Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем с Уаз Хънтър

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Проблем с Уаз Хънтър

    Здравеите, аз съм си новак който има голямо желание да се включи активно тук и да притежава Уаз. Досега пак съм карал малко джипче Хюндай Туксон - още няма 2 години.

    Та за проблема ми:

    Опитвам се да купя от едно село в троянския балкан един Уаз Хънтър. Окола година и половина е бил занемарен. След купища мъки - маслото на хидравликата му е изтекло (волана е много тежък и си има собствено мнение накъде да ходи - това ми се струва лесно да се оправи стига да го закарам някаде където има сервиз), нямаше бензин, гумите му бяха спаднали успях да го приведа във вид за каране. Запали без проблем, прехвърли бензина в основния резервоар, тръгна сравително добре по равно и нанадолнище, но на първия баир (сред около 20 роми в местното гето) нямаше никаква мощност и изгасна. На баир не иска дори да запали, на равно пали. Двигателят работи равномерно на равно. Някакви съвети какво може да му има и дали си струва усилията да го подкарам са добре дошли. Дано не ви се сторят много смешни моите патила.

  • #2
    До: Проблем с Уаз Хънтър

    Проблема е по горивната система. Бензинова помпа, карбутатор (мобе би ниско ниво), скапани маркучи.

    С чиста съвест можеш да започнеш от бензиновата помпа. А да разколачиш карбуратора и да го почистиш си е просто задължително.
    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

    Коментар


    • #3
      До: Проблем с Уаз Хънтър

      Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
      Проблема е по горивната система. Бензинова помпа, карбутатор (мобе би ниско ниво), скапани маркучи.

      С чиста съвест можеш да започнеш от бензиновата помпа. А да разколачиш карбуратора и да го почистиш си е просто задължително.
      Като начало Хънтъра няма карбуратор.
      А бензиновата помпа е електрическа и е потопена в левия резервоар.
      Бих започнал ( не задължително в този ред )
      1. Безнинов филтър
      2. Клапан на отдушника на резервоарите

      Свети ли чека на двигателя? и ако свети какви са грешките?

      Успех в борбата с Хънтъра
      Колкото и коне да има под капака, важното е магарето зад волана
      NULLA TENACI INVIA EST VIA

      Коментар


      • #4
        До: Проблем с Уаз Хънтър

        Той с кой мотор е, инжектора или карбуратора?

        Коментар


        • #5
          До: Проблем с Уаз Хънтър

          Мерси за отговорите!

          Двигателя е ЗМЗ 409 - инжекциона. Лампата за проблем в двигателя не свети.

          Това което установих досега е че целия бензин се е прхвърлил в резервоара от шофиорската страна, т.е. основния по това както разбрах от документацията. Нали филтърът, за който ми говорите е закачена на този резервоар и се намира до шофиорската седалка. Като го извадя как се почиства?

          Аз се намирам доста далече от големи населени места, сервиз наблизо има във Велико Търново (70 км) и идеята ми поне засега е някак си да го закрепя за да стигне дотам. Но ако се наложи ще донеса части и ще го ремонтирам на място - стига да разбера какво точно трябва да се направи.

          Коментар


          • #6
            До: Проблем с Уаз Хънтър

            А забравих и за клапана на одушника, къде се на намира и как се проверява, четох за него но нещо не се ориентирах.

            Коментар


            • #7
              До: Проблем с Уаз Хънтър

              Първоначално публикуван от Pursie Преглед на мнение
              Като начало Хънтъра няма карбуратор.
              O, не знаех.

              Ама това, че по равно върви, а при наклон гасне, говори че при наклон или не засмуква някъде, или дърпа повечко въздух.

              Не познавам инжекционната система на хънтъра. Нека други колеги помагат.

              Успех.
              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

              Коментар


              • #8
                До: Проблем с Уаз Хънтър

                Клапана се намира отпред в коша на двигателя до казанчето на хидравличната помпа.
                Един Маркуч с клапа накрая. Маха се капака на клапата и се надува. Ако всичко е наред въздуха преминава свободно и се чува бълбукане.
                Друг вариант за проблем е струйната помпа.
                И не на последно място да са някакви утайки в резервоара.
                Колкото и коне да има под капака, важното е магарето зад волана
                NULLA TENACI INVIA EST VIA

                Коментар


                • #9
                  До: Проблем с Уаз Хънтър

                  Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                  O, не знаех.
                  В интерес на истината има Хънтъри и с карбураторни двигатели, но са много малко .
                  Колкото и коне да има под капака, важното е магарето зад волана
                  NULLA TENACI INVIA EST VIA

                  Коментар


                  • #10
                    До: Проблем с Уаз Хънтър

                    Аз продължавам да се занимавам не много успешно, сега се замислих над следното - преди си мислех, че основния резервоар е този от страната на шофиора, но след по сериозно четене на документацията установих, че съм в голяма грешка, основен бил този от дясната страна.

                    И тук е гомялата ми дилема - аз налях по 10 л във всеки резервоар, а сега целя бенин се е прехвърлил в левия резервоар(от шофиорската страна), който според мен не е основния. Превключвателя за датчика на гориво когато е в положение с нарисувана бензинова колонка дава че има 1/4 пулен резервоар, а на другото положение нищо. Лампата на бензина свети постоянно независимо, че би трябвало да има 20 л бензин.

                    Вече ич не се ориетирам. Някакви съвети?

                    Коментар


                    • #11
                      До: Проблем с Уаз Хънтър

                      Бензиновата помпа на Хънтъра с ЗМЗ 409 се намира в десния резервоар, това е и резервоарът които храни двигателя, бензина от левия резервоар се прелива в десния с помоща на инжекторна помпа (прилича на мълък пластмасов троиник) която се намира при (над) рамата от страната на десния резервоар. Тягата за преливането се осъщесвява за сметка на обратният бензин връщан от системата така, че ПРЕЛИВАНЕ НЯМА АКО НЯМА БЕНЗИН В ДЕСНИЯ РЕЗЕРВОАР (тогава преливането може да се осъществи ако се надуе с помпа (компресор за гуми) през шланга на отдушника в моторния отсек той влиза в левия резервоар) ПРЕЛИВАНЕ НЯМА АКО НЕ СА ЗАТВОРЕНИ ХЕРМЕТИЧНО КАПАЧКИТЕ НА РЕЗЕРВОАРИТЕ изпоолзваи оргинални капачки или някои за които сте сигурни, че затварят херметично. Филтрите са два на пласмасовия обков (смукател) на бензиновата помпа потопен в десния резервоар е мрежестия филтър за груба очистка (той се задръства най-често при наливане от туби или при мръсно - кално отверстие за наливане на бензина), добре е периодично да се мие, на рамата до десният резервоар е филтъра за финна очистка това е стандартен филтър за доста инжекции има го и по МАН и ШАМПИОН номера съвпада с някои Лади и други коли, сменя се на около десет хиляди. Чистотата на тези филтри ти гарантират безпроблемна работа на бензиновата помпа (тя не се тормози и изкарва много по-дълъг срок) правилното налягане в системата съответно правилната мощност и по-нисък разход на гориво.
                      УСПЕХ
                      На линия сме ако има нещо ще се опитаме да подсказваме.

                      Това е системата на сегашните Хънтъри от 2004 насам съществуват и малък брои междинни модели с външна бензинова помпа ,а не потопяема ако твоя е от от тях проследи внимателно системата.
                      Последно редактирано от Иван Алексиев; 19-08-08, 18:33.

                      Коментар


                      • #12
                        До: Проблем с Уаз Хънтър

                        Първоначално публикуван от g_gosho Преглед на мнение
                        Аз продължавам да се занимавам не много успешно, сега се замислих над следното - преди си мислех, че основния резервоар е този от страната на шофиора, но след по сериозно четене на документацията установих, че съм в голяма грешка, основен бил този от дясната страна.

                        И тук е гомялата ми дилема - аз налях по 10 л във всеки резервоар, а сега целя бенин се е прехвърлил в левия резервоар(от шофиорската страна), който според мен не е основния. Превключвателя за датчика на гориво когато е в положение с нарисувана бензинова колонка дава че има 1/4 пулен резервоар, а на другото положение нищо. Лампата на бензина свети постоянно независимо, че би трябвало да има 20 л бензин.

                        Вече ич не се ориетирам. Някакви съвети?
                        Ako бензина седи в левия и не се прехвърля в десния ( основния ), значи проблема е в струйната помпа или в връзката между двата резервоара.
                        Колкото и коне да има под капака, важното е магарето зад волана
                        NULLA TENACI INVIA EST VIA

                        Коментар


                        • #13
                          До: Проблем с Уаз Хънтър

                          Първоначално публикуван от g_gosho Преглед на мнение
                          ...И тук е гомялата ми дилема - аз налях по 10 л във всеки резервоар, а сега целя бенин се е прехвърлил в левия резервоар(от шофиорската страна)...
                          Или просто се е свършил бензина в едниния резвервоар, и не прехвърля от другия.

                          Принципно са възможни 2 концепции, или бензина винаги да се превърля в единия резервоар (хранещия двигателя), тоест едва след свършване на бензина във втория, ще почне да намалява и тоя в основния, или бензина да се разпределя по равно между двата резервоара.

                          Във всеки случай обаче, прегледай си връзките, помпите, клапаните и така нататък, между двата резервоара.
                          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                          Коментар


                          • #14
                            До: Проблем с Уаз Хънтър

                            Нали ти описах по-горе схемата за подаване на гориво прочети внимателно. Да не би някой "майстор" да е обърнал маркучетата на инжекторната помпичка. На корпуса и има стрелка с посоката.

                            Коментар


                            • #15
                              До: Проблем с Уаз Хънтър

                              Благодаря на всички за помощта, вече се ориентирахме и сега ще го докараме за стягане във Велико Търново. Надявам се скоро да е в кондиция и да почна да го ползвам по предназначение.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X