Здравейте. Имам следния проблем. Направих основен ремонт на двигателя и замених много от основните възли с нови. Двигателя е УМЗ 417 на УАЗ 3741. Карбуратора също е чисто нов от КАРБОН. Еднокамерен със захващане на две шпилки. Незнам защо
хората които са правили ремонта са разстроили въздуха и горивото /предполагам е бил настроен фабрично/. В следствие на това в момента разхода на гориво е 25 - 30 л. за 100km. Като се намали горивото и въздуха започва да работи нестабилно. Абе гадна работа. Авансова плочка, кабели, дистрибуторна капачка и свещи нови. Центровка и хлабини ОК. Въпросът ми е има ли начин да се регулира карбуратора /брой обороти на регулиращите болтове или нещо там друго/ без да се ходи на газанализатор. Благодаря за всеки съвет
хората които са правили ремонта са разстроили въздуха и горивото /предполагам е бил настроен фабрично/. В следствие на това в момента разхода на гориво е 25 - 30 л. за 100km. Като се намали горивото и въздуха започва да работи нестабилно. Абе гадна работа. Авансова плочка, кабели, дистрибуторна капачка и свещи нови. Центровка и хлабини ОК. Въпросът ми е има ли начин да се регулира карбуратора /брой обороти на регулиращите болтове или нещо там друго/ без да се ходи на газанализатор. Благодаря за всеки съвет

. Та да питам този щуцер на карбуратора да го запуша ли или да го оставя така. Като го запуша май работи по-равномерно. Благодаря предварително и се надявам да не досаждам с глупави въпроси, но никой не се е родил научен

. Все пак я ползвам за лов а не за истинскси офроуд. Но тръпката май ми допада. Знае ли човек някой ден
Коментар