От: УАЗ "Патриот" - мнения и наблюдения
Ще се опитам да не влагам емоции към недосделаната кола...
След издънка на датчика за положение на коляновия вал, същият беше заменен от такъв от Ланча.
Малко по-късно се скапа бобината за 1 и 4 цилиндър. И двете бяха заменени със субарува 2-канална с 4 извода.
Наложи се смяна и на конектора към контролера за управление на двигателя и нещата започнаха да се подобряват значително. Причината е, че по кабелния сноп отнякъде се стича вода и клемите бяха буквално изгнили... Дори проводниците бяха почернели и станали трудни за запояване и се наложи подмяна на значителна част от тях
Леко (засега) сълзи водната помпа.
Шлиците на предния кардан са много разбити. Изглежда трябва нов... автомобил
Ще се опитам да не влагам емоции към недосделаната кола...
След издънка на датчика за положение на коляновия вал, същият беше заменен от такъв от Ланча.
Малко по-късно се скапа бобината за 1 и 4 цилиндър. И двете бяха заменени със субарува 2-канална с 4 извода.
Наложи се смяна и на конектора към контролера за управление на двигателя и нещата започнаха да се подобряват значително. Причината е, че по кабелния сноп отнякъде се стича вода и клемите бяха буквално изгнили... Дори проводниците бяха почернели и станали трудни за запояване и се наложи подмяна на значителна част от тях
Леко (засега) сълзи водната помпа.
Шлиците на предния кардан са много разбити. Изглежда трябва нов... автомобил
Коментар