От: Блокажи Lock Right от Русия
Калната проба беше в неделя на Лозенската планина. Чудесна гръмотевична буря над Половрак, в резултат на която:
Всичко това беше преминато на първа или втора бавна с около 1000-1500 оборота. Както се вижда, насред калта спирах за снимки. Потеглянето беше тихо и гладко, без ни най-малко пробуксуване или превъртане на колелата. При включен преден мост управлението изисква сила, но няма проблеми с контрола. Щракането на предния блокаж под товар се чува отчетливо.
Накрая - заслужена почивка за неуморния боец с калните ботуши:
Калната проба беше в неделя на Лозенската планина. Чудесна гръмотевична буря над Половрак, в резултат на която:
Всичко това беше преминато на първа или втора бавна с около 1000-1500 оборота. Както се вижда, насред калта спирах за снимки. Потеглянето беше тихо и гладко, без ни най-малко пробуксуване или превъртане на колелата. При включен преден мост управлението изисква сила, но няма проблеми с контрола. Щракането на предния блокаж под товар се чува отчетливо.
Накрая - заслужена почивка за неуморния боец с калните ботуши:
Коментар