригинални от вносителя и ако ви откажат от топлото ми се обадете... Доста хора са свидетели как и на двата прехода на които бях с УАЗ-а си вървеше без никакви проблеми в най-голямата жега... измерено с термометър и свидетели вътре в купето 55 градуса целзий... Никакви проблеми... при това с катерене на сума баири на които всякакви марки загряваха... (защото бяха неподготвени а не заради марките държа да подчертая)...
                    Когато човек говори истината - не се налага да лъже!

                    Коментар


                    • #25
                      До: Проблем с буханка

                      Първоначално публикуван от Sasho74 Преглед на мнение
                      Колега КИТИ, защо ти е да си усложняваш живота с разни там изолаций и да се занимаваш с глупости. Ето Венцислав Петров ти казва какво е решението. Аз от личен опит мога да ти кажа че онзи ден в събота например / 43 градуса на сянка/, моя УАЗ си вървеше без проблем. Помпата ми е ДААЗ. Успех!
                      Сашо дай ми информация откъде мога да намеря помпата която ползваш.Това руска помпа ли е или някаква друга.Въпроса ми е може би наивен,но с моите УАЗКИ никога не съм имал такъв проблем из затова не знам марките на помпите които ползват.

                      Коментар


                      • #26
                        До: Проблем с буханка

                        Първоначално публикуван от Кити Преглед на мнение
                        Сашо дай ми информация откъде мога да намеря помпата която ползваш.Това руска помпа ли е или някаква друга.Въпроса ми е може би наивен,но с моите УАЗКИ никога не съм имал такъв проблем из затова не знам марките на помпите които ползват.
                        Фирма "КАРБОН" - Плевен е официален представител на УАЗ за България. Някъде във форума има и телефони и кординати.

                        Управител на фирмата е колегата от форума с ник uazik, така че може и на лично съобщение
                        Последно редактирано от Sasho74; 25-08-08, 14:01.
                        Когато човек говори истината - не се налага да лъже!

                        Коментар


                        • #27
                          До: Проблем с буханка

                          Проблема е отстранен.Намерих помпа ДААЗ.Монтирах я и колата запя.Минава добре от режим в режим.Наложи се допълнително малко да регулирам оборотите.Сменената помпа също е ДААЗ.Вероятно в резултат на експлоатацията са възникнали луфтове.Макар и сменени клапаните и платното не гарантират,че няма да се получат пропуски и да се наруши уплътняването.Заблуждавал съм се,че ремонта на помпата я прави като нова.Дано нямам повече проблеми.Благодаря за ценните съвети.Желая на всички безаварийно пътуване.Приключвам темата.

                          Коментар

                          Активност за темата

                          Свий

                          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                          Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                          Зареждам...
                          X