Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Редукторен мост-блокировки.Нови мнения

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    До: Редукторен мост-блокировки.Нови мнения

    Аз за себе си съм преценил, че това което ми "пасва" е ръчния блокаж. Всеки има собствени предпочитания.
    http://ftp.domainbg.com/ymk/1/11.jpg

    Коментар


    • #47
      До: Редукторен мост-блокировки.Нови мнения

      Има нещо много важно за винтовите (повтарям стара тема ама няма как) трябва да са точно за конкретния модел автомобил!
      Става въпрос за конкретна база, тегло и т.н.

      Иван Алексиев има собствен опит (нека и той да каже) - На Хънтъра (и на двата ни) винтовите касети се включват винаги добре и най-важно - никога не се включват за да пречат на асфалт, завой и др.

      Обаче на Патриота същите касети (купихме ги заедно) се държали съвсем различно - много склонни към зацепване на асфалт и мокро....
      Show must go on!
      LZ1VES

      Коментар


      • #48
        До: Редукторен мост-блокировки.Нови мнения

        за мене съм решил.цък вълшебното копче и заминавам.само при завиване е проблема.

        Коментар


        • #49
          До: Редукторен мост-блокировки.Нови мнения

          Разбира се че проблемът не е само при завиването.
          Големият проблем с блокировките е циркулацията на мощност. Тя разкъсва трансмисията. По такъв начин проблем се оказва всеки шарен път. Значи камъни, пънове, внезапно прорязан мек грунд под който едното колело внезапно се хваща за твърдо. С твърдите блокировки това е и критичното. Ясно че преди завоя ще ги изключиш, въпросът е че като са включени трябва да караш крайно внимателно и да не връхлиташ препятствията с инерция. Или не дай боже да се приземиш с тях че и с газ.
          Не тръгвайне пак по пътя Само Левски и само ЦСКА. Стига глупости. Казах ви вече. Самоблоковете могат да включат и когато не трябва. Принудителните може да не успееш да ги включиш/изключиш навреме. Ето ги веднага и разликите в техниката на каране. И двете вече напълно изключват карането с тухла на газта, и двете влошават управляемостта.
          Например за чисто военните в крайна сметка се оказа че правилното нещо са самоблокиращите. В полето няма значение дали ще завие тука или след 20 метра. Шофьорите като правило са с ниска квалификация, и понеже главната им задаче е друга и сложна, просто не успяват да се справят с принудителните. В такъв смисъл разработвания в средата на 70-те Гелендваген е грешка. Тогава никой не е имал опит с тия работи. От средата на 80-те Пух ги заменя със самоблокиращи във всичките си перспективни военни конструкции. Принудителните дават възможност за много точно каране по екстремален профил, обаче и искат изключителна квалификация и съсредоточеност.
          Ако имаше нещо много по-добро от другото, другото щеше да е изчезнало. Като БТРските блокировки от УАЗовете.

          Коментар


          • #50
            До: Редукторен мост-блокировки.Нови мнения

            респект.
            всё правильно разложено по полочкам.
            теперь могут спорить о "преимуществах" только пересевшие с одной машины на другую,т.е.,имеющие опыт эксплуатации
            не убивайтесь так,дамочка! вы так не убьётесь!

            Коментар


            • #51
              До: Редукторен мост-блокировки.Нови мнения

              Първоначално публикуван от п-к A.Moralez Преглед на мнение
              теперь могут спорить о "преимуществах" только пересевшие с одной машины на другую,т.е.,имеющие опыт эксплуатации
              В същност, аз спор не виждам. Защото "о вкусах не спорят". Просто всеки е изказал личните си предпочитания към единия или другия тип блокажи.
              Ние не сме неутрални!

              Коментар


              • #52
                До: Редукторен мост-блокировки.Нови мнения

                Първоначално публикуван от V93 Преглед на мнение
                В същност, аз спор не виждам. Защото "о вкусах не спорят". Просто всеки е изказал личните си предпочитания към единия или другия тип блокажи.
                =====================================================
                аз и не споря
                не убивайтесь так,дамочка! вы так не убьётесь!

                Коментар


                • #53
                  До: Редукторен мост-блокировки.Нови мнения

                  Първоначално публикуван от п-к A.Moralez Преглед на мнение
                  респект.
                  всё правильно разложено по полочкам.
                  теперь могут спорить о "преимуществах" только пересевшие с одной машины на другую,т.е.,имеющие опыт эксплуатации
                  В момента с Брат ми имаме 12 4х4 машини. От тях:

                  4 (2-УАЗ-а, НИВА, БУХАНКА) без никакви блокировки
                  1 (УАЗ) палцеви блокировки и в двата моста (обикновени)
                  1 (УАЗ) винтови блокировки и в двата моста (редукторни)

                  1 (Нисан) с лимитед слип в задния мост
                  2 (Нисан) с 100% принудителен блокаж в задния мост (фабрично монтиран)
                  1 Тойота с 100% в задния мост (TJM)
                  1 Tойота - предстои монтаж в задния мост на 100% принудителен
                  1 Мерцедес Г с фабрични блокажи и в двата моста...

                  Случвало ми се е да ги карам всичките и ви уверявам че от собствен опит всяка от блокировките си има и предимства и недостатъци. Тази която най-малко ми харесва е лимитед слипа само на задния мост... На мен лично повече ми пречи отколкото помага... но въпрос на умения, при Митко Фулда например случая е обратния...
                  VPetrov.photography

                  Коментар


                  • #54
                    До: Редукторен мост-блокировки.Нови мнения

                    но въпрос на умения, при Митко Фулда например случая е обратния...
                    =======================================================
                    самые верные слова.спорить о вкусе устриц могут
                    только евшие их
                    не убивайтесь так,дамочка! вы так не убьётесь!

                    Коментар


                    • #55
                      До: Редукторен мост-блокировки.Нови мнения

                      Фулдата е известен извращенец, така че тая работа изобщо е друга работа))

                      Коментар


                      • #56
                        До: Редукторен мост-блокировки.Нови мнения

                        Що не сложите на кията 1 винтови, а на Змея принудителни. Ще може да се сравнява, а и 2-мата си го казвате, Йори иска 100%, а за нинджите очевидно е по-подходящ 1 по-гъвкав елемент. По спомен има и комбинирани, но май не и за руски машини...

                        Коментар


                        • #57
                          До: Редукторен мост-блокировки.Нови мнения

                          Първоначално публикуван от Стефан Преглед на мнение
                          Фулдата е известен извращенец, така че тая работа изобщо е друга работа))
                          Някой пробвал ли е да даде на Митко ключовете на джипка с твърди блокажи отзад и отпред, пък той да е казал "Не ща я тази"?
                          Ние не сме неутрални!

                          Коментар


                          • #58
                            До: Редукторен мост-блокировки.Нови мнения

                            Пробвано е! Всичко кара! Еднакво добре! Нищо не му пречи, всичко му помага... с други думи който си може си може...

                            А колкото до блокировките съм сигурен и в неговото мнение че всяка си има и предимств и недостатъци... но за всеки случай ще по попитам след малко
                            VPetrov.photography

                            Коментар


                            • #59
                              До: Редукторен мост-блокировки.Нови мнения

                              Ето това е едно от хубавите неща на паджерото, отзад си има и твърд блокаж, който се включва като АРБ и ограничено приплъзване. За мен това е много приятна за каране комбинация.

                              Коментар


                              • #60
                                До: Редукторен мост-блокировки.Нови мнения

                                По принцип за състезателно каране нито един от горепосочените блокажи не е подходящ. За такива цели са направени регулируемите блокажи с променлив коефициент както и междинните диференциали с управление... ама това вече е друга тема...
                                VPetrov.photography

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 9,962 в 11:28 на 09-12-25.

                                Зареждам...
                                X