Здравейте колеги имам проблем със моя уаз. Паля го студен,минавам 1 км и гасне,дори и на скорост да е. Въртене страшно пада и няма палене. След 2 часа му се качвам след като са ме издърпали до нас и пали от раз. Това се повтаря вече 5 път. От бобината не идва ток. Смених я и пак нищо не става,ток няма. Проблема си остава. Дайте ми съвет какво може да е. Защо не стига ток до нея. Делкото е проверено ,кабелите също не е в тях. Има ли някакво реле,възможно ли е контактния ключ да прави това. Косите ми побеляха дайте акъл. Благодаря предварително!
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Необясним проблем! Няма палене...
Свий
X
-
От: Необясним проблем! Няма палене...
По пътя на логиката нещо се нагрява, дали от топлината на мотора, дали от протичащият през него ток и спира да провежда ток, може и лоша връзка да е. Ама за повече си трябва ръчкане с мултицета...
Коментар
-
От: Необясним проблем! Няма палене...
Кондензатор, и аз си мислех,че или работи или не, но ми утрепа часове докато реша да го сменя. Комутатор ако има, пак бубина
едно време изписвах по няколко докато уцеля читава. Абе наред не са много чарколяците и би трябвало да имаш резерва от всичко. А делкото, пъхни някое друго ако се наложи.
Коментар
-
От: Необясним проблем! Няма палене...
Има един автоматичен бушон, който е биметална пластина. Вероятно колегата има предвид него, но той няма отношение към паленето. Иначе контактен ключ, кондензатор или вариатор на бобината."Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."
Коментар
-
От: Необясним проблем! Няма палене...
Смених всичко описано,дадох ток към бубината + към + от акумулатора нище и нище да запали. Започвам да си мисля дали и ключа за бензин газ не прави проблем. Пълно безумие сюе всичко това. И хора,които цял живот са по тия машини стоят и се чешат. Работата върви към смяна на возилото.
Коментар
-
От: Необясним проблем! Няма палене...
Първоначално публикуван от kolio_galev Преглед на мнение... И хора,които цял живот са по тия машини стоят и се чешат. ..
Ако след включване на директен + към извод "+Б" или "15" на бобината, пак няма искра, възможните причини са или в самата бобина или в прекъсвач-разпределителя, или в проводника между извод "1" на бобината и прекъсвач-разпределителя. Дали е чукче, кондензатор, нарушена проходна изолация или неправилен монтаж, може да каже някой, който разбира и мисли без чесане.
Ако някой "майстор" не може да запали УАЗ, Москвич или Жигул, хич да не се пробва с друго - и чеп за зеле не става от него.
Сега се сетих - да не би да сте обърнали изводите на бобината?Последно редактирано от Scrapheap; 18-06-19, 15:06."Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."
Коментар
-
От: Необясним проблем! Няма палене...
Първоначално публикуван от kolio_galev Преглед на мнениеСмених всичко описано,дадох ток към бубината + към + от акумулатора нище и нище да запали. Започвам да си мисля ....
Коментар
-
От: Необясним проблем! Няма палене...
Първоначално публикуван от ivo-police Преглед на мнениеДокато си почиваш я мерни с пробната лампа между кондензатора и плюс на акумулатора дали свети?До тук разбрах ,че няма ток на свещите???"Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар