Здравейте, собственик съм на един уаз 452 фургон.Доста е очукан но технически е бетон(или поне беше).Проблема е в това, че изведнъж изгуби съединител.До тука нищо кой знае какво, и преди съм го играл този мач с други МПС-та, но тук странното е че съединителя не отделя, но педала си е нормално твърд.Имам в предвид че ако примерно съм изкривил вилка, няма да е със същата твърдост както преди.Прегледах всички щанги до вилката, здрави са и я бутат.Натегах ги, разхлабвах ги, нищо.Самата вилка има аксиален и радиален луфт от около 10-15мм
.Нямам си представа дали това влиза във заводските норми за технологичен луфт на руснаците
.Или вътре нещо не е както трябва, може би аксиалния лагер да е отишъл по дяволите
.Скорости ще се свалят, това е сигурно, но бих бил благодарен ако порасъждаваме върху темата...Уазика го взех миналата седмица, карал съм го два пъти(втория път за кратко поради случката описана по-горе), така че опита ми е нулев специялно с УАЗ.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Странен проблем със съединителя на УАЗ
Свий
X
-
От: Странен проблем със съединителя на УАЗ
http://stroy-technics.ru/article/cts...vtomobilei-uaz С поздрав Борето (Най важното е на края)
Коментар
-
От: Странен проблем със съединителя на УАЗ
Може да си счупил и някой и друг палец или осите им.
Реглажа...някога го правихме в училище, ама не помня подробно, трябва си ръководството да се види. Целта беше палците да са в една равнина където ги натиска лагера, и тази равнина трябва да е успоредна на равнината, в която се присъединява притискателния диск към маховика. Освен това и разстоянието между двете равнини трябва да е в някакви граници.Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."
Коментар
-
От: Странен проблем със съединителя на УАЗ
Палците ...ако са им здрави иглените лагери , трябва само да са регулирани в една равнина. Става лесно с дръжка на шублер .Първоначално публикуван от джамал Преглед на мнениеНе ми се влиза във филма...Просто не искам да хвърлям прекалено усилия и пари по този джип.Не е рентабилен...Разкажи за тези палци, аз не се оттегчавам лесно
На нас клиренс ни трябва , не скорост
Коментар
-
От: Странен проблем със съединителя на УАЗ
Благодаря за матеряла, утре след работа хващам гугъл преводач и се хващам на четене.Забравих да направя едно леко уточнение,на излизане от гората, за момент съединителя е започнал да отделя(не я шофирах аз тогава, и не мога да съм абсолютно убеден в това твърдение) за момент.Така че едва ли съм скъсал нещо...Първоначално публикуван от boreto2 Преглед на мнениеhttp://stroy-technics.ru/article/cts...vtomobilei-uaz С поздрав Борето (Най важното е на края)harley davidson-fan
Коментар
-
От: Странен проблем със съединителя на УАЗ
Май не четеш първият пост.Ако скъса главинка няма да тръгнеПървоначално публикуван от aldr Преглед на мнениеПо вероятно е да е скъсал главинката на феродовия и да се размине само със смяна на феродовия диск.
Човешкият прогрес е резултат от обмен на информация?Аз поне съм съгласен.
Коментар
-
От: Странен проблем със съединителя на УАЗ
Не съм със хидравличен съединител.Това най-ме учуди, от педала, до вилката е на щанги.Свикнал съм на руските техники съединителите да са хидравлични но тук е изключение...С горни педали е, произведена е през 1980г.Първоначално публикуван от uazik Преглед на мнениеМоже и само цилиндър амбриажен да е.
Не каза каква е системата дали си със старите педали и помпа.harley davidson-fan
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 9,962 в 11:28 на 09-12-25.
Коментар