Имам буханка произведена 1990 година.Основно ремонтирана.Работи добре на газ и бензин.Пали добре на бензин,но след изминаване на около километър гасне.Не пали докато на ръка не напомпя бензин.Запалва и след 50 метра пак гасне.Карбуратора е нов /157/,бенз.помпа е с подменени клапани и помпи бензин при проверка с изваден маркуч.Нивото на бензина регулирано на хоризонтален поплавък.Как да проверя дали клапана на карбуратора се управлява добре от поплавъка.Видимо е здрав.Как да си обясня,че тръгва и работи нормално и отведнъж се отцепва.Не мога да мина от газ на бензин ако не спра и не напомпя ръчно.Интересното е че понякога прави проблема понякога не,но винаги при привключване от газ на бензин трябва ръчно помпане на гориво.Стар газаджия съм и по превключванията няма проблем.Имам съмнения ,че макар и нови клапаните на помпата макар и видимо да помпят бензин пропускат.Това ми е трета УАЗКА и докато при другите след голям п редстой на колата 10 напомпвания пълнеха карбуратора сега помпя по 30 пъти и пак лостчето има ход и показва,че карбуратора не е пълен.Как да проверя дали бенз.помпа вдига горивото с необходимото налягане.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Проблем с буханка
Свий
X
-
До: Проблем с буханка
Незнам ква ти е помпата ама някой път като загрее и не качват.Разтегнат се мембраните ли,клапаните ли не държат ама не иска да кава.
Пробвай като стане така да полееш помпата с една кофа вода така,че да истине съвсем и виж дали ще проработи.
Но описвайки проблема със сигурност си за помпа.Луд умора нема,само се поти!!!
-
До: Проблем с буханка
Утре я пробвам със студена вода и ако се оправи я изхвърлям веднага.Пропуснах да пиша,че мембраната също е нова.Ползвали ли сте някоя друга бензинова помпа например електрическа.Знам един колега който преди години ползваше елпомпа от ЗАЗ за отоплителя му.
Коментар
-
До: Проблем с буханка
И аз мисля че това са проблемите или не са стегнати болтовете или се разтегля мембраната на помпата в жегата ,последното се оправя лесно усукваш един парцал около помпата и го заливаш със студена вода.Почти съм сигурен че това е проблема защото ако не се лъжа помпата не е оригинална а зилова и този проблем беше често явление в пустинята.
Коментар
-
До: Проблем с буханка
Проблемът на УАЗ-ите в пустинята е че закупчиците от МО вместо качествени помпи купиха най-евтините ментета с които бяха "подготвени" автомобилите заминаващи за ИРАК... информацията ми е от първа ръка...Да не говорим че тропическото изпълнение на УАЗ-а изисква и допълнителна електрическа помпа както и още няколко промени... Няма нужда от никакви парцали, охлаждане и прочие неща... Купете си хубави истински помпи например Пекар или ДААЗ но задължително оригинални от вносителя и ако ви откажат от топлото ми се обадете... Доста хора са свидетели как и на двата прехода на които бях с УАЗ-а си вървеше без никакви проблеми в най-голямата жега... измерено с термометър и свидетели вътре в купето 55 градуса целзий... Никакви проблеми... при това с катерене на сума баири на които всякакви марки загряваха... (защото бяха неподготвени а не заради марките държа да подчертая)...
Коментар
-
До: Проблем с буханка
Първоначално публикуван от ЛЕНИН Преглед на мнениеТочно така си е.Моята досега не ми е правила проблем ама и аз не я карам на бензин ,а само на газ.
Ти нещо добре ли си???Луд умора нема,само се поти!!!
Коментар
-
До: Проблем с буханка
Силно препоръчвам за карбураторни автомобили с АГУ (или без АГУ, но по-стари - без тръба за обратен бензин):
Бензинова помпа (електрическа) за произволен карбураторен японец. Универсални помпи се продават в магазините за части за японски автомобили за 60-70лв. Свързва се (електрически) паралелно на клапана за бензин, а мястото на оригиналнната се затапва с парче ламарина и маслоустойчив уплътнител. Или с оригиналната помпа, на която входа и изхода са свързани с маркуч. Коректното свързване предполага да се използва реле, което прекъсва помпата при неработещ двигател. Ако имаме електрически изпарител, значи вече имаме такова реле и трябва само малко прекрояване на схемата. (Предвид всичките изменения по автомобила, може би липсата на това реле не е най-опасното.)
Краен резултат: никакви парни тапи от кипнал бензин, никакво разсъждение на бензин ли е изгасена колата или на газ, никакво парене на пръсти в горещия лост на бензиновата помпа, никакво "уцелване" на обороти за превключване от газ на бензин.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар