ЗМЗ-4022.10 от Волга- форкамерен. Някой има ли на представа за какъв бензин е и има ли нужда да му пиля главата.
							
						
					Обява
				
					Свий
				
			
		
	
		
			
				Няма добавени обяви.
				
			
				
	
ЗМЗ-4022.10 от Волга
				
					Свий
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 До: ЗМЗ-4022.10 от Волга
 
 От къде го изкопа този уникатПървоначално публикуван от kosio-Своге Преглед на мнениеЗМЗ-4022.10 от Волга- форкамерен. Някой има ли на представа за какъв бензин е и има ли нужда да му пиля главата. , от колко време търся , от колко време търся 
 Незнам там по едни таблици се смята за степента на згъстяване, мери се в камерата на главата колко кубика е 
 Пусни снимки да го видим Случайни хора УАЗ не карат Случайни хора УАЗ не карат
 
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 До: ЗМЗ-4022.10 от Волга
 
 До сега с какви впечетления сте останали от този мотор, на бензин ли каратеПървоначално публикуван от kosio-Своге Преглед на мнениеето снимки  Случайни хора УАЗ не карат Случайни хора УАЗ не карат
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 До: ЗМЗ-4022.10 от Волга
 
 Тази уазка не се ли продаваше преди време - със седалки от Ауди. В обявата пишеше че главата и е шлайфана.
 Иначе и аз съм чувал за този мотор- с по 3 клапана е, трябва да работи и по-меко и равномерно. Регулиовката на карбуратора е по-сложна, защото от едно място изкарва богата смес, а от друго бедна, като богатата отива във предкамерата.http://www.agentura.ru/specnaz/gru/spezi_1.jpg
 Lancia Kappa TDS (такъв...италиянски петак) / Land-Rover 88 Series 3 FFR, 2.25Petrol
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 До: ЗМЗ-4022.10 от Волга
 
 Идеята при този е да може работи с максимално обеднена горивна смес. Тя, обаче се възпламенява трудно. Тогава, русите вкарват една предкамера в него, която се захранва от трети клапан и трета камера на карбуратора. Така, че вътре в предкамерата, сместа става достатъчно богата за нормално запалване, а обемът й е около 4% от този на горивната камера, малък е. По този начин, трудновъзпламеняемата бедна горивнасмес се възпламенява от пламък и мотора работи чудесно. Обаче, друг път. Наличието на карбуратор, не позволява оптимално регулиране на горивната смес, крайно необходимо за правилно протичане на запалването...и прочие недодяланици. Това е форкамерен мотор, вярно. А, той не е дело само на руснаци, които пък не са първите в тези разработки. Но, както самите те....и другите се отказаха.
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 До: ЗМЗ-4022.10 от Волга
 
 Румене, спомняш ли си някакви доработки правихте ли, или смяната е едно към едно /В смисъл заменяеми ли са напълно главите??/Първоначално публикуван от r_vardarov Преглед на мнениеНа моя познат,когато правех ме ремонт на мотора.Не можах ме да центроваме,карбуратора и клапаните,и минах ме на вариант -глава от 24 и днес така го кара.
 Поздрави!!Когато нямаме това, което ни трябва,
 ни трябва това, което имаме!
 Коментар
Активност за темата
				
					Свий
				
			
		
	В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.



 
							
						


Коментар