Обява

Свий
Няма добавени обяви.

ЗМЗ-4022.10 от Волга

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • ЗМЗ-4022.10 от Волга

    ЗМЗ-4022.10 от Волга- форкамерен. Някой има ли на представа за какъв бензин е и има ли нужда да му пиля главата.

  • #2
    До: ЗМЗ-4022.10 от Волга

    Първоначално публикуван от kosio-Своге Преглед на мнение
    ЗМЗ-4022.10 от Волга- форкамерен. Някой има ли на представа за какъв бензин е и има ли нужда да му пиля главата.
    От къде го изкопа този уникат, от колко време търся
    Незнам там по едни таблици се смята за степента на згъстяване, мери се в камерата на главата колко кубика е
    Пусни снимки да го видим
    Случайни хора УАЗ не карат

    Коментар


    • #3
      До: ЗМЗ-4022.10 от Волга

      Утре ще го щракна. Сволихме го от волга3102.

      Коментар


      • #4
        До: ЗМЗ-4022.10 от Волга

        Не го пили.Този мотор,заедно с 24-д и 2410,нямат нужда,от шлаиф,на главата.Проектирани са за бензин а-93 и нагоре.Със здраве да го карате и много да ви слуша.

        Коментар


        • #5
          До: ЗМЗ-4022.10 от Волга

          ето снимки
          Прикачени файлове

          Коментар


          • #6
            До: ЗМЗ-4022.10 от Волга

            Първоначално публикуван от kosio-Своге Преглед на мнение
            ето снимки
            До сега с какви впечетления сте останали от този мотор, на бензин ли карате
            Случайни хора УАЗ не карат

            Коментар


            • #7
              До: ЗМЗ-4022.10 от Волга

              Карам го от около 10 дена и за сега си работи перфектно както на газ, така и на бензин. Прави ми впечатление че е доста мощен и бързооборотен а е само с пет коня над обикновения 24.

              Коментар


              • #8
                До: ЗМЗ-4022.10 от Волга

                A като икономичност? Също трябва да има разлика
                Случайни хора УАЗ не карат

                Коментар


                • #9
                  До: ЗМЗ-4022.10 от Волга

                  чувал съм че е с около 10-15 % по икономичен

                  Коментар


                  • #10
                    До: ЗМЗ-4022.10 от Волга

                    Oт опит знам,че след като сложиш по-мощен двигател,в гората винаги дава икономия.Преди време познат имаше такъв,двигател,на буханка,и се хвалеше,че с един тон товар,вдига 110км.,с нея.

                    Коментар


                    • #11
                      До: ЗМЗ-4022.10 от Волга

                      Този, освен че е по мощен е и по икономичен - по заводски данни, искаме да чуем на практика дали е така
                      Случайни хора УАЗ не карат

                      Коментар


                      • #12
                        До: ЗМЗ-4022.10 от Волга

                        Тази уазка не се ли продаваше преди време - със седалки от Ауди. В обявата пишеше че главата и е шлайфана.
                        Иначе и аз съм чувал за този мотор- с по 3 клапана е, трябва да работи и по-меко и равномерно. Регулиовката на карбуратора е по-сложна, защото от едно място изкарва богата смес, а от друго бедна, като богатата отива във предкамерата.
                        http://www.agentura.ru/specnaz/gru/spezi_1.jpg
                        Lancia Kappa TDS (такъв...италиянски петак) / Land-Rover 88 Series 3 FFR, 2.25Petrol

                        Коментар


                        • #13
                          До: ЗМЗ-4022.10 от Волга

                          На моя познат,когато правех ме ремонт на мотора.Не можах ме да центроваме,карбуратора и клапаните,и минах ме на вариант -глава от 24 и днес така го кара.

                          Коментар


                          • #14
                            До: ЗМЗ-4022.10 от Волга

                            Идеята при този е да може работи с максимално обеднена горивна смес. Тя, обаче се възпламенява трудно. Тогава, русите вкарват една предкамера в него, която се захранва от трети клапан и трета камера на карбуратора. Така, че вътре в предкамерата, сместа става достатъчно богата за нормално запалване, а обемът й е около 4% от този на горивната камера, малък е. По този начин, трудновъзпламеняемата бедна горивнасмес се възпламенява от пламък и мотора работи чудесно. Обаче, друг път. Наличието на карбуратор, не позволява оптимално регулиране на горивната смес, крайно необходимо за правилно протичане на запалването...и прочие недодяланици. Това е форкамерен мотор, вярно. А, той не е дело само на руснаци, които пък не са първите в тези разработки. Но, както самите те....и другите се отказаха.

                            Коментар


                            • #15
                              До: ЗМЗ-4022.10 от Волга

                              Първоначално публикуван от r_vardarov Преглед на мнение
                              На моя познат,когато правех ме ремонт на мотора.Не можах ме да центроваме,карбуратора и клапаните,и минах ме на вариант -глава от 24 и днес така го кара.
                              Румене, спомняш ли си някакви доработки правихте ли, или смяната е едно към едно /В смисъл заменяеми ли са напълно главите??/
                              Поздрави!!
                              Когато нямаме това, което ни трябва,
                              ни трябва това, което имаме!

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X