Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем с центровка на S21 (Жук)

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Проблем с центровка на S21 (Жук)

    Та по въпроса - Джипа е Газ69 с двигател от Жук.
    Днеска си работи добре- попукава като види много зор на скорост
    Сменяме кабелите за високо напрежение с силиконови Тесла, защото старите са много зле, регулираме свещите на 0.8 (бяха много близо електродите) иначе са работели много добре- почти керемиден цвят. Регулираме чукчето - и то беше много затворено - регулирахме го на 0.40
    После направихме центровка с пробна лампа по белега на маховика - 5градуса преди ГМТ
    И проблема - няма палене освен на дърпане, електормотора си върти, акумолатора е ок
    Прекъсва като заработи, няма високи обороти и т.н.
    Някой може ли да даде информация за заводските регулировъчни данни за двигател S21 Жук
    Мерси предварително
    Случайни хора УАЗ не карат

  • #2
    До: Проблем с центровка на S21 (Жук)

    А,компресията мерихте ли му?Дали дьржат клапаните?

    Коментар


    • #3
      До: Проблем с центровка на S21 (Жук)

      И аз съм с жуков двигател и имах същия проблем оказа се че като дам контакт и завъртя стартера контакта изчезва и няма ток на бубината смених контакния ключ и се оправи!
      Иван Сапунджиев
      УАЗ 31512
      0888677388

      Коментар


      • #4
        До: Проблем с центровка на S21 (Жук)

        жука не беше ли с двигател на фиат 1500 кубика.пука от ауспуха като се спускаш по нанадолнище ли.чукчето с пластина ли го реголира 0.4 .остави го 0.3.единия проблем слаб първоначален ток на свещите.карбуратора какъв е. оригиналния или жигула москвич.

        Коментар


        • #5
          До: Проблем с центровка на S21 (Жук)

          Двигателя е 2.200кубика, карбуратора е еднокамерен, да, чукчето с пластина го регулирах на 0.35- 0,40, намерих ново делко и ше го сложиме сигурно тия дни, странното е че преди нямаше проблеми при палене. С два акумолатора го пробвахме и пак неще, уазката ми върти с единия не е слаб. Но от толкова въртене стартера почна да запецва нещо, така че има и други работи вече.
          Едно нещо като е не както трябва, по него тръгнат 10
          Случайни хора УАЗ не карат

          Коментар


          • #6
            До: Проблем с центровка на S21 (Жук)

            Първоначално публикуван от Nik Преглед на мнение
            Двигателя е 2.200кубика, карбуратора е еднокамерен, да, чукчето с пластина го регулирах на 0.35- 0,40, намерих ново делко и ше го сложиме сигурно тия дни, странното е че преди нямаше проблеми при палене. С два акумолатора го пробвахме и пак неще, уазката ми върти с единия не е слаб. Но от толкова въртене стартера почна да запецва нещо, така че има и други работи вече.
            Едно нещо като е не както трябва, по него тръгнат 10
            Прилича ми на нещо презацепено или изместено.То,няма кой знае каква философия там.Щом е след центровка по белези,или е презацепено делкото и седи в закъснение(гърми в ауспуха),или ако някога е отварян мотора,някой не е доогледал добре.И после го е компенсирал,колкото да го закрепи някак.
            0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

            Коментар


            • #7
              До: Проблем с центровка на S21 (Жук)

              Първоначално публикуван от токарев Преглед на мнение
              жука не беше ли с двигател на фиат 1500 кубика.пука от ауспуха като се спускаш по нанадолнище ли.чукчето с пластина ли го реголира 0.4 .остави го 0.3.единия проблем слаб първоначален ток на свещите.карбуратора какъв е. оригиналния или жигула москвич.
              Жукът и Нисата са с двигател Варшава.
              Така като колегата описва проблема прилича на кондензатор и (или) контактен ключ.
              Друга възможност е да са разменени кабелите за вариатора или да е объркан поляритета на бобината. Също така състоянието на карбуратора.
              "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

              Коментар


              • #8
                До: Проблем с центровка на S21 (Жук)

                Направи това дето ти казах в петък-свали маслената помпа и я зацепи наново,като съобразиш със схемата.Нали за нея се закача делкото.Проблемът е че книжката с реглулировките е на полски.За жалост езика не го знам,само термините.
                https://htftp.offroad-bulgaria.com/m...i%20za%20s-21/
                Може да има пробит кондензатор или бобината да е повредена.
                За високите обороти е възможно освен запалителната система, карбуратора да има запушен главен жигльор.В линка по-горе има и за регулировка на карбуратора.
                Успех!
                С "Фармахим" - непобедим
                Дизел - само дънки!

                Коментар


                • #9
                  До: Проблем с центровка на S21 (Жук)

                  Добре, по тези данни се водих и онзи ден и работата не стана, карбуратора е същия като от линка, намерих ново делко, взех корселин да накисна карбуратора, а и стартера е на ремонт. След няколко дена ще видиме какво ще стане
                  Случайни хора УАЗ не карат

                  Коментар


                  • #10
                    До: Проблем с центровка на S21 (Жук)

                    За всеки случай провери дали правилно си наредил кабелите за ВН.
                    При ЖУКа беше 1243 а не 1342
                    "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                    Коментар


                    • #11
                      До: Проблем с центровка на S21 (Жук)

                      Да в това съм сигурен,че са така 1243, като на Уаза са, а не като на Жигула 1342, от опит
                      Случайни хора УАЗ не карат

                      Коментар


                      • #12
                        До: Проблем с центровка на S21 (Жук)

                        Има вероятност да пука и от пренатегнати клапани, останали без хлабина и съответно незатварящи добре.
                        "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                        Коментар


                        • #13
                          До: Проблем с центровка на S21 (Жук)

                          Колега Nik,първо свалй свещите и ги роголирай на 0,5-0,6 мм.Някога имаше в комплектите на Москвич и Лада (Жигула) едни малки ключета с две телчета(0,5-0.6) и една пластина(0,4).Та точно тези телчета трябва да ползваш.Едното трябва да минава(0,5) а другото не.0,8 е неправилно за твойта запалителна уредба.

                          Коментар


                          • #14
                            До: Проблем с центровка на S21 (Жук)

                            Точно с такова ключе - с пластинка и телче регулирах чукчето, свещите ще ги намаля тогава на 0.6
                            Случайни хора УАЗ не карат

                            Коментар


                            • #15
                              До: Проблем с центровка на S21 (Жук)

                              Я опъни един кабел от "+"на акумулатора до бобината . Просто така ,"за всеки" случай.
                              Уморените коне не ги убиват , нали ??

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X