До: Информация за съвместимост на двигател от МБ 124 250 на уаз
Колега ако нете затруднявам, когато си свободен можели да ми замериш разтоянието на скоростната ос колко излиза над сечението на кожуха Отсечка Б и Отсечка С
До: Информация за съвместимост на двигател от МБ 124 250 на уаз
Сещаш ли се, че гледаш половим МБ кожух и половин Ленд Ровър. Аксиалния лагер е Волга, щото по-евтино. За да не хваща пластините на притискатела през средата, има набита гривна в лагера с диаметъра на МБ аксиалния лагер. А-то е лятия алуминиев преходен фланец. Утре ще меря.
За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.
Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.
Колега ако нете затруднявам, когато си свободен можели да ми замериш разтоянието на скоростната ос колко излиза над сечението на кожуха Отсечка Б и Отсечка С
А-75мм.
Б-100мм.
С- 147мм.
Успех.
За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.
Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.
До: Информация за съвместимост на двигател от МБ 124 250 на уаз
Съвсем наскоро и на мен ще ми се наложи да направя същото упражнение.
Само че аз смятах да отрежа кожуха и да заваря алуминиева плоча , на която след това да се фрезоват необходимите отвори.
Тарга , как центрира 2 - та кожуха при заварката, че да е абсолютно точно съосието ?
Съвсем наскоро и на мен ще ми се наложи да направя същото упражнение.
Само че аз смятах да отрежа кожуха и да заваря алуминиева плоча , на която след това да се фрезоват необходимите отвори.
Тарга , как центрира 2 - та кожуха при заварката, че да е абсолютно точно съосието ?
И така става, НО, как ще пробиеш отворите, точно на мястото. Трябва да улучиш и мястото на пас чоповете. По принцип знаеш ли, как се цели мястото на такива чопове? Ако не знаеш- на лични. Трудна работа. И при мен маховика на МБ мотора, беше по-голям от Ровърския кожух. И нямаше друго решение.
Цетроването при мен стана лесно. МНОГО е ВАЖНО половинките на кожусита, да са абсолютно успоредни И фланеца, естественно. Всеки детайл, ЗАДЪЛЖИТЕЛНО, трябва да се завърти на делителна маса, на фреза. Аз занесах целия мотор с кожусите при аргона. Предварително бях сметнал дължината на амбриажната ос и бях докарал диаметъра на върха и, да се зацепва в лагерчето в коляновия вал. После просто изправих мотора, стегнах половинката от МБ кожуха към мотора, Ровърския кожух- към кутията и нахлюпих кутията върху мотора. Преходния фланец- между тях. Намерих 4 места за пас чопове, с дрелката. После стегнах с 4 стяги( нямах повече) и заварка на аргон- автомат. Прилича на СО, ама бачка с алуминиев тел. Готово. ( 9 години търпи. А поне 10 специалисти ми обясняваха, че няма да стане, щото ТАКА НЕ СЕ ПРАВИ. Аман. МНОГО е ВАЖНО също предварително да фиксираш амбриажната ос към корпуса на ск. кутия с втулка, набита върху амбр. ос и тръбата върху която се плъзга аксиалния лагер. Защот амбр. ос се клати към върха, заради лувта от лагера и може да та излъже. Ако маховика на мотора ти се събира в новия кожух, по добре е предварително да пробиеш дупките на фланеца, да го стегнеш и тогава да заваряваш. МНОГО ВАЖНО, също е заварчика да направи поне 10 точки и тогава да го подкарва на къси, срещположни шевове. Щото алуминия дърпа страшно. Това е за сега. Ако нещо не е ясно, питай. Нали за това сме се събрали. Успех. И чакам снимки.
За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.
Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.
Коментар