Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Двигател за УАЗ различен от оригиналния?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Първоначално публикуван от go go go
    аз все си мисля че двигателя на тойота е достатъчно мощен в ниските обороти и има пре достатъчно въртящ момент, а конските сили са бонус, с тях не е като без тях

    виждал съм много УАЗки и ГАЗки с мерцедесови двигатели, но нито една с такъв на тойота или на нисан, немога да си обясня причината, може да има ралика в цената, но едвали е драстична
    втора употреба 1KZ се продават за около 4000-5000лв... колко ще излезе присаждането към УАЗ нямам представа... знам за случаи на присаждане на такъв мотор на Тойоти като моята /със стария мотор 2L/... почти всичко под капака се размества 3-литровия мотор на всичкото отгоре е по-къс

    според мен не би имало смисъл да се сложи дори на чисто ново купе и шаси от УАЗ - по-евтино е да си купиш чисто нова уаз-ка и да си я караш на бензин
    помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

    Коментар


    • #17
      А знаеш ли някъде свален? Да може да се разгледа със шублера.

      Коментар


      • #18
        Първоначално публикуван от Стефан
        А знаеш ли някъде свален? Да може да се разгледа със шублера.
        трудна работа... но ако някой има сериозни намерения, може да се помисли по въпроса...

        представяш ли си твойта "багира" как ще се изстрелва с такъв мотор
        помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

        Коментар


        • #19
          а някой слагал ли е 300Д на... Г-класа от бензиновите или на 240ГД?
          Какво трябва да се сменя?

          Питам, защото 230ГЕ/240ГА е много по-евтин от 300ГД и ако подмяната на мотора не е много сложна, може би си струва?

          Днес видях в мобиле-то Г-класа с мотор 2.9ТД за 17000лв - дали не е слаган допълнително тоя мотор или си е оригинално с него?
          помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

          Коментар


          • #20
            Първоначално публикуван от LJ73
            а някой слагал ли е 300Д на... Г-класа от бензиновите или на 240ГД?
            Какво трябва да се сменя?

            Питам, защото 230ГЕ/240ГА е много по-евтин от 300ГД и ако подмяната на мотора не е много сложна, може би си струва?

            Днес видях в мобиле-то Г-класа с мотор 2.9ТД за 17000лв - дали не е слаган допълнително тоя мотор или си е оригинално с него?
            Точно такава комбинация правиха едни приятелчета: от 2.3 бензин на 3.0 дизел. Ще трябва да ги разпитам за подробности.
            А това което си гледал 2.9тд е модел 461. Той излиза след 463 и е заместител на 460. Представлява комбинация между ходова част от 460 и вътрешен интериор от 463 но леко опростен, и без екстри разбира се. Стоя мотор Г-то се движи добре като УАЗ хънтър-а на Алекс Марков. Но се предлага и с друг 2.9 без турбо. Резултата е трагичен. Максимална скорост по пътя към Алеко е 40км/ч. А мотора е петака от 124 мерцедес 2.5 разстърган на 2.9. Зверски трошлив боклук. Но производителя явно е преценил че так е добре.
            http://ftp.domainbg.com/ymk/1/11.jpg

            Коментар


            • #21
              Никакъв проблем-надлъжните греди на които е захваната напречната греда на скоростната кутия са разпробити с по 5-6 отвора/не се сещам точно/за различни варианти-двигател +4 или 5 степенна кутия.Така,че само трябва да се скъси кардана м/у скоростната и раздатъчната кутии.

              Коментар


              • #22
                http://www.volgamotors.com/
                Имате ли впечатления от инжекционните двигатели?
                Могат ли да влязат под капака на фургона и камиончето?
                Модела 249 има впечатляващи характеристики - защо не го слагат серийно?
                УАЗ 452АЭ 1975г.

                Коментар


                • #23
                  Защото просто го няма. И дали ще го има никой не знае(((
                  А по идея става и на Головастика и на Буханката, и за тях е правен. Обаче завода вече не иска да прави джипове, иска да прави пари, и не е сигурно дали изобщо ще пуснат тоя двигател в производство. Едва ли ще решат по-рано от година и половина - три.

                  Коментар


                  • #24
                    Обаче двигателя 4213.10 го има в серийно производство, дори го има в ценовата им листа и е около 2800 лв според курса. А 249 се произвежда по предварителна заявка и е малко по-скъп. Дори имат отговор на сайта:
                    21-04-2005 12:44:02 Двигатель 249

                    Как обстоят дела с 249 двигателем?
                    Его можно приобрести и какова его цена?

                    UAZkin


                    Ответ: 26-04-2005 16:30:28

                    Конечно, у нас можно приобрести двигатель 249. Для этого необходимо подать заявку, и вам в течении месяца будет доставлен готовый двигатель. Розничная цена находится в пределах 65 000 руб. Наши контактные телефоны: (8422) 35-82-10, 35-84-87; marketing@volgamotors.com

                    Отдел маркетинга

                    А тези двигатели изглежда са известни защото хората там си ги монтират сами:
                    http://www.uazbuka.ru/engine/umz249_10.htm
                    http://www.zr.ru/show_arch.pl?ida=38131
                    http://www.uazbuka.ru/forum/viewtopic.php?p=38295
                    http://www.automotor.ru/Katalog/Kata...Z/UMZ_4218.htm
                    УАЗ 452АЭ 1975г.

                    Коментар

                    Активност за темата

                    Свий

                    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                    Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                    Зареждам...
                    X