До: Информация за съвместимост на двигател от МБ 124 250 на уаз
Ей го.
					Ей го.
 
							
						 
							
						 Ако не знаеш- на лични.
 Ако не знаеш- на лични. Трудна работа. И при мен маховика на МБ мотора, беше по-голям от Ровърския кожух. И нямаше друго решение.
 Трудна работа. И при мен маховика на МБ мотора, беше по-голям от Ровърския кожух. И нямаше друго решение. И фланеца, естественно. Всеки детайл, ЗАДЪЛЖИТЕЛНО, трябва да се завърти на делителна маса, на фреза. Аз занесах целия мотор с кожусите при аргона.  Предварително бях сметнал дължината на амбриажната ос и бях докарал диаметъра  на върха и, да се зацепва в лагерчето в коляновия вал. После просто изправих мотора, стегнах половинката от МБ кожуха към мотора, Ровърския кожух- към кутията  и нахлюпих кутията върху  мотора.  Преходния фланец- между тях. Намерих 4 места за пас чопове, с дрелката. После стегнах с 4 стяги( нямах повече) и заварка на аргон- автомат. Прилича на СО, ама бачка с алуминиев тел. Готово. ( 9 години търпи. А поне 10 специалисти ми обясняваха, че няма да стане, щото ТАКА НЕ СЕ ПРАВИ.
  И фланеца, естественно. Всеки детайл, ЗАДЪЛЖИТЕЛНО, трябва да се завърти на делителна маса, на фреза. Аз занесах целия мотор с кожусите при аргона.  Предварително бях сметнал дължината на амбриажната ос и бях докарал диаметъра  на върха и, да се зацепва в лагерчето в коляновия вал. После просто изправих мотора, стегнах половинката от МБ кожуха към мотора, Ровърския кожух- към кутията  и нахлюпих кутията върху  мотора.  Преходния фланец- между тях. Намерих 4 места за пас чопове, с дрелката. После стегнах с 4 стяги( нямах повече) и заварка на аргон- автомат. Прилича на СО, ама бачка с алуминиев тел. Готово. ( 9 години търпи. А поне 10 специалисти ми обясняваха, че няма да стане, щото ТАКА НЕ СЕ ПРАВИ. Аман.  МНОГО е ВАЖНО също предварително да фиксираш амбриажната ос към корпуса  на ск. кутия с втулка, набита  върху амбр. ос и тръбата върху която се плъзга аксиалния лагер.
  Аман.  МНОГО е ВАЖНО също предварително да фиксираш амбриажната ос към корпуса  на ск. кутия с втулка, набита  върху амбр. ос и тръбата върху която се плъзга аксиалния лагер. Защот амбр. ос се клати към върха, заради лувта от лагера и може да та излъже.  Ако маховика на мотора ти се събира в новия кожух, по добре е предварително да пробиеш дупките на фланеца, да го стегнеш и тогава да заваряваш. МНОГО ВАЖНО, също е заварчика да направи  поне 10 точки и тогава да го подкарва на къси, срещположни шевове. Щото алуминия дърпа страшно. Това е за сега. Ако нещо не е ясно, питай. Нали за това сме се събрали.
 Защот амбр. ос се клати към върха, заради лувта от лагера и може да та излъже.  Ако маховика на мотора ти се събира в новия кожух, по добре е предварително да пробиеш дупките на фланеца, да го стегнеш и тогава да заваряваш. МНОГО ВАЖНО, също е заварчика да направи  поне 10 точки и тогава да го подкарва на къси, срещположни шевове. Щото алуминия дърпа страшно. Това е за сега. Ако нещо не е ясно, питай. Нали за това сме се събрали. Успех. И чакам снимки.
 Успех. И чакам снимки.
							
						
 
							
						
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар